Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- تهوع و استفراغ
پسرم دو ماهشه شیر خشک نان میخوره تا ۴۰ روزگی کولیک داشت خوب شد .الانم بعدی هفته ازواکسن دو ماهگی دچار استفراغ شده ب شکل پنیری.شب تا صبح اصلا استفراغ نمیکنه در ضمن تو این دو ماه اصلا استفراغ نمیکرد حتی یک قطره
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- شیرخشک
سلام دخترمشکل وزن دهی داره تا ۶ ماه رفلاکس داشت ببلاک ای ارمیخوردالان چندتاشیرخشک عوض کردم نان واپتامیل و اپتامیل پپتی ولی وزن بالانرفت .چه شیرخشکی مناسب دخترم هست ۹ ماهش ۷ کیلومونده
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزادم ۴۰ روزه هست و دیر به دیر مدفوع میکنه دو سه روز یکبار مدفوع میکنه میشه راهنمایی کنین ممنون؟
- الرژی
سلام پسر دو ماهم الرژی به پروتیین گاوی داره ایا به مرور زمان و با مصرف دارو خوب میشه یا دیگه نمیتونه وسایل گاوی بخوره ؟
- تعداد دفعات شیر دهی مادر از ۱۲ ماه به بعد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پایان یازده ماهگی هستش من توی ۲۴ ساعت ۷ بار بهش شیر میدم البته شب هم دوسه بار چنددیقه ای میخوره ولی اشتهاش به غذا کمه زمانی غذا میخوره که از تایم شیرش خیلی گذشته باشه گشنش بشه حالا سوال من اینه که میتونم دفعات شیر رو به سه بار برسونم وغذاش رو روزی ۴ بار بدم کارم اشتباه نباشه میگن شیر مهمتر از غذاست اول شیر بده بعداز ۴۵ دیقه غذا خب دیگه غذا نمیخوره
- قد و وزن
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهو نوزده روزشه قد و وزن تولد ٤٧ و٢٦٦٠ ميباشد الان قد و وزن نرمال براي دخترم چقدر ميباشد ممنون ميشم بگيد برام قدش خيلي مهمه
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- استفاده ویتان به جای قطره آهن
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما نوزاد ما شش ماهشه و هرکاری میکنیم قطره آهن رونمیخوره ایا امکان داره ویتان رو به جای قطره اهن بهش بدیم؟
- سوختگی
سلام اقای دکتر قسمت جای پوشک دختر یکساله سوخته انگار به خاطر گرما بوده چکار کنم چی بزنم؟پماد آلفا زدم بی تاثیره
- نخوردن کمکی
سلامآقای دکتر برای پسرم سرلاک برنج نوشتین که شروع کنم بعدش حریره بدم .اول چند روز سرلاک رو میخورد بعد دیگه نمیخوره حریره هم دادم اولین بار خورد دیگه نمیخوره .ولی غذا دیگه یا میوه سمت دهانش میبرم دوس داره بخوره کاملا .هنوز سوپرو براش شروع نکردم اگه اینم نخورد چکارکنم .الان دقیقا ۶ ماه و یک هفته داره حدود ۳هفته میشه کمکی شروع کردیم و از یکشنبه مدفوع هم نکرده ممکنه بخاطر همین باشه؟شیرمادر ميخوره و توی شیر خوردن مشکلی نداره
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- کم خونی
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ای دارم در یکماهگی آزمایش کلی دادیم که همه چیز کاملا نرمال بود دوماهگی هموگلوبینش اومده بود 6.4 بهش خون زدن اومده8.4یک روز درمیان یه اسیدفولیک 1میلی میخوره. به نظرتون باز به خون نیاز داره یا با اسید فولیک رفع میشه
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ۳ماهو نیم دارم که قبلا یکی دوبار شکمش کار میکرده اما الان من ۷ یا ۸بار پوشکشو عوض میکنم ایا طبیعیه و رنگش از سبز به زرد تبدیل شد
- سلام اقای دکتر
نوزاد یک ماه دارم سرفه زیاد میکنه سرفه هاشم خلطیه میشه دارو بهش بدم
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟
- شیر خشک
سلام دختر من از زمانی متولد شد شیر خودم نخورد شیر خشکی شد دو قاشق درست می کردم می خورد تا الان هشت ماهش دوقاشق میدادم الان دوهفته هست کلا شیر خشک ترک کرده هرکاری میکنم نمی خوره پستانک می مکد شیر نمی خوره غذا بهش میدم موندم چیکار کنم کلا شیر ترک کرده الان هشت ماهش هفت کیلو وزن تولد 3300

