Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تنفس
بچه ام 6 ماهه بدنیا آمده. 2 ماه تو بیمارستان قائم رشت بستری بوده تا الان. گاهی اوقات تند تند نفس میزنه. میخواستم بدونم مشکل تنفس هست یا نه؟
- تغذیه
پسر نه ماهه ای دارم ک وزنش ۷است ،وزن تولد ۸۰۰\۲بوده ،شیرخودم و غذای کمکی مرتب ب او میدهم چه کنم ک وزنش خوب شود؟
- اشک چشم
سلام و خدا قوت من دختر بچه ۵ ماهه ای دارم که روی پل دماغش و زیر چشماش به کبودی میزنه و از چشماشم گاهی اشک میاد خواستم ببینم نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ پیش چه متخصصی باید ببرم؟ ممنونم
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ ساله با وزن ۳۰ کیلوگرم چقدر است
- بتامتازون
سلام من یک دختر ۳ ماهه دارم که شیر مادر می خوره. خودم مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر برام آمپول بتامتازون و آزیترومایسین تجویز کرده آیا تداخلی با شیردهی ندارن ؟
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- پای سرد
درود، پسر شش ماه ونیم دارم که پاهاش بیشتر اوقات سرد هست تو زمستان سرد بود شمافرمودین جوراب پاش کنم الان که تابستان هست جوراب بپوشونمش ؟ ممنون
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید وزن نوزادم موقع تولد ۳٫۱۲۵بود الان که سه ماه و ۱۸ روز هست ۵٫۷۰۰ میخواستم بدونم وزن گیریش خوبه، فقط شیر خودمو میخوره
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- رفلاکس نوزاد
سلام من نوزادم دوماه و ده روزشه دماغش صدای کیپی میده انگار هوا از پشت بینی وارد بینیش میکنه صدا میده هر چند دق یه بار اینجوره.هنوز دارو رفلاکس ندادم بهش مدادم دست به گوشاش میزنه و بینیش.میگن ۶ ماهگی رفلاکسش بهتر میشه به نظرتون دارو بدم یا صبر کنم ممنونم
- دخترم ۸ ماهه هست واز دو ماهگی سروصورت و گوشهاشو چنگ میزنه وخونی میکنم میشه منو راهنمایی کنین
- لکه یاسایه خاکستری درچشم نوزادیکساله
سلام دکترخسته نباشید،ببخشیدمن دختر۱۲ماهه ای دارم ک قبلا یامن دقت نکردم یاشایدکمرنگ بوده لکه یا سایه هایی خاکستری در هردوچشمش درسفیدی هردوچشمش درسایزهای کوچیک وبزرگ هست خواستم بدانم اگه زحمتی نیست جوابم بدید ممنون ازشما.
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام خسته نباشید دختر من ۳۲روزشه از بیست روزگی یبوست داره هر روز دفع میکنه اما با گریه ومدفوعش خیلی سفته مثل سنگ ریزه رگه های خون هم روی مدفوعش هست دکتر بهش قطره بیبی کر داده اما هیچ تاثیری نداشته راه حل دیگه ای هست شیر خشک هم اپتامیل یک میخوره
- بی خوابی
آقای دکتر پسر ۸ ساله و نیم دارم که از بدو تولد خواب عمیق نداشته زمانی که به دنیا اومد تنها فقط شیر خودم میخورد و بخاطر گرسنگی شب تا صبح گریه میکرد الان هم چند سال که هرگز شب چند ساعت عمیق نخوابیده اونقدر خوابش کم و سبکه که حد نداره حتی موقعی که سرما خورده و دیفن هیدرامین میدم هم باز صبح زود بیدار میشه دیگه نمیدونم چه کنم الان دختر کوچکم هم همینطوره و همین روال می ره نمیدونم چه کنم به خدا خسته شدم انشالله خیر ببین بگین چه کنم واینکه اصلا به هر شیوه ای تونستم هرکاری گفتن اصلا غذا نمیخوره دخترم که فقط شیر خشک پسر مم فقط بسکویت بدنشون ضعیف و همیشه بیمار
- سلام پسرم به علت عفونت تشنج کرد حالا هم واکسن هجدماهگیشه چکار کنم
- رفلاکس سرماخوردگی غذای کمکی
سلام آقای دکتر ممنون ازوقتی که میذارید دخترم پنج ماهو دوروزشه یه هفتس که سرماخورده رفلاکس داره ودارومیدم کل یه هفته روازشیرخوردن افتاده سرفه های خلط دارمیکنه وآبریزش بینی داره بهش آموکسی سیلین125وقطره پلارژین میذم آیاشی نخوردنش بخاطرسرماخوردگی میتونه باشه؟واینکه میخوام غذای کمکی شروکنم نمیدونم چی بدم میگن فرنی وحریره بادوم رفلاکس وبدترمیکنه چندباری بهش پوره هویج دادم امانمیخوره چندباریم سیب زمینی امتحان کردم بیرون رویش زیادشد.بااینکه شیرخیلی کم میخوره وادرارش خیلی کم شده ولی هرروزچندین بارمدفوع میکنه این طبیعیه؟گاهی اسهال گاهیم طبیعی
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسر دوساله ام از امروز گلودرد داره جوری که خوردن غذا براش سخته وکمی هم تب داره ولی سرفه وآبریزش نداره به نظر شما برای گلودردش چه شربتی خوبه
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه

