Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- سلام دختر من ۲۲ماهشه و. دکتر برا دخترم سفکسیم نوشته من نمیدونم چقدر باید بدم البته گفته بود من فراموش. کردم
- رشددور سر
سلام خسته نباشید..پسری دارم یکساله،که دور سرش ۴۸سانت است بهمون گفتن رشد غیرطبیعی سر را دارد..وزنشم هفت کیلو است واز شش ماهگی دندان در اورده...الان ۱۲عدد دندان دارد وراه نمیرود..بنده که پدرش هستم دور سرم نسبتابزرگ است..ایا رشد دور سر بچم طبیعی است یاخیر...لطفا لطفا توضیح دهید...کمال تشکر را دارم
- چشم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم سه سال و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. دو روز هست که پلک بالایی چشم سمت چپ پسرم قرمز شده و متورم شده. درگیر اسباب کشی بودیم. شاید بخاطر گرد و غبار دستش الوده بوده و به چشمش زده. اقای دکتر دستور چه میفرمایید . یک دنیا سپاس از شما
- امیکرون
- سوزن
سلام آقای دکتر امروز یه سوزن خیاطی رفت تو پای پسر دوسالم که کشیدمش بیرون خون هم نیومد مشکلی هم نداره راه میره میدوئه فقط یکم قرمز شده لازم هست کاری بکنم یا آمپولی چیزی لازم باشه بزنه؟
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- خون در ادرار
دخترم ۲ سالش و بردم آزمایش ادرار چون ی کم سوزش داشت rbc 4/27 بوده و wbc9/9بوده دکتر گف خون تو ادرار بوده ب احتمال زیاد سنگ کلیه آزمایش باید تکرار بشه ولی بچم اصلا دردی نداره ک گریه کنه امکان داره عفونت ادرار باشه با چیزایی ک بهتون گفتم؟؟؟؟
- سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- روزوئلا
با سلام کودک من در 9 ماهگی ویروس روزوئلا گرفته اگر دوباره در ارتباط با گودکی که ویروس را داره قرار بگیره مبتلا پیشه؟
- جوشهای چرکی
سلام دخترمپنج ساله هست واطراف ناحیه تناسلی وروی رانش جوشهای چرکی خارش دار زده تب گلودرد هم داره اطراف واژن خیلی ملتهب شده باید چه کارش کنم
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- نخوردن آب
کودک ۱۳ ماهه ام کم آب میخورد، شیر پاستوریزه و شیر خشک میخورد، چه راهی برای خوردن آب دارید یا از چه راهی جبران کم آبی بدن انجام شود. باتشکر
- امپول بتا
سلام روز خوش آقای دکتر پسرم ۱ ماهه دیگه ۴ سالشه وزن حدودا ۱۷ قبلا امپول بتا کامل تزریق کرده علائمی نداشت آخرین بار که تزریق کردیم رنگ صورتش چند روز سفید شد رنگپریده شد و بعدش اسهال شد آزمایش دادم عفونت داشت نمیدونم ب امپول بتا ربط داره یا نه الان دوباره می تونم امپول بتا تزریق کنم؟و با این وزن ۱/۲ بتا تزریق کنم یا بتا کامل چون دو تا پزشک با دوز متفاوت تجویز کردن خیلی ممنون
- ختنه
درموردبیرون نیامدن آلت تناسلی پسر۴ ساله ام که۱۵روزه ختنه کردم پیش دکتربردم بادست اون دستکاری کروکر مدیلن رادادهرروزبعدسه بارشستوبزنماماهنوزدرست نشده لطفا راهنمایی ام کنیدباتشکر.
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟
- خلط گلو
باسلام.دخترم ۱۸ ماهشه با وزن ۱۸ کیلو بخاطر سرماخوردگی واکسن ۱۸ ماهگیش رو هنوز نزدم.دکتر بردم ۵ روز پیش بهش قطره بینی شستشو داده و شربت پلارژین کیدز هر۸ ساعت ۴ سی سی.دخترم وقتی دکتربردم فقط آبریزش بینی داشت.الان هم خلط شدید داره دماغش گرفته نفس خیلی خیلی سخت میکشه واصلا نمیتونه شیربخوره هرچقدر قطره بینی میریزم فایده نداره و سرفه میکنه.شربت خلط آور چیزی میشه بهم معرفی کنید؟
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام بدونم برای بچه 6 ساله وزن 22 کیلو جایگزین کپسول ازیترومایسن250 که هر 24 ساعت یک عدد دکتر تجویز کردن چه مقدار شربت ازیترومایسن 200 میتونم بدم؟ واینکه ایا تداخل مصرف همزمان با لبنیات نداره این دارو🙏🙏

