Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگل کودک
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم کمی مقعدش قرمزه و میخارونه . میتونم قرص انگل بهش بدم ؟شرط استفادش چطوره
- 123
سلام آقای دکتر دیروزگفتید بچه ببذم دکتر آزمایش متخصص نبوددکتر عمومی گفتن طبیعیه اشون یک هفته دبکه یک ساله میشه قد وزن نرمال است دوماهگی گذدن گرفت پنج ماه وهست روز به شکم غلت زد هفت ماهگی به عقب عقب سینه خیز رفت هفت ماهگی نشست اما نه خوب نه ماهگی دیگه کامل نشست نیفتادده ونیم ماهگی خودش از حالت خواب به نشسته تغیر میداداز نه ماهگی سعی کرد بلند بشه ود ده ماهگی باکمک ومبل بلند میشه وقدم میزنه از پله بالامیره وبتزی فوری یاد میگیره اه اسامی خودش خانواده واکنش میدهوتوجهش خوبه اماهیچ خودش به تنهایی نمیتونه سرپابمونه تا ده ماهگی بهحالتکمامدو وسریع سینه خیز می رفت حالت چهاردست وپا میشد امادرنهایت سینه خیز می رفت اماالان وهاردست پاهم میره بچه بسیار خوش غذا وآرامی هست تنها مشکل من اینه کهخودش به تنهایی نمیتونه سر پا بمونه وفوری میافته آیانیازه پیگیر بشم واینکهتاکی فرصت هست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست ۱۳/۵ کیلو سرما خورده سرفه های شدید خلط دار تب و استفراغ داره دوبار امپول سفتی هر بار ۱/۲ تزریق شده و هیدروکورتیزون و بتا هر کدوم ۱/۲ و شربت ازیترو ۱۰۰ هیچ تاثیری نداره چه آمپولی تزریق کنم و چه شربتی بدم چنبار دکتر رفته تاثیر نداشته بی زحمت دوز شربت و امپول رو هم لطف کنید بگید بسیار سپاسگزارم
- پدیاشور
دخترم یک سال و دو ماه داره وزنش بر اساس نمودار رشدش کمه زمان تولد ۳۵۰۰بود یکسالگیش۸۷۰۰ازمایش خون و ادرار گرفتم خوب بودن مشکلی نداشته خیلی بد غذاست میخواستم بدونم میتونم بهش مکمل پدیاشور بدم؟؟با تشکر
- مصرف دارو
سلام پسرم دوسال و سه ماهشه دکتر براش ویتامین د تجویز کرده ۱۲۰۰۰ من شربت استئوکر و شربت پدیا بست هم بهش میدم از اونجایی که این دوتا شربت هردو تو ترکیباتشون ویتامین د دارن خواستم بپرسم ببینم ایرادی نداره؟
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر چند روز هست پسر 4سالم آبریزش بینی داره از دیروز هم چشمش خون افتاده و قی میزنه برای از بین بردن خون توی چشمش چی استفاده کنم
- علایم اتیسم
با سلام پسری ۲۳ ماهه که فقط ۴ کلمه حرف میزند، ۱۶ ماهگی راه افتاد، وقتی اسمش را صدا میکنیم همیشه به اسمش واکنش انی نمیدهد، موقع خونگیری از دستش هیچ دردی حس نمیکند، بازی موبایل کودک را عالی انجام میدهد، شنوایی خوبی دارد، ارتباط چشمی متوسط دارد و بد نیست، گوجه فرنگی بسیار میخورد، ایا اتیسم دارد؟
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- سلام پسرم ۲سال نیم تو خواب نمیتونه اب دهانش قورت بده بلند میشه میشینه به سختی قورت میده وابریزش دهان پدا میکنه علت چیست
- سلام چه مواد غذایی برای رفلاکس کودک ۷ ماهه مضره
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر .پسرم امیرعباس الان ۱ سالو دوماه داره که علایم سرما خوردگی داره که اب ریزش با گه گدار خیلی کم سرفه میکنه و عطسه میزنه چی بش بدم چون بچه داداشمم همینطوره اون رفت دکتر بش ستریزین و سفکسیم ۱۰۰ با استامینوفن داد منم میتونم استفاده کنم همونو
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر امروز روزپنجم که دخترم سرفه خلط دار داره سه روزپیش بردمش درمانگاه دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰نوشت روزاول ۳سی سی روزهای بعد۱ونیم ،الان سه دوزبهش دادم برای سرفه ش هم ستریزین داده فقط شب ولی بازم درطول روزسرفه داره ریه ش خلط داره طوری که نفسش صدامیخوره لطفا راهنمایی کنین همین داروها روادامه بدم؟لپش هم قرمزمیشه وپوستش خشک میشه ازوقتی دارو مصرف میکنه
- تب
اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیروز یهویی تب کرد .بردم دکتر گفتن عفونت نداره و تشخیص امیکرون دادن در صورتی که اریا خیلی کم بیرون میره .وو یه امپول ۱/۴که نگفت چیه و یه شربت دیفین و استا داد گفت اینارو بدید خوب میشه الان دو روز گذشته باز تب دارع بنظرتون امکانش هس که عفونت داشته باشه .راستی اسهالم شده که بهش شربت میدم با رژیم غذایی خونگی..بنظرتون نیاره چرک خشک کن بخوره
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- استفاده از شربت سیفیکسیم
سلام خسته نباشید ،من کودکم یک سال وپنج ماهشه و یازده کیلو وزن داره ، چند سی سی شربت سیفیکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم ؟؟
- کوتاهی قد کودک دوساله
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- سفتی سینه کودک یکساله
سلام وقت بخیر من دخترم یکساله و نیم اش هست ولی هنز سینه هاش سفت هستش جدیدا سر یکی از سینه هاش یک جوش زده که انگار داخلش چرک هستش این خطرناکه یا طبیعیه؟
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار

