Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- تاول
با سلام و تشکر.دخترم ۶ ساله ای دارم گاهی اوقات روی لبش تاول میزند و ۲ روزه خوب میشود شکلی مانند تبخال دارد ولی علایم تبخال(سوزش یا خارش قبل از زدن و یا حین وجود تبخال) را اصلا ندارد و با ترکاندن تاول سریع خوب میشودو هر موقع تبخال میزند علایم متفاوتی نشان میدهد میخواستم ببینم این تاول ها چیست و ایا خطرناک هستند .تا کنون ۳ یا ۴ بار با فاصله این گونه شده است .با تشکر و قدر دانی
- میزان مصرف آزیترومایسین
برای بچه ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو چقدر شربت آزیترومایسین مصرف کنم
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- واکسن
سلام اقای دکتر بچه شش ماهه چقدر از واکسن آنفولامزا رو باید بزنه؟و یکبار کافیه؟
- سرمانخوردن کودک
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- چرک گلو
سلام وقت بخیر. پسرم 5سالشه 25کیلو هستش. گلوش چرک داره. ی شربت آزیترمایسین 200خریدم. دیشب ساعت 7 یک قاشق غذاخوری دادم نوبت بعدش کی میشه ک بدم
- نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر من از مراجعین شما هستم امروز متوجه کبودی روی باسن پسر سه ماهم شدم که تا الان نبود یعنی بدو تولد این کبودی وجود نداشت علتش چی ؟؟
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- گرفتگی بینی
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست نزدیک به ۴روز هست موقع شیر خوردن بینیش صدایی مثل خلط داره انگار گرفته هست ولی علائم سرما نداره شاید دوتا عطسه در روز مشکل دیگه هم نداره به نظرتون چیکار کنم
- تل شدن بچه
سلام دخترسه ساله دارم که داعم همه چیز درگلویش گیرمیکنه تل میشه گلودرد بدخلق تب عصبی آبریزش بینی میشه و یک ماهه درخاب خروپف شدید داره نگرانم نمیدونم چه کنم
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- سلام دخترم3ماهشه سرماخورده شربت آموکسیسیلین چقدبایدبهش بدم؟
- واکسن چهارماهگی
سلام. دخترم واکسن 4ماهگی که فردا نوبتش بوده رو امروز زد بخاطر این که فردا تعطیله. نکنه براش ضرر داشته باشه. لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- نوزادمن دختر۷ماهه ست وزنش ۷کیلوهست بهیاربهداشت گفت ک وزنش کمه چیکارکنم.وزنش بالابره
سلام اقای دکتر وزن دخترم ۵۸۵۰ در ۴ماه ۲۱ روزهست گفتید ازمایش که ادرار مشکل نداشت زیاد میل به شیر نداره همدشیرخشک هم شیر خودم میدم چکارکنم وزن بیشتر شه امروز زبنک سولفات خریدم چندساعتی چمقدار بدم؟ درضمن کمی نسبت به قبلا حرارت بدن و سرش بالاست ولی تب نیست لپاسم گل انداخته کم رنگ چرا؟؟؟؟ گریه میکنه یکم قرمز میشه طبیعیه؟
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو
- عفونت چشم وسرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسرم دو ساله هست سرما خورده سرفه و عطسه داره شبا که میخابه انگار تو گلوش خلط داره و خر خر میکنه از دماغشم ترشح سبز رنگ میاد و از چشماش هم ترشح سبز میاد صبح که پامیشه چشاش میچسبه به هم با کلی ترشح سبز و چشاش قرمز میشه و همش چشاشو میماله من چه دارویی واسه چشماش و سرماخوردگیش استفاده کنم خیلی ممنونم
- عضله
سلام دکتر پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست از پاش و کمرش میگیره بعضی وقتا هم از پشت سرش به نظر شما دلیلش چیه؟احساس میکنم دردش میگیره دست میگیره
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون

