Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب بینی غلیظ
سلام دکتر بسیار متشکرم که به سوالم جواب میدید ،پسرم 6ماهه هست تبش برطرف شده فقط چند ساعت یکبار مخاط بینیش کمی غلیظ تر شده چه دارویی بدم ،قبلا ۴روز سیتیریزن داده بودم،لطفا راهنمایی کنید متشکرم ،درپناه حق پیروز باشی
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام دکتر دخترم با ببلاک ای آر اسهال گرفت چیکار کنم هیچ دکتری مطب نیست من جرأت ندارم ببرمش بیمارستان
- واکسن
با سلام تزریق واکسن 2ماهگی نوزاد با یک هفته تاخیر اشکالی ندارد؟ با تشکر
- بزرگ شدن لگن
سلام آقاي دکتر من دخترم 10ماهش تموم شده و 8کيلو 100 وزنشه من از 7ماهگي که داخل 7کيلو رفت برايش ماي بيبي 7کيلو گرم ميبندم همه ميگن چرا بزرگ ميذاري لگن بچه بزرگ ميشه اذيتش ميکنه آيا اين گفته درست است؟؟خيلي نگرانم
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزادی دارم که ده روزه وارد هشت ماهگی شده ایا میتوانم برایش اش گندم درست کنم در ضمن این صورت ما نان را به صورت ریز ریز به او میدهیم با این حال نمیتواند اصلا نام بخورد مارا راهنمایی کنید:
- تغذیه
سلام وقتتون بخیر من دخترم ۵ ماهشه تا دوماهگی شیر خودمو بهش دادم چون سیر نمیشد و گریه میکرد شیر خشک از سه ماهگی شروع کردم بهش دادم الان چن ماهه شیر منو دیگه نمیخوره یک سوالم این بود که ایا راهی هس دخترم باز شیر منو بخوره چون شیرم کمه و دخترم به شیشه شیر عادت کرده هرکاری میکنم شیرمنو نمیخوره و سوال دومم اینه که رشد مغزی نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشن ایا دچار مشکل میشه یا نه چون این موضوع خیلی نگرانم کرده ممنونم از لطف شما
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- دیدن کارتون
سلام من دخترم هفت ماهشه واسش کارتون آموزشی موزیکال میذارم خیلی حس خوبی پیدا میکنه که یکی از دوستان گفتن کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند راهنماییم میکنید
- سلاممممم&
سلام دکتر دخترم ۶ماهو ۱۶روزشه موقع شیر خوردن عرق میکنه و وقتی خواب باشه بالشتش بعد خواب نم داره ایا طبیعیه؟ سوال دوم اینکه وزن تولد۳۶۰۰ الان ۶و۲۰۰ چقد کم داره و چه اقدامی کنم؟ شیرخشک نان۲ میخوره با غذا کمکی شیر بزم میدم مشکلی نیست؟
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- آزمایش
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا نتایج آزمایش غربالگری تیروئید نوزادان که از پاشنه پا گرفته میشه با جواب آزمایش وریدی متفاوت است؟ مثلا نوزادی که در روز سوم تولد در غربالگری از پاشنه پا تی اس اچ 5 داره اگه آزمایش وریدی ازش بگیرن هم تی اس اچ 5 میشه یا نتایج باهم فرق داره؟ آخه نوزاد من تو غربالگری روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت اما در 29روزگی که ازش آزمایش وریدی گرفتیم تی اس اچ شده بود8.09! این برام سواله که مگه میشه خودبخود تی اس اچ بالا بره؟؟!! باتشکر یه سوال با تشکر
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- سرلاك هيپ
بإسلام.براي نوزادي كه الرژي به ارد برنج داره ميشه سرلاك هيپ داد؟ فرني ارد برنج رو با آب خالي و حتي باشيرخشك هم درست كردم كهيرزد سرلاك برنج نستله هم خريدم بازكهير زد
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد دختر ۴ ماهه دارم یک هفته است که شکم او کار نکرده و فقط در این یک هفته دو بار مدفوع آبکی داشته آیا جای نگرانی دارد؟
- شیرخشک ببلاک
سلام من شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم بخاطره رفلاکسی بودن دخترم دیدم بازار پیدا نمیشه و دخترم باز بالا میاورد زیاد نه حدودی بعد ای ار دادم با مشورت دکترش بعدش الن چهارروزه ک میدم بیرون رویش بخورده بیشترشده و پاهاش سوخته چیکارکنم

