Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روغن زرد
سلام دکتر وقتتون بخیر ب بچه یک ماهه روغن زرد بدیم اشکال داره ؟,کولیک داره
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد
- ابریزش از دهان
سلام آقای دکتر هسته نباشید دختر 3 ساله ای دارم که فقط وقتی هواسرد میشه آبریزش دهان داره از وقتی منولد شده همینجوری بوده ولی تابستونا اصلا نداره دلیلش چیه من چیکار کنم
- جوش صورت
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم روی بینی اش حدود یکماهه جوش زده چرکی نیست ولی سفته میخوام بدونم چه پمادی بزنم که خوب بشه ؟
- قد کودک
سلام خسته نباشید دکتر میخواستم بپرسم برای رشد قد کودک داروی خاصی وجوددارد یا نه اگه ممکنه بهم معرفی کنید؟
- ممکنه بفرمایید چند سی سی بایدمصرف شود
شربت ازیترومایسین ۲۰۰
- پوست
بچه من۱۸روزه به دنیا امده رو بینیش قرمزی هست خیلی نگرانم تروخدا جواب بدین
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسرم ۳ سالشه با وزن ۱۳ کیلوگرم. دکتر در سه نوبت گفته آموکسی سیلین بدم. هر مرتبه چند سی سی باید بدم؟ خیلی ممنونم اگه بفرمایید.🙏
- علام عفونت ادراری واژنش بو میده چه دارویی بدم
برای عفونت ادراری دخترم یکسال و نه ماهش چه دارویی بدم واژنش بو میده عفونت ادراری احتمال زیاد داره
- تب مضمن
سلام آقای دکتر قبلا پرسیدم راجب دخترم که شش سالشه از وقتی پیش دبستانی میره همش تب میکنه و تا چند روز تب داره . دکتر هم هر بار آنتی بیوتیک داده اما بعد سه هفته یا چهار هفته دوباره تب شدید ۳۹ درجه شروع میشه .فرمودید شربت آسمونی بدم اما داروخونه گفتن آسماویت درسته . خاستم بپرسم شربت آسماویت منظورتون بود و هر چیز دیگه ای لازمه بفرماییدکه براش بخرم و آقای دکتر تو رو خدا جیزی بگید من از نگرانی در بیام . چرا اینقدر تب میکنه هر شب باید بیداری بکشم و پاشویه ش کنم . در ضمن بابت کهیر شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار
- سلام اقای دکترنوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم
سلام اقای دکتر نوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم ۶۵۰۰ خیلی کم شیر مخوره به لبنیات حساسیت داره شیرخشک ابتامیل لاکتوز میدم میتونه به ونم حساسیت داشته باشه چون شیرگاوداره خیلی کمم ادرارمیکنه شب روزدوپوشک عوز میکنم ونم زیاد پرنیست رفلاکس داره دکتر بهش متوکلوپرامیدپدی لاکت داده تورو خودا کمکم کنید چیکار کنم شیر زیاد بخوره
- حرف
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدهفت روز بستری شدسروقت گردن گرفت5ماه به شک غلتید7ماهگی نشست امانه ماه دیگه سفت شدوده ماه خودش ازخوابیده نشست ه ماه به کمک وسایل پاشد تو 14ماهگی دستش رها کرد و پانزده ماهگی راه افتاد الان مشکلش اینه 16ماهوده روزه توسط ماهگی دد ببه میگفت الان خیلی کم حرف میزنم فقط بیشتر در میگه بعضی مواقع ببه ماما،به دستش میگه است،به جوجه میگه بوبه,به آب میگه آف،نه،میگه اما خیلی کم ولی وقتی بهش حرفی میزنم کامل میفهمه بگم توپ بیا. میاره بگم پاشو پامیسه نکن،نرو،دست نزن ،درببندهمه رو انجام میده آیاتاخیرداره
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .
- چندسی سی
سلام وقت بخیر دختر شش ونیم ساله دارم شربت آموکسیسیلین۲۵۰ هشت ساعتی بهش میدم وزنش ۱۹ کیلو گلودرد داشت وحالت سرماخوردگی داره فقط روی شربت نزده هر ۸ساعت چند سی سی بدم چند سی سی باید بدم بهش با سپاس از لطف شما
- کودک ۷سال تمام تب وسرفه دارد
سلام دکتر پسرم آلرژی داره دارو مصرف میکنه یک هفته پیش دکتر آلرژی دارو آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کرد آبریزش بینی و خلط گلو داشت بعداز یک هفته دارو تمام شد دوباره آبریزش بینی و سرفه خلطی برگشت همراه تب ۳۸درجه دارو استامینوفن و آموکسی ۲۵۰در منزل دارم بهش بدم کمکی میکنه با سپاس از جوابتون.
- سلام آقای دکتر. پیر من گلودرد و آبریزش بینی داشت .دکتر عمومی براش قرص آزیترومایسین ۲۵۰ تجویز کرده.ایا قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک دوازده ساله قابل استفاده است؟
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.

