Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- عوارض قرص دگزامتازون
نوزاد2ماه ونیمه دارم سرفه وخس خس آبریزش بینی داره دکتربراش قرص دگزامتازون نوشته ایاعوارضی داره نوزادم پسرهست
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم یکسال و۴ماهشه شیر گاو دوست ن واسه اینکه عادتش بدم شیرخشک نان۳باشیرگاو گذاشتم براش خورد چند بار دارم براش درست میکنم ولی الان اسهال آبکی زرد واستفراغ گرفت یعنی ممکن از اضافه کردن شیرگاو باشه ممنوت میشم زودتر جواب بدین ؟
- بچه من یکم سرفه میکنه چ شربتی خوبه براش دم ب دم سرفه
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- زمان مصرف قطر بی بی کر
بهترین زمان مصرف قطره بی بی کر کی میباشد
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه هردو چشمش عفونت داره مدام اشک میاد بردمش دکتر پماد و قطره باکتیماید و تتراسایکلین داد ولی مرتب استفاده نکردم بعد از قطع دارو باز عفونت برگشت چیکار کنم
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهه ام سرماخورده سرفه میکنه وغلط داره موقع سرفه گریه میکنه دکتر براش شربت کورتیزون نوشته بدم بخوره؟چه شربتی خوبه؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشید
نوزادی ۵ ماهه دارم رفلاکس داره داروی امپرازول و شربت رانیتیدین هم تعصیری نداشتن همیشه بینیش بسته هست دیگه داره عادت میکنه با دهان نفس بکشه چیکار کنم قطره واب نمک تعصیر نداره صدای سینه اش هم بیشتر شده چی بهش بدم ؟؟ - خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۲۰ روزه دارم ۲روز میشه سرماخورده روز اول فقط عطسه ابریزش بینی بود الان یه روزه همرا با سرفه خلط گلو (تب نداره ) دکترهم بردم بهش شربت دیفن هیدرامین با قطره بینی داد میتونم از شربت بهش بدم؟ضرر نداره؟
- سوال از متخصص اطفال
ایا زیر سر نوزاد سه ماهه بالش میشه گذاشت یا نه
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- سوپ بچه هفت ماهه
سلام خسته نباشین اقای دکتر .میتونیم تو سوپ بچه هفت ماهه جوپوست کنده بریزیم .؟ ممنونم

