Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب ادراری
سلام وقت شما بخیر دختر ۴ساله ایی دارم که از موقعی که به مهد رفت دچار شب ادراری شد الان نزدیک به ۹ماه هست که شب ادراری داره همه نوع آزمایش ،بردن پیش مشاوره انجام شد ولی هنوز خوب نشده چکار باید بکنم
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- شیر خشک
با سلام دخترم ۸ ماهشه وزن گیری خیلی پایینی داره بهش شیر خشک آپتامیل میدادم همیشه اسهال بود دکتر بعد بستری شیر خشک نان آال ۱۱۰رو تجویز کردن آیا ادامه بدم این شیر خشک رو یا فقط همین یکی ؟ خیلی ممنون
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- شربت سبفکسبم ۱۰۰
میزان شربت سیفکسیم برای کودک ۴ ساله ووزن ۱۷ کیلو
- عکس دست
سلام آقای دکتر گفتین عکس دست دخترمو بفرستم برای کدوم متخصص متوجه نشدم.
- لک سفید
یه لکه بزرگ سفید از نوزادی تو شکمش بود دکتر بردم گفت چیزی نیست آیا درسته؟ بعد گفت زیاد نشه چند وقتیه زیاد شده بنظرتون چه بیماریه؟
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
سلام وقت بخیر کودکم شش سالش تب داره داخل خونه ازیترومایسین دارم وزنش ۱۴کیلو هست چقد بهش بدم
- ریزش مودختر3ساله
سلام آقای دکتردختر3ساله دارم با13کیلووزن .وقتی موهاشو شونه میزنم خیلی موهاش میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.
- اسهال خونی
سلام پسر دوساله ام چهار روز پیش تب کرد و اسهال داشت که تبش با استامینوفن هر ۴ ساعت کنترل شد. روز اول ۱۰ بار روز دوم و سوم ۷ بار اسهال داشت. امروز بعد دفع روان خون کمرنگی در پوشک دیده شده. آیا خطرناکه؟ چکار باید بکنم؟
- ایاشربت دکسترومتروفان برای واویسم ضرر داره
- سرماخوردگی
دختر شش ساله ام سه روز سرفه زیاد میکند وابریزش بینی سبز رنگ است ولی تب ندارد احتیاج به چرک خشکن دارد؟
- مطب.،
آقای دکتر سلام ببخشید مزاحم شدم دخترم بیمارشماست دیروز خدمتتون سوال پرسیدم که دخترم چهار ونیم ساله با وزن ۱۴ونیم هستش از جمعه صبح با فاصله حدودا ۸ ساعت تب ۳۸و نیم میکنه و میگه گلودرد دارم ابریزش و پری بینی داره به دستور شما اسپری بینی وهر ۱۲ ساعت ۲ سی سی نئوتادین و در مواقع تب استامینوفن استفاده کرد از امروز ظهر میگه گوشم درد میکنه زبانش هم بارداره شما فرمودید اگر بهتر نشر اطلاع بدم الان چیکار کنم؟ممنون از شما ضمنا به فارمنتین هم حساسیت داره
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- سرفه خلط دار
باسلام ،دخترم نزدیک چهار ماهشه ،سرفه های خلط دارداره نمیتونه خلطشو بریزه ،ازیترومایسین ۲۰۰ روزی ۱/۵ سی سی میخوره و شربت پلاژین هر هشت ساعت چهارقطره ،و قطره بینی هم استفاده می کنم ولی سه روزه بهتر نشده ،شیرنمیخوره ،امروز پنج شش سی سی خورد ،وخیلی الان بی تابه هی با هرسرفه از خواب می پره و گریه می کنه ،خلط تو گلوش هست بیرون نمیاد ،چیکار باید کنم ؟
- ایا از قطره بیلی استاپ واهن میتوان همزمان استفاده کر د
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند

