Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم چهارماهشه اب دهنش میره زبونش هم قرمز شده بردم دکتر گفت حتما به چیزی حساسیت داره خوب شده بود الان بازم دهنش کلا یرمز شده جای نگرانی داره
- کبودی لبها وپیشانی
وقتی زور میزند لبها وپیشانی کبود میشود
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام جناب دکتر عزیز،پسر من دوماهه است،و الان یک ماهه هر چهار پنج روز یکبار مدفوع داره،و شیر خودمو میخوره،تو این بازه یک ماهه رفتیم شمال،و اونجا روزی پنج شیش بار دسشویی میکرد،از روزی که برگشتیم شهرمون باز هر پنج روز یکبار مدفوع داره،ایا جای نگرانی است؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- فاویسم
سلام دکتر من مطلب توی پیجتون رو خوندم درمورد فاویسم توی گوگل ک سرچ میکنم میزنه سویا و حبوبات قطره استامیفون و خیلی چیزای دیگه ضرر داره واقعا اینهمه موراد منع مصرفه یا الکی نوشتن؟
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- شیرخشک نان
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر ببخشید دختر ۵ماهه دارم که از هفته گذشته بخاطر ریفلاکس وآلرژی واسش پپتی شروع شده اما اون اصلا این شیرخشکا دوس نداره وبه زوردیگه خیلی گرسنش باشه۳۰ سی سی مبخوره قبلش نان اچ آ میخورد که متاسفانه داروخانه ها ندارن لطفا یه شیرخشک مناسب معرفی میکنین؟؟؟؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- مدفوع نکردن
سلام دخترم یه ماه پیش ک ۴ ماهه بود دوبار مدفوع کرد حالت اسهال بعد از اون ن وزن گرفت ن مدفوع کرد فقط با شیاف و قطره بی بی کر مدفوع میکرد ک الان با وجود قطره هم مدفوع نمیکنه وزنشم اصلا ی گرمم اضافه نشده اینم بگم ک شیر مادر میخوره
- شربت سالبتامول
آیاته نوزاد۲ماهه میتوان شربت سالبتامول داد
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- مقدار استفاده شربت سفکسیم 100
برا کودک نه ماهه با وزن نه کیلو و نیم چ مقدار شربت سفکسیم بهش بدم گلوش عفونت داره
- خارجشدن چرک از واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید،من دخترم ۸ اردیبهشت واکسن ۴ماهگی زده و الان۲۰اردیبهشت هست ،جای تزریق واکسن هم تورم و قرمزی داره هم دستش میزنم گرم هست ،الان از همون نقطه تزریق واکسن پای چپش تا یکم فشار میدم چرک میزنه بیرون و همینجور ادامه داره و تخلیه کامل نمیشه فقط اون تورم و سفتی پاش یکم کوچیکتر شده.مشکل چیه؟ چکار میتونم بکنم،خطرناک نیست؟ اللن یک هفته هست اینطوریه دیگه میترسم میخوام نشون پزشک بدم گفتم اول سوالی بپرسم
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- شير نخوردن نوزاد در بيداري
با سلام و خسته نباشي ،دخترم ٤ ماهشه زمانيكه بيداره اصلا شير نميخوره ساعتها گشنه نگه داشتم ٨ ساعت ولي نخورده ب محض اينكه ميخوابه شير ميخوره شير خودم رو ميخوره و شيشه و پستونكم نميگيره بدش مياد تمام فكر من درگيره آيا مشكلي هست اوايل يعني يكماه اول تو بيداري ميخورد ميخوابيد الان بايد بخوابه شيربخوره لطفا راهنماييم كنيد ممنون
- اسم الرژی زا
سلام من بچه ام یه ساله...اس بردمش دکتر دیروزبش سوسپانسیون آسما وت مکمل تغذیه ای...داد میگم بم نگفت تاکی بش بدم? بعد اگه این شربتو بدم مولتی ویتامین هم بدم یاندم?
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- رفلاکس نوزاد
سلام .نوزاد دخترم ۱ماههشه همش زور میزنه وبی قراری مکنه .سرشو همش میکنه به طرف بالا .همش میل به خوردن داره.بعد از آروغ زدن استفراغ مکنه کمی.دکتر ناسیونالیسم ۲۰ داده .فکر نکنم اسهال گرفته وترس تو خواب داره بی قراری میکنه راهنماییم کنید چکار کنم
- آبله كرعان نوزاد ٢٠ روزه
سلام دختر ٢٠ روزه دارم امروز فهميدم آبله مرغان گرفته أم آيا نوزادم هم خواهد گرفت و خطرناك است آقا مي توانم به أو شير دهم
- درباره نوزاد دوماه
سلام نوزادم دوماهشه داخل واژن یکم ترشح زرد رنگ داره بخاطر چی میتونه باشه و اینکه مدام چشم ها و دماغشو مالش میده روزی چند بار هم دستشویی میکنه و آبکی هم هست ممنون که جواب میدید

