Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام پسرم پنج ماه و بیست روزشه گوشش عفونت کرده دکتر ستیزن واموکسی داده پسرم شیر خشک پپتی جونیور میخوره دیروز دکتر بردم قطره پروکید داده الان از دیروز دوباره رگه خون تو مدفوعش مال چیه چکار کنم؟برا عفونت گوشش نمیخواد قطره چیزی استفاده کنم؟
- سرفه
سلام اقای دکتر ببخشید پسر هشت ساله دارم. سرفه ی شدید میکنه خلط دارم هست به حدی خلط عفونی بالا میاری چ شربتی بهش بدم رفتم داروخونه خونه شربت برون کلد داده برا خلط و سرفش همینو بدم بهش فقط یا ی شربت دیگه ام باید بدم
- در مورد خلط گلوی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشین من پسرم یک سال ودوماهشه کرونا گرفتیم مریض شد ریه هاشو درگیر کرد خوب شد ولی الان هروقت که مریض میشه خیلی گلوش عفونت خلط دار میشه هرکاری میکنم خوب نمیشه باید چه دارویی بگیرم که خلط گلوشا خوب کنه
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- تعریف اسهال
سلام ، اسهال در نوزاد شیرخوار یک ماهه به چه صورته؟ آیا آبکی بودن مدفوع نوزاد یعنی اسهال؟ یا چند بار در روز اسهال حساب میشه؟ تعریف اسهال؟ من مقالتون تو سایت رو خوندم ،بی حالی یا خون بی اشتهایی نداره ولی مدفوعش ابکی شده
- یبوست نوزاد 2ماه
پسرم دوماهش هست هفته ای یک بار دفع داره اونم با تنقیه کردنش باید چیکار کنم شیر خشککمکی هم بهش میدم
- چربی زیر پوست کودک
سلام آقا دکتر خسته نباشید من دختری چهارساله دارم تقریبا دوهفته است که متوجه شدم پشت سر دختر م تقریبا دو بند انگشت ازگوشش فاصله داره یه توده است بردمش پیش متخصص کودکان گفت غده چربی هست ونگرانی نداره ولی من باز نگرانم بنظرتون چیکارکنم
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
اقای دکتر دخترم بیست ماهو نیم سن داره از چهارشنبه شب هفته گذشته تب کرد همراه با سرفه های شدید و آبریزش بینی، پنجشنبه بردم دکتر شربت سفیکسیم داد تا دوشنبه خورد اما بازم تب میکرد، دوشنبه بردم عفونی گفت کروناس امپول دگزامتازون براش نوشت و گفت انتی بیوتیک و شربت سرفه رو قطع کن، دوشنبه سه شنبه تبش قطع شد بواسطه امپول، ولی باز امروز تب کرده، دست و پاش دماش معمولیه و بیشتر گردن و سینه وصورتش خیلی داغ میشه، چه باید کنم دکتر؟ تشخیص شما چیه؟ممنونم
- سن شیر مادر
سلام آقای دکتر بچه تا چند ماهگی باید شیر بخوره؟
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- سرفه کودک ۲ونیم ساله
پسرم دوساله ونیم فقط سرفه همراه با خلط چرک خشک کن چی بدم وزنشم ۱۶ کیلو
- دخترم دوماهه شه یک هفت ای هست که خوب شیر نمیخوره
دختر م دوماهه شه.خودم شیر ندارم برای همین از شیر خشک تغذیه میکنه. حالت تهوع خشک داره، یعنی بعد از خوردن کمی شیر این حالت ایجاد میشه انگار داره استفراغ میکنه.قبل از به دنیا اومدن توی شکمم مکونیوم رو خورده ودو روز بستری بوده ومعده ش روشستشو دادن. آیا ممکنه این حالت ها مربوط به این شستشو ها باشه؟ الان یک هفته ای هم هست که خوب شیر نمی خوره. دلیلش چیه؟
- آلرژی
سلام نوزاد دو ماهه دارم ک تازه دکتر بردمش رفلکس معده داره دکتر بهش پدی لاکت و قطره کولیکوید و قرص امپرازول ۲۰ داده از وقتی خورده روزی ۷ الی ۸ بار شکمش کار کرده و اینکه صورتش قرمز شده و خارش داره میخواستم بدون ایا حساسیت دارویی پیدا کرده ب کدوم دارو باید قطع بشع یا مهم نیست ادامه بدم داروش .ممنون میشم پاسخ ببدهید
- دون دون قرمززدن بدن کودک بعدازتب
باسلام جناب کودک پسر۴ساله ما بعداز۳ روزتپ کردن رویه شکم سینه وگردن وکمی پشتش شروع کرده دونهای ریزقرمززده چکارکنیم واین جوشها چیست اشتها به غذاهم خیلی نداره زودسیرمیشه ممنونم ازراهنمایتان
- سلام ببخشید کودک ۲ ساله من سینه سمت چپش ورم داره بهم گفتن توده یا همان بافت پستانی فقط دست نباید بزنید آیا نگران کننده هست یانه
- شلغم
سلام آقای دکتر به کودک هشت ماهه میشه شلغم داد
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- اسهال استفراغ
خردسال ۱۱ ماهه به علت اسهال و استفراغ دو روز دربیمارستان بستری بوده امروز ترخیص شده ولی بازهم اسهال و استفراغ دارد
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش

