Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوره مصرف زینک
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی م کنید من پسرم نارس بدنیا اومد دکتر براش زینک نوشته روزی یه سی سی تا الان ک هفت ماهش شده بهش دادم لازمه هنوز ادامه بدم چون شنیدم مضره ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست نوزاد ۱ ماهه
نوزادم یک هفته شکمش کار نکرد بردم دکتر شیاف داد با شیاف مدفوع کرد ولی بعد از اون مدفوع نکرده چیکار کنم؟؟
- سیاهی مقعد کودک ۴ساله
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- سرماخوردگی کودک ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید پسر ده ماهه ای دارم که حدود ۱ هفته ست آبریزش بینی داره بهش سیفکسیم ۱۰۰ با سیتریزین و کوریزان میدم بهش اما هیچ تغییری نکرده چی بهش بدم که آبریزشش قطع بشه یه خورده هم خس خس سینه داره ممنون میشم پاسخ بدین
- مدت زمان مصرف فارمنتین۶۴۳
عرض سلام و ادب،دکتر ایمونولوژیست و فوق گوارش اطفال به دلیل عفونت مکرر سینوس برای دختر ۶ ساله ام با وزن۱۷ کیلوگرم فارمنتین۶۴۳ به میزان ۷/۵ سی سی روزی دوبارو مترونیدازول ۲/۵ سی سی تجویز کردن،ولی مشکل سینوزیت،ابریزش ،سردرد و سرفه های شدید شبانه از بین نرفت،به نظرتون همچنان ادامه بدم؟به مدت یکماه تجویز شد که حدود بیست روزش رو گذروندیم،چه آنتی بیوتیکی میشه جایگزین کرد؟
- سلام پسرم ده ماهشه وزنش ۸/۵کیلو چند سی سی اموکسی ۱۲۵ بهش بدم
- تاول در نوزادان
سلام وقت بخیر.دخترمن ۲۳روزه ک دنیااومده و باسنش خیلی دونه زده،دونه ها مثل تاول هستن و بعد از یکی دو روز میترکن،میخوام ببینم اینامال گرمی شکمِ یا حساسیت به پوشک یا چی؟درمانش چیه؟
- فاویسمی
دخترم 4/5 ماهشهر خیلی کم شیر میخوره گاهی اوقات به شش ساعتم میرسه دکتر قطره میم اورنج رو پیشنهاد دادنون فاویسمی هست مانعی نداره
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
- شیر پاستوریزه
سلام آقای دکتر ببخشید دختر 15 ماهشه میخوام بهش شیر پاستوریزه بدم بلافاصله پس از بیرون اوردن از یخچال بدم یا داغش کنم؟
- شستن
سلام اقای دکتر میشه لطفا بفرمایید بهترین شیشه شیر چیست؟ نوزاد هفته ماهه دارم با شیر خشک تغذیه میشه. شیشه شیر شیشه ای یا لاکی؟ کدام بهتر است؟ ممنونم
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- تفسیرآزمایش فاویسم
سلام جواب آزمایش deficient در فاویسم یعنی چی؟
- سرماخوردگی کودک ۴ساله
سلام خسته نباشید .دختر ۴ساله ام یک هفته است سرما خورده ،دکتر کیدوفست براش تجویز کردند ،ولی دو روز است که سرفه میکند وگلویش خلت دارد میخواستم بپرسم میتونم بهش شربت آموکسی سیلین ۲۵۰بدم؟
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- چشم
سلام من این دوروز که ازپماد اریترولیدن وقطره اریترومایسین برانوزادم که سه ماه دارد وچشم راستش قی میزنه استفاده میکنم ولی هنوز فرقی نکرده تا چه موقع طول میکشه تا خوب بسته قبلا هم درموردش باهاتون مشورت کردم لطفا یه راهنمایی بهم بدین میخوام چشم نوزادم زود خوب بشه ممنونم

