Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- شل بودن کمر
آقای دکترمن دخترم راپیش دکتراعصاب کودکان بردم چون غلت نمیزد براش عکس ام ارآ برای سرش نوشت وقتی عکس گرفتم دیدگفت ببایدببریش کاردرمانی چون زودبه دنیا آمده بعضی ازجاهای مغزسرش سفیده بردم کاردرمانی چندجلسه باهاش کارکردن ازقبلش بهتره یکم غلت میزنه نشستنش یه کم ازقبل بهترشدولی چه کنم برای این کرونا تعطیله هوشش خیلی خوبه هرکاری انجام بدم تکرارمیکنه ولی کمرش نرمه دارویاغذایی نیست که باعث سفت شدن کمرش بشه به من پیشنهادکنیدممنون میشم شما جواب من رابدید
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سال و نیم داره لوزه هم داره . واکسن انفولانزا اولین باره میزنه چنددوز و به فاصله ی چند هفته بزنه؟
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- میزان شیر
سلام اقای دکتر کودک دوساله به چه میزان شیر نیاز داره؟
- تب ولرز
با سلام دخترم ۵ ساله هست بردمش دکتر دچار بی حالی و تب و لرز شدید شد. دکتر آموکسی کلاف نوشت ۱۰ روز دادمش اما با گذشت ۵ روز دوباره تب و لرز شدیدی کرد نمیدونم آیا آنتی بیوتیک دوباره باید مصرف کنه یا نه احتمال ویروس هست یا ممکنه عفونت ادراری باشه. چندجا دکتر بردم یا آموکسی کلاف دادن یا آموکسی سیلین دوره مصرف تموم شد چرا دوباره تب و لرز گرفت الا درست یک ماهه با فاصله هی مریض میشه لطفاً شما راهنمایی کنین چیکار کنم بازم آنتی بیوتیک یانه
- اسهال واستفراغ کودکان
سلام الان هفت روزه که پسرم اسهال استفراغ داره بریدیمش دکتر امپول استفراغ داد شربت دل درد با استفراغ هم داد دوروز بهتر شده بود غذا هم میخورد ولی دوباره روز بعدش بعد صبحونه که خورد بالا اورد دوباره کم اشتها شد امروزم همش گریه میکنه میگه دلم بمال درد میکنه
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید
- آهن
سلام آقای دکتر. آیا بچه های ۴ساله و ۱۴ساله در زمستان باید مکمل آهن استفاده کنند؟در صورتیکه ازمایش همه چی نرمال باشد؟ممنون
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰برای کودک دوساله
مقدار دادن شربت سیفکسیم به کودک دوساله با وزن ۱۳.۵ چقدر است
- شپش
سلام آقای دکتر من ۷ ماه پیش شامپو پرمترین واسه شپش گرفتم و استفاده کردم نصفش ماند نگه داشتم دوباره همونو امروز به موهای دختر ۷ سالم زدم اشکال داره یا نداره؟خراب نبود؟
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر من یه پسر2ساله دارم متاسفانه این ازهمون اوایل که شروع کردبه غذا خوردن از6ماهگی بشدت بدغذابود هرچیزی رو نمیخورد.یعنی اگه بهتون بگم باورتون نمیشه. پسرمن حتی نمیدونه شکلات چیه. وزنش موقع تولد دوکیلو 300بود بشدت بدخواب وکم خوابه. ازبغل دستش ردمیشی ازخواب بیدارمیشه. ازنوزادی همینطوربود من خواب عمیق اینو به ندرت دیدم مگراینکه انقدخسته بشه وبیفته اونم فقط یکی دوساعت اول عمیق میخوابه بعدش باز باکوچیکترین صدا بیدارمیشه همه به من میگن چیزی تو بدنش کمه مثلا اهن یا ویتامین Dبه نظرتون ممکنه ازاینا باشه؟ البته من بهش مولتی ویتامین پیداپس میدم بازم تاثیری روی اشتهاش نداره همش شیر میخوره دیگه بعد دوسال هم دادن شیرخشک خوب نیست شیرپاستوریزه هم قوتی نداره. به نظرتون ازمایش لازم داره ولی وزنش بهداشت میگه خوبه الان وزنش 12کیلوه
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟

