Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- لیپوزوفرمقدارمصرف نوزادی ک ۶ ماهش تموم شده
- سرفه
ایا امپول دگزامتازون میشه برا کودک ۴ ساله؟
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟
- اقای دکتردختر۷ساله ام ۴تاقرص ژلوکاف خورده چه بایدبکنم
سلام اقای دکتردخترم۷سالشه وازقایمکی من ۴تاقرص ژلوکاف خورده.الان بایدچکارکنم
- میزان WBC به مقدار 13150
با سلام خدا قوت دکتر جان. امروز ۱۳م اسفندماه سال ۱۴۰۱ آزمایش خون دخترمو گرفتم میزان گلبولهای سفید بالا داشت.بالا هم اشاره کردمwbc به مقدار 13150 میباشد دکترجان نشانه چیست؟؟باسپاس
- سلام اقای دکتر.دخترم ۷سالشه چندروزه تب و حالت تهوع شدید و بی اشتهایی شدید داره.داروهایی که دکتر تجویز کرده فرقی نکده.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
- س دخترگ ۲۰ ماهش چسب قطره ای خورده چی کنم
- دگزامتازون در مخملک
دخترم یک هفته هست که گلو درد گرفته و همون روز اول دکتر اطفال بهش آمپول دگزا شربت کوآموکسی کلاو تجویز کرد البته دانه ها حدود شش روز پس از گلو درد بیرون ریخت به نظرتون دگزا میتونه مانع رفع کامل عفونت بشه؟
- ای بابا
ای بابا دکتر جان تو که همه رو میگی باید معاینه گردد
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- سرماخوردگی کودک یکساله
سلام وقتتون بخیر، من یه دختر یکساله دارم که الان چند روز آبریزش بینی داره و من فقط قطره پلارژین رو روزی سه مرتبه، هر بار ۲۰ قطره دادم، اما موثر نبوده، خواستم ببینم میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ و چه مقدار؟
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
من دخترم 2/5هست الان دوروزه مریضه دوروزه همش میگه دلم درد میکنه دیروز استفراغ میکرد همراه با تب و ابریزش بینی که بهش جوشونده ی نعنا و مایعات دادم خوب شد.امروز هم اسهال داشت که باز با جوشونده اسهالش بر طرف شدولی همچنان دل درد داره. دلیلش چی میتونه باشه?
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- آرسین
با سلام!پسرم ۴سالشه با وزن ۱۳کیلو گلوش التهاب و عفونت داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰مقدار دستورش میخوام سوال دوم:سن ۴سال وزن ۱۳کیلو و قد۹۶سانت نیاز ب مولتی ویتامین داره؟اگ داره یه مولتی ویتامین خوب میخوام معرفی کنی و نحوه دستورش؟ ممنون
- چشمك زدن
باسلام.دخترم پنج روز ديگه وارد تولد يك سالگيشه.١٩فروردين بردمش متخصص مغز و اعصاب ازش سي تي اسكن و نوار مغر گرفتن.چون دخترم تو خواب پرش دست و پا و چشمك زدن داشت.سي تي و نوار مغز جوابش خوب بود.دكتر يك و نيم سي سي داروي ضدتشنج لوينتكسً تجويز كرد دوبار در روز.بعد يك هفته چشمك زدن دخترم خوب شد..ديروز باز پنج دفعه چشمك زد..ده روز ديگه وقت ام آر آي داره .خواستم بپرسم باز برم بيمارستان يا تا وقت ام آر آي صبركنم

