Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده نکردن بالشت
سلام آقاي دکتر دخترم 10ماهشه از 2ماهگي به بعد عادت داره روي تشک و بدون بالشت ميخوابه يعني اگه ميذاشتمش روي بالشت تو خواب خودش رو سر ميده و از بالشت مياره پايين روي تشک.اشکالي ندارد روي تشک بخوابد براي گردنش مشکلي پيش نمياد؟؟
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
عفونت گوش
- ادرار
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم5ماهشه وقتی ميخواد ادرار کنه خیلی زورميزنه بعدادرارشوکم کم میکنه آقای دکتر من شنبه نوبت گرفتم بچه روبيارم خدمت شماميخواستم بدونم اول بچه روبيارم ببينيدبعدبرم آزمایش بدم یا نه.دکتربچم شماهستين.
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- شیر خشک نان ب جای پپتی
آقای دکتر وقت بخیر من پسرم پنج ماه داره و از اول هم شیر خودم هم شیر خشک نان میخورد دمار بردم گفت پپتی بدم ولی اصلا نخورد ک نخورد بد قلق تر هم شد شیر منم کم میخورد مجبور شدم باز نان بدم بهتر میخوره حالا با آلرژی ک پروتیین گاوی داره من باید چ کنم؟؟؟
- تکرر مدفوع
سلام.وقت بخیر.پسر ۱۸ ماهه ای دارم که ماه پیش دچار ویروس اسهال و استفراغ شده بود که آنتی بیوتیک و کیدی لاکت مصرف کرد اما الان بعد از بهبود دچار تکرر مدفوع شده طوری که روزی هفت هشت بار اجابت مزاج داره.علت چیه و چیکار میتونم بکنم براش؟
- علت زرد شدن کف پا درکودکان
باسلام پسرم۵ سالشه زیر پاش زرده گفتم ببینم جای نگرانی هست یا خیر ممنون
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم ۲سال و۱ماهشه خروسک خفیف گرفته دکتر براش دگزا زد وهر شب قرص مونته لوکاس تجویز کرد ودستگاه بخور سرد ولی سرفه هاش مثل سرفه های خلطی هست ولی خلط نداره یکمی آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم که سرفه هاش قطع شود
- امیکرون
دکتر مادر سلین هستم خواهش میکنم سوال م رو جواب بدین
- فرورفتگی ناخن کودک
سلام متوجه شدم که ناخنهای دست و پای پسر8ساله ام دچار فرورفتگی شدند لطفا علت و درمانش رو بفرمایید
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- بیلیروبین نرمال درکودکان
بیلی روبین پسر۵سالم ۰.۰۶است ایابالایه یاخیر
- کارنکردن شکم
- نیستات
سلام دکتر دخترم یکسال و سه ماهشه دهانش برفک زده چقد نیستاتین بزنم واسش و چندساعتی و تاوچند روز؟؟
- کمبود وزن
دخترم سه ماهشه بردم شبکه بهداشت وزن کرد پنج کیلو هستش.گفتن کمبود وزن داره.فقط شیر خشک نان ۱ میخوره.نمیدونم چیکار کنم؟
- تب کودک
ایاخوردن شربت استامینوفن بافاصله چنددقیه بعدشیاف استامینوفن استفاده کنی بدهست من دوقلوهام ۲.۸هست امروزروزاول تب کرده دارم شربت ستادین دی سی بهش میدم اگه تاسهروزخوب نشدببرمش دکتر
- سلام
سلام بچه ام چهارماهشه سرماخورده میتونن بهش ستادین دی بدم
- آلرژی
سلام دخترم 4سالشه بعدازسه روزتب بدنش دانه های ریز زده. قطره پدی لاکتم میخوره باش با زینک ولی اسهال قطع شده. دلیل دانه های ریزچیه؟
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر دختر۴ماهه دارم که سه روزی میشه بوی دهنش میاد کمی بد مدفوع خیلی زیاد میکنه اونم بوی تند و ترشیدگی میده شیر خودم رو میخوره

