Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تيروييد
دخترم ٤ سال و نيم داره وزن كمي داره ١٢.٥ كيلو و قد ١٠٠ از لحاظ شادايي خوبه ولي چند وقته كه ناخنهاش افتاده ممكنه مشكله تيروييد داشته باشه
- غذا
سلام واحترام پسرم یک سال و۹ماهشه.غذاهاش تنوع نداره وتقریبا هرروز تکراری.چون ازنظرمالی مساعدنیستیم.ولی مولتی کیندریورو ویتال بهش میدم... آیا نیازهاشوبرطرف میکنه؟واینکه ویتامینهای بدنش کامل میشه ورشدش تاثیرنمیزاره؟
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- دارو
سلام پسرم 10 سالشه ماهی و تخم مرغ هم نمیخوره من میتونم مکمل vanna pur رو هفته ای یه دونه بهش بدم ضرر نداره
- خوردن قرص
درود پسر بنده حواسم نبوده قرص tonalincla1250 خورده برای نخواستم ببینم باید چیکار کرد؟؟
- سدما
سلام پسرم ۵ سالش هست سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره از دیشب بینی اش کیپ شده برای بینی اش چی بگیرم آقای دکتر؟ زنده باشید
- مالیدن پاهای کودک
با سلام کودکی ۱۷ ماهه دارم که پاهایش را به هم میمالد علت چیست؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- سرفه کودک
سلام پسر من اسال 6ماهش است پارسال سرما خور قفسه سینش خس خس میکرد دکتر بردمش چرک خشکن بهش داد استفاد کردبهتر شد ولی همچنان هنگام خواب سینش خس خس داره ودر هفته چند بار سرفه های خشک میکنه واحساس میکنی روسینش خس خس داره چیکار کنم که خوب بشه میترسم در بزرگسالی براش مشکل ساز بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- پسرم ۶ساله ام دیشب تب ولرزداشت بردمش دکتربهش سرم زدوشربت استامینوفن وشربت آزیروتوماسین۲۰۰هرکدومش يکی قاشق مربا خوری گفته بخوره الان هم ازبس سرفه کرده ميگه قفسه سینه م دردمکنه توخواب ناله میکنه
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر چند روز هست پسر 4سالم آبریزش بینی داره از دیروز هم چشمش خون افتاده و قی میزنه برای از بین بردن خون توی چشمش چی استفاده کنم
- سرفه های پس از انفولانزا
پسرم حدود دوهفته ازدقتی رفته مدرسه سرما خورده حالت انفولانزا خوب نمیشه ابریزش داره همه چی دادم همه کار کردم دستگاه بخور سرد گذاشتم سرفه های خشک میکرد چندروز الان خلطی شده و زیاد و شدید انگار حالت برونشیت داره مدام سرفه میکنه خوبم نمیشه و ۷ سالش
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه

