Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- میوه دادن به نوزاد
سلام ایا میشه به کودک ده ماهه اب پرتقال طبیعی داد
- دارو
با سلام دختری دارم که سه چهار روز دیگر هشت ماهش تموم مشه و چون کمی سرفه میکرد دکتر به او شربت سیتریزین داد وچون نوزاد من تا به حال از این شربت استفاده نکرده وبا توجه به اینکه من بروشور داخل شربت را مطالعه نمودم و به این نکته پی بردم که سیتریزین باعث تشدید حساسیت در نوزاد میشود لطفا من را راهنمایی کنید که ایا از این شربت استفاده کنم یا نه؟ با تشکر
- اسهال
سلام خسته نباشین ببخشیددخترم ۴ماه ای دارم که ازتولدتاالان مدفوعش زردابکی بوده به دکترگفتم مترونیدازول نوشته ازدیروزکه بهش دادم چهاربارمدفوع ابکی کرده ایابه خاطرشربت بوده یاعلل دیگرداره
- فاصله زمانی کپسول امپرازول
با سلام
به دخترم کپسول امپرازول میدم. مصرف کپسول امپرازول چند دقیقه با شیر دادن باید فاصله داشته باشد؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر دخترم ۹ ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته اما دستورش نداده چه میزان باید بهش بدم. ۱۰ کیلو هم وزن داره
- قرص سفکسیم برای پسر ۷ساله
سلام پسرم ۷سالشه ۳۷ کیلو هست ۱هفته پیش تب داشت و خیلی کم سرفه و دکتر آزینرومایسین براش نوشت ولی تبش شدتش کمتر شده اما سرفه هاش شدیدتر شده و مرتب باید تب بر بدم میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ بدم مقدارش چقدر باید باشه
- گرمی دست وپا
باسلام اقای دکتر پسرم نه ماهشه داخل دستاش وزیره انگشتای پاش وقتی لمس میکنی گرمه انگار تب داره ولی دمای بدنش خوبه ایا پسرم مشکلی داره؟یا نه طبیعیه باسپاس
- سلام پسر ۸ ماهه ام دوروز تب دارد و دستشوییش شل وسبز رنگ است و اب دهنش خیلی میاید و روزای اول ابریزش بینی خم داشت الان بی قراری میکند
سلام پسر ۸ ماهه ام روزای اول آبریزش داشت ،الان تب دارد ودستشوییش شل و سبز رنگ میباشد وبی قراری میکند چه کنم
- انتی بیوتیک
سلام وقت بخیر نوزاد پنجاه روزه ای دارم و فاویسم هم داره به خاطر مشکل دندان اموکسی سیلین و مترونیدازول باید مصرف کنم میتونم شیر بدم؟ ممنونم
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- تغذیه نوزاد شش ماهه
باسلام خدمت شما نوزاد۶ماه ای دارم که هم با شیرخودم و شیرخشک آپتامیل ۱ تغذیه میشد چون وزن اضافه نکردو قیمتش برام گرون بود بهش شیرپاستوریزه کم چرب دادم که خیلی کم خورد میتونم شیرخشک دوباره بهش بدم و عوض کنم شیرخشک شو نان بدم مشکلی نداره
- درد واکسن
باسلام دخترم واکسن شش ماهگی روزد خیلی گریه میکنه شدید دلیلش چیه وچکار کنم ممنون
- قورت دادن هسته آلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر خوبی من دخترم سه ونیم امروز ی هسته آلو قورت داده بنظر شما ببرم دکتر چکاب بشه . ممنون از راهنمایی شما
- چرک گلو نوزاد
سلام خسته نباشین نوزاده دوماهم چرک گلو داره ک بینیش رو پر میکنه و حال عمومیش خوبه چرک باغث میشه از خواب بپره ی چرک خشک کن معرفی میکنید یا لازمه دکتر ببینه؟
- دندان قرچه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد خواهر زاده ي من ٧ سالشه شبها تو خواب دندوناشو بهم ميكشه دو سه دقيقه اي ادامه داره تك فرزنده و پسر هستش دليلش چي ميتونه باشه ممنون؟
- الرژی
با سلام آقای دکتر پسرم یک سالشه. دستش و هی میکنه تو گوشش نمیدونم علتش چی میتونه باشه خودشم آلرژی داره سه بار بردم دکتر دوبار ستیریزن دادن بار آخر هم ستیریزن وپودرسینگولار دادن هنگام مصرف دارو عوارض حساسیت از بین میرفت ولی وقتی دارو مصرف نمی کرد باز هم بدنشو میخارونه و چشم و بینیشو میماله آقای دکتر چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سنگ کلیه پسر سه ماهه
سلام
پسر دارم سه ماهه و ۱۵ روز شه دکتر میگه سنگ کلیه داره در طول روز گریه نمیکنه شبا ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ هر شب گریه میکنه راهکار چیه ؟

