Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
درمان سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم ازبدو تولدش شیر خشک بیومیل خوردالان 16ماهشه روزا اصلا شیر نمیخوره عوق میزنه فقط شبا 3بار بیدار میشه گریه میکنه منم شیرشو میدم، شیر پاستوریزه هم نمیخوره ناراحتم. چیکار کنم چجوری شیر پاستوریره بدم بخوره کل روزو هیچ شیری نمیخوره
- زور زدن هنگام دفع
سلام وقت بخير دختر من هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك كمكي ٥ ماه و ٢٠ روزشه تقريبا از يك ماهگي تا الان موقع دفع زور ميزنه و قرمز ميشه ولي مدفوع شل هست ايا مشكلي داره
- خون درمدفوع
سلام وقت بخیر جناب دکتر نوزاد ۲۰ روز دارم تقریبا یک هفته میشه به همراه مدفوع اش خون هست علتش چیست؟
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- معده و گوارش
سلام دخترم دو روزه معدش درد میکنه همش احساس میکنم چیزی گیر کرده رو شکمش روز قبلش دستمال کاغذی خورد ،الان نزدیک دوساله ک ناخناشو میخوره بعضی وقتا ک موهاشم نمیبندم موهاشو میخوره ،چندباری ادامسم قورت داده همش احساس میکنم یه غده شده انگار دور نافشو ک ماساژ میدم خیلی سفته دخترم ۴ ساله
- عفونت ادراری
سلام دکتر.دخترم 4سالشه و جدیدن موقع ادرار احساس ناراحتی داره.میخواستم بدونم عفونت اداریه؟ و اگه هست چ دارویی باید مصرف کنه؟.ممنون
- آسم
سلام وقت بخیر،پسر۱۹ ماهه دارم دوماهه ازشیر گرفتم والرژی داره ومستعد به آسم میباشد چون برادرش هم آسم کودکان داشت ،یک ماه پیش سرماخورد بردم پیش دکترش الانم داروهاش تموم شده ولی سرفه هاش بیشتر شده ولی کم نشده لطف کنید منو راهنمایی کنید چون سرفه زیاد میکنه وپسرم درعذابه تشکر
- سرفه
سلام دخترم ۶سالشه سرفه خشک میکنه شربت تئوفیلین جی الان میتونم بهش بدم ؟ تو خواب تک تک سرفه میکنه
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
باسلام.کودک دوساله باعلایم خس خس سینه وگلودرد دارم.دکترآزیترومایسین 200داده.وزنش ده کیلوعه.چه مقداردرروزبایدشربت بدم
- هیدروکسی زین
سلام اقای دکتر پسرم بعضی مواقع صورت یا سرو مقعدش رو میخارونه ازمایش داد سالم بود . دکتر گفت میتوتی هیدروکسی زین بدی میخوام بدونم خوبه بدم و چقدر بدم بهش تا انتهای شیشه؟
- نخوابیدن
سلام.ببخشید علت نخوابیدن نوزاد 5 ماهه در شب چیه؟یعنی امکان داره بیماری داشته باشه؟
- سلام آقای دکتردخترم نزدیکه بره تو۸سال دندونای بالاش پوسیده دندانپزشکی هم که بردم نذاشت بکشن گریه میکردازآخردکترگف هنوزوقت داره که دربیاد بنظرتون دیرنشده هنوزوقت داره؟
- عفونت
- زور زدن و کبود شدن
سلام .نوزاد من ۲۰ روزش هست و بی نهایت زور میزنه در حدی که کبود میشه اینکارو هنگام شیر خوردن و بعد از اون انجام میده انگار که تحت فشاره
- شربت آرژیتال
با سلام و احترام
دختر من 3 سال و 8 ماه دارد با وزن 14 کیلو و قد 96 , دکتر برایش شربت آرژیتال تجویز کرده است می خواستم بپرسم آیا ضرر یا عوارضی دارد؟ استفاده کنم یا نه؟
با سپاس از شما - نبات
سلام اقای دکتر ضمن تشکر از شما دکتر محترم که وقت شریفتون رو در اختیار ما میگذارید نوزاد چهارماهه دارم، میتونم گاهی شب ها توی شیرخشکش کمی نبات بندازم که دل پیچه نداشته باشه و راحت تر بخوابه متشکرم
- افتادن ناخن پای کودک 17 ماهه
چقدر احتمال داره افتادن ناخن پای کودکم بخاطر تیروییدش باشه؟؟؟؟
- دیر به راه افتادن کودک
با سلام . دختر ۲۱ ماهه دارم که هنوز راه نیوفتاده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام وقتی نوزاد هنگام شیر خوردن دستشو ببره سمته گوشش یا اجزای دیگر بدن درد در ان ناحیه دارد

