Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دور سر
سلام خسته نباشید اقای دکتر دور سر دختر ۱۶ ماهه ۴۶ هستش تولد ۳۴ بود این اندازه خوبه ؟
- ضربه ۲
سلام آقای دکتر ممکن هست کودک بعد از ضربه به سر تب کند آیا تب از علاعم هشدار هست
- اموکسی کلاو
سلام،دخترم ۸ سال دارد به دلیل سرفه های خلط دار دکتر قرص اموکسی کلاو ۳۷۵ تجویز کرده ایا برای بچه ها دوزش بالا نیس و قرص خطری ندارد؟ با تشکر
- مالیدن چشم وبینی
باسلام اقای دکتر پسرم نه ماهشه هی چشاشو وبینیشو میماله از چی میتونه باشه
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام ،دخترم۱۸روزشه صورتش وزیرگلوش روسینش جوش قرمززده هی روز ب روزبیشترمیشه شیرخشک نان۱شبانه روز۳بارمیدم کمکی سی تادرهروعده چیکارکنم خوب شه
- تب
سلام دکتر پسر من باقلایی هست و همیشه موقع تب بهش ایپوبروفن میدم الان ۴ روزه داره این دارو و آزیترومایسین ۲۰۰ میخوره ولی خوب نشده
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه
- اسپری تنفسی
سلام وقت بخیر اسپری های کاتوسین ۲۵۰ و ونتلاکس برای بچه ۲۰ماهه میشه ؟ سزفه خلط دار داشت دکتر داده اما دیدم زیز ۲سال ممنوعن چی کار کنم ؟
- دستگاه تناسلی نوزاد
دختر یک ساله دارم که دستگاه تناسلیش بسته شده دکتر بردم پماد داد اما باعث سوختگی و تاول شد لطفا راهنمایی کنید
- کولیف
سلام قطره کولیف میشه بریبوست نوزاد استفاده کرد؟.قبلا ک میخورد نوزادم شکمش روان بود ولی مطمعن نیستم تاثیراون بود الان یبوست دار.کولیف بریبوست اثربخشی داره
- زور زدن
سلام پسرم یک ماهش خیلی زور میزنن وقرمز میشه دلیلش چیه
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- سودوکرم
سلام وقت بخیر، آقای دکتر برای پیشگیری از سوختگی پای نوزاد میشه روزانه مقدار کمی سودوکرم روی پوست نوزاد زد؟
- ویروس هرپس
پسرمویروسهرپسدارهدوبارهعودکردمبایدبهچهپزشکیمراجعهکنم
- شیر خشک نان ب جای پپتی
آقای دکتر وقت بخیر من پسرم پنج ماه داره و از اول هم شیر خودم هم شیر خشک نان میخورد دمار بردم گفت پپتی بدم ولی اصلا نخورد ک نخورد بد قلق تر هم شد شیر منم کم میخورد مجبور شدم باز نان بدم بهتر میخوره حالا با آلرژی ک پروتیین گاوی داره من باید چ کنم؟؟؟
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- حساسیت پیرو سوال قبلی
سلام اقای دکتر برای دونه های قرمز اطراف دهن نوزاد سه ماهه فرمودین پماد زینک سولفات بزنم ، رفتم داروخانه گفت زینک سولفات همون زینک اکساید هست. آیا حرفش درسته؟
- سلام آقای دکتر ایا قلم گاو و گوسفند برا نوزاد نه ماهه خوبه

