Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترس وپریدن از جا
سلام آقای دکتر ببخشید دختر 4 ماهه من با هر صدایی شدید میترسه وگریه میکنه. مثلا با صدای عطسه شیر آب قاشق چنگال قابلمه هم تو خواب هم تو بیداری. چرا اینجوریه؟ سوال دومم به تازگی توپیشونی وصورت ودست وپاهاش مو رشد میکنه طبیعیه یا نه؟ ممنون
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام و وقت بخیر... دخترم ۴۳روزشه دکتر تشخیص نفخ شدید داد و براش قطره گریپ میکسچر خارجی دوازده ساعت یکونیم سی سی... پدی لاکت پنح قطره در روز... و دایمتیکون هر هشت ساعت پنج قطره تجویز کرده دو روزه استفاده میکنم همش دخترم خوابه برخلاف قبلا که خیلی کم خواب داشت الان نگرانم این خواب طبیعیه؟خیلی کم بیدار بود روز دیگه شب همش خوابید حتی شیرشم تو خواب خورد این میتونه عوارض کدوم دارو باشه؟راستی برای خودمم ریکولیک تجویز کردن هشت ساعت ۵سی سی
- قطره باکتی ماید
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۸روزه نحوه استفاده از قطره چطور هست.به خاطر ترشحات چشماش از داروخونه گرفتم
- کیست گردن نوزاد
با سلام علت کیستی که روی گردن نوزاد سه ماه بوجود امده چیست ایا میتونه خطر ساز باشه یا نه با تشکر از اینکه وقت و تجربه تون رو در اختیار ما قرار میدین
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- فعالیت زیاد نوزاد
سلام ،وقتتون بخیر نوزاد دختر 9 ماهه دارم که وزنش 8 کیلو و قدش 70 هست . همه غذا ها رو کامل نمیخوره ، کم غذا می خوره ولی شیرخشک رو نسبت به غذا بهتر میخوره . در طول روز 3 یا 4 ساعت و در شب هم 9 ساعت میخوابه جدیدا در طول شب و خوابیدن خیلی تکون میخوره و گریه میکنه خیلی تحرک و فعالیت داره به صورتی که تا از خواب بیدار میشه شروع می کنه اینور اونور رفتن تو خونه و اصلا توی بغل و یک جا چند دقیقه نمیشینه ، میخواستم بدونه طبیعی هست اینقدر فعالیت؟
- استفراغ
با سلام ، آقای دکتر پسرم حدودا 5سالشه دیشب استفراغ کرد و نیمه شب هم مجددا دچار استفراغ شد کمی سر و سینه ش گرم میشد که استامینوفن دادم ممنون میشم در مورد دارو و خوراک راهنماییم کنید
- رشد قد
سلام کودکی16 ماهه دارم که آن را به درمانگاه بردم گفتند آفت قد دارد باید چه کار کنم ممنونم
- خارش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 10 ساله هست درست یک هفته هست خارش داره ویک حالتی بوجود میاد هیچ حشره ی توی خونه نداریم نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- وزن
سلام پسر8ساله دارم سه ماهه داداشش به دنیا اومده هم دنبال بهانه هست که گریه کنه به شدت لاغر شده 4کیلوکم کرده کودکی اسم الرژی داشت الان بهتره دارو مصرف نمیکنه قبلا زادتین و اسماتیک میدادم دور چشاش گود وکبود شده اشتهاش کم شده میخاستم لطف کنید داروی تقویتی معرفی کنید ممنون از لطف شما
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- داخل واژن
سلام دخترم چهل روزه تازه فهمیدم داخل واژنش سیاهه حالت چرک داره میخوام بدونم طبیعیه یا ب پزشک مراجعه کنم
- گريه در خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهشه بعضي وقتا با گريه از خواب بيدار ميشه اطرافشو نگاه ميكنه انگار كه بترسه از چيزي به اين حالته
- سرماخوردگی
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم علت سرماخوردگی کودکان هوای سرد است یا ویروس؟
- سرماخوردگی
دخترم ۳ سال و ۵ ماهشه سفیکسیم ۱۰۰ رو هربار۵ سی سی الان ۶ روزه مصرف میکنم ولی هنوز سرفه میکنه سینش خلط داره ادامه بدم یا دوزش رو بیشتر کنم
- سرما خوردگی و سرفه شدید نوزاد سهرماهه
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- سلام
اقا دکتر پسرم هشت ماه هستش هسته کامل هلورا قورت داده دفعه میشه یانه باید ببرمش دکتر
- بکلوتروکس
سلام آقای دکتر اسپری دهانی بکلوتروکس برا پسرم که 5سالشه و فاویسمی ضرر ندارد برا سرفه
- ویتامین d3
با سلام و خسته نباشید نوزاد هشت ماهه دارم که تو 35هفته بدنیا اومده با وزن 2250 و قد 48 الان 7/5کیلو وزن و 68سانتی متر قد داره زیاد عرق میکنه و هنوز دندون در نیاورده موقع نشستن هم تلوتلو میخوره دکترش براش نصف آمپول d3 رو تجویز کرده روزانه یه سی سی هم قطره d3 بهش میدم میترسم آمپول رو بهش بزنم آیا با وجود مصرف روزانه ویتامین d3 نیازی به زدن آمپول هستش در ضمن دخترم شیر خشکی هستش

