Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت میم برای کودکان زیرسال که فامیسم هستن خوب هست پسرم۲ونیم ساله فامیسمی هستش یه قاشق میم دادم ازصبح استفراغ میکنه به خاطرشربت میم پرتقالی هست ممنون ازشما
- شربت لیکوآپ
سلام آقای دکتر عزیز پسر ۶ ساله دارم شربت لیکوآپ بدم خوبه یانه چند مدت بدم؟ و اینکه با ایمونیس در یک روز میتونم بدم هر هر کدام رو در یک دوره مجزا استفاده کنم؟
- تب
با عرض سلام اقای وکتر دختر ۳سال و نیم دارم که از صبح تب ۳۹ درجه دارد سرفه ندارد فقط تب و لرز و بی حالی
- سلام آقای دکتر من پسر سه ماهشه وخیلی سرفه میکنه سرفه اش خیلی خشکه نفسش بند میاد میسرسم خفه بشه تروخدا یه کاری کن ممنون
- استفراغ
سلام خسته نباشید.پسرم متولد۱۳۹۵.برای خوردن غذاخیلی اذیت میکنه مقدارغذایی که میخوره خیلی کمه به خاطرهمین هردوساعت یه بارباکلی اصراربهش چیزی میدم موقع شام غذاخیلی کم میخوره وقتی زیادبهش اصرارمیکنم میگه سیرم اماباورنمیکنم وبااصراربهش میدم بعدش بالامیاره.چندروزپیش گیلاس خوردگفت هسته اش توگلوم گیرکرداهمیت ندادم تااینکه اصلامیل به غذانداشت بردم پیش گلوگیرهسته روردکرد.میخوام بدونم این بالا آوردن خطرناکه؟میشه یه شربت بهم معرفی کنید.باسپاس
- سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ ماهه هست دادن آموکسی ۲۵۰ضرر داره وزنشم یازده کیلو هست
- واکسن ۶ماهگی کودکم به خاطر سرماخوردگی همسرم یه هفته عقب افتاده من واقعا نگرانم راهنماییم کنید
- غده پشت گردن
سلام، پسر من 8سالشه دوهفته ایی هست که پشت گردنش تقریبا نزدیک به گوشش یه غده ایی بیرون زده و از روز اول سایزش بزرگتر شده، وقتی فشار میده کمی درد داره، باتوجه به اینکه غده لنفاوی زیر گلوشم خیلی بزرگه بخصوص وقتی با عصبانیت حرف میزنه یا داد میزنه خیلی بزرگتر میشه، دکتر هم بردمش ولی گفته مشکلی نداره، غده لنفاویه و حساس نباشید، اما الان اون غده ایی که پشت گردنش زده نگرانم کرده، لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- سلام اقای دکترخسته نباشدببخخشیدمن نوزادسه ماهم پشت سرهم سرفه میکنه چیکاربایدبکنم استامینوفن باطعم توت فرنگی میدم بهش ولی بهترنشده
- سلام اقای دکتر دخترم یکسالش تمومه میتونم به جای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم ایا لازم به گرم کردن هم دارم اب دیه نمیخاد قاطیش کنم
- پلک زدن زیاد کودک
سلام.وقت بخیر پسرم پنج سال و چهارماهشه شب ها خیلی پلک میزنه و وقتی میخاد صحبت کنه سرعت پلک زدنش زیاد میشه ولی صبح ها که از خواب بیدار میشه این اتفاق نمیوفته.از بعد از ظهر زیاد میشه
- سلام نوزاد ۱۰روزه ام استفراغ زرد میکنه زیاد چیکارکنم
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- قطره
سلام آقای دکتر ایا قطره پدی لاکت باعث یبوست میشود با تشکر
- کودک ۹ماه با وزن ۱۰کیلو چقدر مجاز به مصرف سفیکسیم برایگلودرد هستم
- سلام من به نوزادم تزدیک ۶ماه تمامه دارم نان کامفورت میدم . با بیومیل یبوست گرفت و با سیمیلاک هم بالا میآورد اپتامیلم دادم دل درد و یبوست گرفت مشکلش چیه
- متخصص گوارش
بی زحمت دکتر متخصص گوارش معرفی میکنید دکتر
- شربت ستادین
سلام پسرم یک ونیم سالشه تب زیاد وسرفه خشک داره میشه شرب ستادین بهش بدم اگه میشه چقدروهرچندساعت بش بدم؟

