Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
سلام وقت بخیر. پسر ۶ ساله دارم با وزن ۱۶ کیلو. آلرژی داره و لوزه هم داره که دیدید فرمودید فعلا نیاز به عمل نداره. وزنش کمه؟ برای وزن گیری چی میتونم بهش بدم؟
- گرفتگی صدا
سلام دخترم 8سالشه والان ده روز میسه صداش گرفته شبیه خروسک اصلا علایم سرماخوردگی نداره و تو بلع غذاهم مشکلی نداره تب هم نکرده
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- سرماخوردگی نوزاد۴۶روزه
باسلام ووقت بخیرنوزادمن ۴۶روزه هست دوروزی هست سرفه میکنه وخس خس سینه داره آیاعناب خوب هست بهش بدم؟ممنونم واینکه چون شیرخودم رومیخوره میتونم داروگیاهی مخصوص سرماخوردگی بخورم تاتوی شیرم تاثیربزاره ونوزادم بخوره وخوب بشه؟ممنون
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر . پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه و کمی سینوزیت هم داره . دوهفته پیش سرماخورده بود و خوب شد ولی طبق معمول همیشه الان سرفه های خلط دار داره . شربت سیموسپان و برم هگزین میدم . آیا میتونم شربت کلاریترومایسین هم بدم ؟ چون دکترش گفته بودن که بخاطر لوزه پاییز و زمستان این شرایط رو همیشگی داره
- سلام دختر من ۲ ساله هست از چشمش چرک میده میشه قطره استفاده کنم چقدر ممنون
- مصرف شربت ازیترومایسین پسر۶ساله
- روش مصرف
سلام برای کودک دو و نیم ساله و چهار و نیم ساله چقدر باید از شربت سفکسیم خارجی بدیم؟؟.
- فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- آیا شربت لوپرامید برا کودکان فاویسمی ضرر داره ؟
سلام دکترجان .وقتتون بخیر .پسرم ۱ سال و ۸ ماهشه۰فاویسم داره۰الان چند روز اسهال شدید آبکی و استفراغ داره البته قبل این سرفه داشت۰آیا دارویی لوپرامید میتونم بهش بدم یانه بخاطر فاویسم دار بودنش ممنوم
- قد
سلام. دختری چهار سال و نیمه دارم ک قدش خیلی کوتاهه از هم سن و سالها ک هیچ حتی از بچه های ک چند ماه ازش کوچیکترن کوتاهتر هست.چندین بار دکتر بردمش آزمایش گرفتن ازش گفتن خوبه فقط ی کم کم خونه قد من ۱۶۰ و پدرش ۱۷۲هس قد تولدش ۴۴و هشت ماهه بدنیا اومد قد خاله و داییش ویکی از عموهاش بلنده بقیه تقریبا کوتاه هستن بنظرتون باید چکار کنم قد الانش ۱۰۳هس
- ویتامین
سلام وقتتون بخیر به بچه ۵ساله میتونم تقویتی شربت ایمیونس بدم؟ اگه آره مقدار مصرفش چقدر باید باشه
- تب
سلام پسرم تب داره میشه هرچهارساعت استامینوفن وهر6ساعت شیاف بزارم براش البته با فاصله.
- ترشحات چشمی نوزاد سه ماهه
سلام دخترم دو ماه و نیمشه از صبحی چشماش اشک میزنه و قی سبز رنگ داره چه دارویی خوبه براش
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم وزنش ۹ کیلو یکسالشه دکتر واسش آموکسی سیلین گفته صب و شب ۳ سیسی مقدارش درسته ؟ ممنون
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- عطسه
سلام دکترعزیز؛پسر۲سال و ۱۰ماهه دارم که کمتر از ۷۲ساعت طب کرد و الان ۵روز از آخرین باری که تب کرده میگذره کاملا خوب بود ولی امشب دوباره عطسه میکنه باید چکارکنم؟
- کم اشتهایی
سلام پسرم 16ماه داره خیلی غذا و تودهنش نگه میداره بعد میریزه بیرون چیکارکنم که غذابخوره
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟

