Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه شدید
سلام پسرم سرفه های شدید وعمیق داره آویشن وزیتروکم بهش دادم اثری نکرد میشه یه داروی خارجی بهم معرفی کنید که این سرفه های از بین برن در ضمن سابقه حساسیت یا همون آلرژی داره سنش هم یکسال و۴ماه ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید باتشکر
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- شربت ستادین دی سی
سلام آیا شربت ستادین دی سی برای کودک سه ساله ضرر دارد
- بی قراری نوزاد
سلام نوزاد یازده ماهه ام بعد از خوردن غذا یا شیر خشک پاهای خود را به سمت جلو کشیده و بیقرار است
- زردی کودک من ۸.۴هست خطر داره؟
- استفاده از ادویه
سلام اقای دکتروقت بخیر ازکی میتونه داخل غذای نوزاد ادویه زد مثلا نمک و....
- آلرژی
سلام آقای دکتر پسر 9 ساله دارم آلرژی به محیط خانه یا تعویض جامیشه داره بهش سیتریزین میتونم بدم ؟چندساعت یکیار؟
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام.پسرم ۸ماهشه دوروزه سرفه میکنه مخصوصا وقتی دراز کشیده و بینیش گرفته .قطره پلارژین هر۶ساعت یک سی سی بهش میدم . ولی فرقی نکرده .میشه راهنماییم کنین
- سفکسیم ۱۰۰
سلام بچه ۴ساله دارم لوزه داره سفکسیم۱۰۰ خارجی گرفتم مقدار مصرفش رو زحمت بکشید؟
- زردی دست وپای کودک
باسلام آیا واقعا خوردن نارنگی و ساندیس پرتقال باعث زردی دست وپای کودک دو ونیم ساله میشه چون آزمایش کبد وتروییدو کلیه وهمه چیزش نرمال بوده
- سلام به کودک ۱۸ماهه که دوازده وهشتصد وزنشه چه مقدار سفکسیم با چه دوزی بدم ممنون
- سلام وقت بخیر کدام شیرخشک از نوع اچ آ وزنگیری بهتری دارن ؟؟
شیرخشک
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- مصرف قطره آهن
با سلام.دو سال دخترم تمام شده است آیا باید مصرف قطره ی ویتان(مولتی ویتامین+آهن+زینک) را ادامه دهم یا قطع کنم؟جایگزین آن نیاز به قطره ی دیگری است؟
- رشد نوزاد
با سلام پسر 7 ماه و 16 روزه دارم وزن تولد2850 قد49 و وزن فعلی7850وقد 67 آیا نرمال میباشد؟ وسوال دومم اینکه طی دو هفته اخیر وزنش ثابت بوده است باتشکر
- سیاهی پشت پلک
سلام خسته نباشین اقایه دکتر نوزاد من نارس هستش الان دوماهشه پشت پلک هاش احساس میکنم سیاه هست این موضوع نگران کننده هست؟
- یبوست نوزاد
سلام وقت به خیر نوزاد ۲۰ روزه دختر دارم ۳ روزه شکمش کار نکرده، روزی ۵ قطره پدی لاکت میخوره نارس به دنیا اومده
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام،پسرم 3ماهشه 50روزه اسهاله دکتر هم بردم خوب نمیشه،مدفوعش سبز و ژله ای هست روزی 5بار دفع دارد،شیر مادر میخوره

