Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- گرفتن کودک از پوشک
باسلام ، کودکی دارم دوسال و نه ماهشه ، از رفتن به سرویس بهداشتی به شدت بدش میاد ، لجبازی میکنه موقع رفتن به سرویس بهداشتی میگه نه نمیروم وقتی هم میبریمش بازیگوشی میکنه سریع از سرویس بهداشتی میاد بیرون که تو اون محیط نباشه چاره چیست ؟
- شیر خشک ببلاک آی آر
سلام آقای دکتر شیر خشک ببلاک آی آر برا رفلاکس دادن.آیا باعث وزن گیری بچه هم میشه؟؟
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- نفخ
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر کودک یک ماه دارم شیر خودم رو بهش میدم و در طول روز یک وعده شیر خشک نان بهش میدم دخترم نفخ داره طوری ک همش به خودش میپیچه و گاهی بالا میاره شما قطره دایمتیمکس تجویز کردید اما انگار کارساز نبود دارو دیگه ای میشه جایگزینش کرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- دور سر كودك
با سلام دختري نه ماهه دارم با دور سر 42/5 بهم گفتن كه دور سرش يه دو سانت كمتر از حد عادي ميباشد ايا اين ميتونه مشكلي براي دخترم داشته باشه ؟؟ البته دخترم بدون مشكله از لحاظ حركات و يادگيري. باتشكر
- احتمال آسیب به ستون فقرات
سلام وقت بخیر، نوزاد پنج ماهه ای دارم که تا الان موقع تعویض پوشکش زیاد مراقبت از ستون فقراتش نداشتم. تو بغلم نشوندمش. وقتی هم که حالت خوابیده هست، دست هاش رو بگیرم بلند میشه، یا کمی راه بردم، سرپا نگه داشتم. یکبار هم یکی از اقوام به حالت بازی، چند بار باسن و قسمت رانش رو به بالا ضربه زد. آیا این موارد باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟ یا در آینده مشکل پیش میاد؟ چه کار کنم مشکل پیش نیاد؟
- تورم گردن
سلام پسرم 4سالشه و زیر هردوتا گوشش یعنی گردنش تورم کرده خیلی هم درد داره اذیته چیکارکنم بنظرتون ممنون
- اسهال۱
سلام واحترام پسرم ۳ سالش ۱۲ کیلووزن. عصربالا آورد هرچی تومعدش بودتخلیه شد.تا یکم آب میخوره بیشتر بالامیاره..هیچیم نخورده شکمش خالی ازصبح هم اسهال دوسه بارشدتبممیکنه.بردم دوتادکتر.یکی گفت رودل کرده یکی گفت ویروس شربت سفکسیم استامینوفن وپودردادن وشربت ضدتهوع قبل غذابخوره. فقط میگه آب میخوام..چکارش کنم دوروز هیچی نخورده
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدنوزاد من حساسیت داره به شیرچه طور امتحان کنم. حساسیت به شیر خوب شده الان یک سالش ممنون میشم راهنمای کنید
- در کنلر شیر خودم میخام شیر خشک بهش بدم چون با شیر خودم سیر نمیشه چه یری خوبه وچه مقدار
- مصرف دمنوش
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست و شیرخودمو میخوره.ایا خوردن چای سبز و عرق کاسنی در شیردهی ممنوعه یا میشه استفاده کرد؟
- سلام وقت بخیر دخترم تب داره چند س سی باید شربت اسامنیوفن بهش بدم؟؟
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- اسهال بچه دوماهه
- شربت
درود و خسته نباشی اقای دکتر ، پسرم دوسالش شده مولتی ویتامین و قطره اهن دیگه بهش نمیدم با توجه به سرما و کرونا چه شربتی نیاز هست بهش بدم که ضعیف نشه وزنش ۱۲ کیلو هست ، زنده باشید
- سرایت زونا به کودک
سلام.وقتتون بخیر عموی پسر من مبتلا به زونا شده است امکان دارد این بیماری. بر اثر. هوا وتماس پوستی به فرزند من منتقل شود؟
- پسرم ۸ ماهشه شبا نمیخوابه همش گریه میکنه ب خودش میپیچه
- الرژي نوزاد
بإسلام.دخترم شش ماهشه باوزن تولد٤٢٠٠ و وزن الان ٨٧٠٠ رفلاكس و آلرژي داره به گفته شما فرني برنج رقيق شده رو ميدم دخترم صورتش دونه هاي قرمز اندازه دو تا سكه داشت ولي بعد از فرني داخل جفت ابروهاش دونه هاي خيلي قرمزي زده امروز هم فرني برنج دادم بيشتر شد بعداز چندساعت يه قاشق آردبرنجيك ليوان آب ويه پيمانه شيرخشك اچ آ ديروز اندازه نخود دخترم موز و كمي خرما خورد ميتونه از اون باشه؟يا به برنج حساسيت داره؟اقاي دكتر اين قرمزي ها خيلي شديد شدن پماد آتوپيكس معرفي كردين زدم اصن تغييري نكرد فقط صورتشو چنگ ميزنه نفخ خيلي شديد هم گرفته با گرفتگي بيني

