Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار سوختگی نوزاد
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. بچه ای که به تخم مرغ و پروتئین گاو آلرژی داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ آلرژیش اینجوری بود که من تخم مرغ میخوردم شیر خودمو میدادم بهش گریه میکرد و مدفوعش خون بود
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه کیلو هیت
دخترم 8 ماه و 13روزشه اصلاغذا نمیخوره وزنش 7 کیلو وزنوبدوو تولدس 3.5بود
- تب و سرفه پسر ۸ ماهه و ۸ کیلو
دوروزه تب داره و سرفه میکنه آبریزش بینی هم داره پلارژن و استامینوفن میدم
- استفراغ و قطره ویتامین
سلام من نوزاد 4 ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه چی کارکنم ؟؟میشه یه قطره ویتامین خارجی معرفی کنید ممنون میشم
- عفونت چشمی
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر پسرم سه روز پیش صبح که از خواب بیدار شد یه چشمش خیلی ورم(باد) کرده بود طوری بود که باز نمیشد عفونت هم اطراف چشم بود بعد شستشو دادیم یه کم باز شد و خود چشم هم یه کم قرمز بود روز بعد که بیدار شد چشم دیگش یه کم ورم وعفونت داده بود چون تعطیلی بود بردم دکتر عمومی گفت گوشش عفونت داره زده به چشمش یه قطره سیپلکس داده برای گوشش گفت ببرین متخصص نشون بدین حالا بردیم پیش متخصص گوش بچه رو نگاه کرد گفت که نه عفونت نداره فقط یه قطره چشمی باکتی ماید10داده حالا من موندم که کدام دارو رو استفاده کنم و لطفاً منو راهنمایی کنیدکه علتش چی بوده با تشکر. ضمناً بچه 8ماهه هستش وزنشم 6کیلو
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست 7 ماهش هست کی بیارمش برای واکسن آنفولانزا شما برام مینویسید یا بگیرم بیارم
- قطره آ د
با سلام نوزاد من ۲ ماهه است و قطره آ د را طی پنج مرحله و هر بار وسط شیر دهی به او میدهم،اما هر بار بعد از خوردن کمی بالا می آورد اما بالا اوردن باشدت نیست و از گوشه دهانش خارج می شود و بالشش را خیس می کند،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم
- شیر خشک اچ آ
سلام خسته نباشید. دخترم ۳ ماهشه آلرژی داره و شیر خشک ببلاک اچ آ میخورد و نفخ شدید داشت. بعد آپتامیل اچ آ دادم که نفخ نداشت اما به دلیل طعم بد روزانه فقط ۱۰ به پیمانه آن هم به زور بهش میدادم. الان نان اچ آ گرفتم که طعمشو دوست داره اما بازم نفخ شدید داره. ۲ تا سوال داشتم اول اینکه شنا چه شیری پیشنهاد میدین؟ و دوم اینکه میتونم همینطور شیر خشک های اچ آ رو تعویض کنم تا به نتیجه برسم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
- قد
سلام پسرم ده ماه وهجده روزشه وزنش هشت کیلو ودویست و قدش هفتاد هس قد تولدش 50 بود میخواستم بدونم بنظرتون خوب هست یا ن
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم
- تب.شیرخشک
- سرفه
سلام نوزاد ۱۵ روزه دارم که ۲روزه سرفه های تک تک میکنه احساس میکنم سینه اش هم خلط داشته باشه آیا ازاین ویروس های فصلی گرفته؟؟
- ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد چند ماهگی میباشد؟
- ناله و بی قراری
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماه و یک هفته اس همش ناله میکنه مدام آروغ داره به سختی آروغ میزنه همشم دل درد هست به خاطر چیه.گاهی شیر خشک با قطره چکون میدم بهش شیشه شیر نمیگیره
- گریه نکردن نوزاد
نوزاد در ۵روز اول ماه نهم متولد شده، ۳ روز در nicuبوده ، در بدو تولد گریه کرده ولی حالا که به خونه اومدیم اصلا گریه نمکند ؟ ایا این امر طبیعی است؟
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
پسرم ۶ماهشه هفته دیگه میشه ۷ماهه شبا خواب نداره فقط غر و جیغ میزنه احساس میکنم سیر نمیشه شیر هم کم میخوره قبلا شبا بهش شسر می دادم میخورد اما الآن اونم خیلی کم میخوره غدتی کمکی فرنی و حریره بادام و سوپ و موز شروع کردم اونم کم میخوره دیگه نمیدونم چکار کنم چون خودمم از این همه بیدارموندن خسته شدم

