Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید دخترم ۲سالشه از صبح که بیدارشده کمی بیحال بود الان که ساعت ۲ یدفعه تب کردوکمی هم سرفه بهش شربت پدی کاف دادم برای تبش چیکارکنم بی حاله
- کرونا
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ساله هستش دو هفته ای هست درگیر کرونا شده که خداروشکر بهتر شده اما خیلی بی قراری میکنه غذا اصلا نمیخوره شیشه شو میزارم دهنش یکم میخوره دیگه تو دهنش نگه میداره از گوشه لبش میریزه بیرون و اینکه دقت کردم دندون های نیش بالاش داره در میاره فکر کنم چون ورم کرده لثه هاش این بی اشتهایش رو چیکار کنم اقای دکتر خیلی وزن کم کرده
- استفاده همزمان از استامینوفن وشاف 50
سلام یک پسر 7 ساله ای دارم امروز خیلی تب بالای داشت بردیمش دکتر خونه که اومدیم دارو هاش را بهش دادیم بعد استامینوفن را که خورد شیاف 50 را استفاده کرد وقتی که خواب رفت یهو از خواب بلند شد و دیگه هیچی نمی فهمید اسم خودش را هم یادش نمی آمد هر چه آب هم به قوتش می ریختیم اصلا احساس نمی کرد تا 5 دقیقهای هم طول کشید تا بهتر شد. می خواستم ببینم به خاطر دارو ها بوده. با تشکر
- تب
سلام بچم ۵سالشه دوهفته اسهال شده حالا از دیروز تو مدفوعش قطره قطره خون میاد حتی دفه ی آخر خون لخته مدفوع کرده صورتش خیلی ورم کرده دهنشم آفت زده چیکار کنم خواهشا راهنمایی کنید ۳تا دکتر بردم نفهمیدن آزمایش هم نبردم چیکار کنم
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- سلام علیکم، پسر من پنجاه روزه هس و الان سزما خورده ممکن دارو معرفی کنید
- شیردهی
سلام پسر یکسال و ده ماهه ای دارم درصدد از شیرگرفتنش هستم خواستم بدانم بهتر نیس تا اسفندماه و اویل بهار ادامه بدم و اونموقع ازشیر بگیرمش؟ب دلیل فصل زمستان میگویم ک با شیرمادر انتی بادی دریافت میکند
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم ۵ سال و ۱۶ کیلو وزن داره چند سی سی باید سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش
- یبوست
درود آقای دکتر دختر من یکسال و هفت ماهش هست یبوست شدید داره چنان زور میزنه گریه میکنه اما نمیتونه مدفوع کنه من چند روز شیر خشک رو ازش گرفتم و شیر ماجان رو میخوره اما باز خوب نشده و قبلاً دکتر شربت راکسی ژل داد اما اونم زیاد جواب نداد،شما چی تجویز میکنید؟
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- قطره
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه قطره مولتی ویتامین و آهن از هرکدام یه سی سی میدم درسته؟
- قرص برای کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم
سلام . آیا برای برطرف کردن حالت تهوع کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم ، میتوان از قرص دمیترون استفاده کرد ؟
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- قطره
سلام اقای دکتر قطره صدتهوع برای دخترم میخام ک ماشین حالشو بدنکنه دخترم ۱۶ ماهشه
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام مقدار مصرف آزیترو مایسن 200 در کودک 6 ساله و 16 کیلو چقدر است؟
- کوش درد
سلام یک پسر بچه یکساله داریم که به دلیل کوش درد در هر سوراخ کوش عو سه قطره روغن بادام شیرین چکانده ام ایا خطر دارد
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر

