Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دیدن کارتون
سلام من دخترم هفت ماهشه واسش کارتون آموزشی موزیکال میذارم خیلی حس خوبی پیدا میکنه که یکی از دوستان گفتن کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند راهنماییم میکنید
- ورم پا بعد از واکسن دوماهگی
با سلام. آقای دکتر واکسن ۲ ماهگی دخترم رو زدیم. بعد از یه هفته متوجه شدم پایی که واکسن زده از زانو به بالا، یعنی کل ران پا نسبت به پای دیگر متورم است. باید چه اقدامی انجام بدم. علائمی مثل تب ، درد و قرمزی ندارد. ممنون میشم کمکم کنید. خیلی نگرانم
- مربوط به سوال قبلی قی کردن چشم نوزادم
بخاطر این شرایط کرونا نمیخوام ببرمش بیرون ازخانه حالا باید چیکار کنم براش پماد بگیرم یاقطره یاباید حتما ببرمش تامعاینه بشه پیش دکتر
- زردی بچه
سلام وقت بخیر ببخشید بچه ی من سه روزشه بردیم دکتر گفتن زردی داره دستگاه آوردیم خونه واسش الا۸ ساعت هست که ادرار نکرده باید چیکارش کنم
- تب کودک
بچم8ماهشه دوروزه تب داره براش استامینوفن وشیاف استفاده کردم تبش اومدپایین ولی بی حال شدودست وپاش یخ زدن بردم بیمارستان سرم زدن خوب شدولی ازوقتی اوردمش درجه بدنش بین35تا36هست اشکال نداره؟
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- وزن نوزادچهارماهه
باسلام وخسته نباشیدمنیک پسرچهارماهه دارم که ۲۰ام الان واکسن چهارماهگی برایش زدم وزنش ۷۲۰۰ودورسر۴۲وقدش۶۷که هم شیرخودم وهم شیرخشک نان میخوره وزن هنگام تولد۳۹۰۰باقد۵۱بودهمه اطرافیانم میگن بچه ات چقدرضعیف ولاغره میخواستم بپرسم شیرخشک مقوی هست من به بچه ام بدم که برخورده تپل تربشه البته شیرخشک نان روتقریبا خوب میخورم ولی معمولا یبوست دارن وشیرخودم روهم خوب میخورن...باتشکر
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- گوشه لب
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر گوشه لب پسر یکساله من حالت اگزما شده شبیه تبخال نیست چه پمادی تجویز میکنید ممنون
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه من چند روزی میشه که موقع شیر خوردن بینیش صدای خس خس میده ولی چیزی داخل بینیش نیست.چکار کنم
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- شیردهی
سلام دکلره مو و بدن در شیردهی برای نوزاد ضرر دارع؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام من پسرم به محصولات گاوی حساسیت داره برای همین بهش شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور می دادم خوب بود ولی الان دیه پیدا نمیشه چه شیر خشکی بهش بدم
- دل درد
سلام اقای دکتر من پسری ۱۸ ماهه دارم با وزن ۱۳ کیلو ..سه روز پیش تب کرد که با دارو کنترل شد و الان تبش برطرف شده ..فردای اون اسهال شد که دارو دادم خوب شده ..فقط دیروز مثلا دوبار که دستشویی کرده دستشو میزارع رو شکمش و گریه می کنه و زور میزنه میدونم دلپیچه داره ..چی بهش بدم نیازه که چرک خشک کن استفاده کنه .اخه از شانس دکترم نیس
- بی قراری نوزاد ۳ماهه دختر
بچم موقع شیر خوردن بی قرار.دکترم بردم گفت وزنش کم شیر خشک دادم نخورد.خوابم اصلا ندتره
- عطسه زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳روزدیگ واکسن یکسالی داره فقط عطسه میزنه چیکارکنم سرماش بیشترنشه چ دارویی بدم؟

