Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
- نفخ کودک یک ساله
باسلام.دخترم ۱۴ ماهشه آلرژی غذایی داره و دارویی ضدتشنج مصرف میکنه..شیرخشک ببلاک ای آر از نوزادی میخوره.رفلاکس پنهان داره...شبا تو خواب با گریه بیدارمیشه زور میزنه تا باد شکمش خالی بشه.ب موادی که آلرژی داره نفخ میکنه و من نمیتونم بفهمم که چیا براش مضره چون ب همه چی آلرژی داره.یه داروی ضدنفخ میشه تجویز کنید برای کودک ۱۴ ماهه با وزن ۱۴ کیلو
- سلام و وقت بچه من ۱۳ماهشه و ابریزش بینی چرکی داره به همراه سدفه چرکی ۹کیلو هستش آزیترومایسین ۲۰۰چطوری بهش بدم
سلام و وقت بخیر دختر من ۱۳ماهشه و ۹کیلو سرفه چرکی و ابریزش بینی چرکی داره ازیترومایسین ۲۰۰رو چطوری بهس بدم
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- شیرخشک آل ۱۱۰
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- شیردهی در شب
سلام دکتر خسته نباشید دخترم یک سالشه شبا چندین بار گریه میکنه وشیر میخوره نزدیک سه چهار بار وصبح اصلا میلی به صبحونه یا ناهار نداره ممکنه بخاطر شیردهی تو شب باشه که گرسنه نمیشه در طول روز هم بیشتر تمایل به شیر خوردن داره
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟
- زرد الو
سلام من به پسرم که هفت ماه داره زرد الو میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید.پسر من سه ماهه و سنگ کلیه داره ودکتر بهش محلول داده تا دفع بشه.شیر من هم خیلی کمه و سیر نمیشه و من مجبورم بهش شیر خشک بدم.از داروخانه پودر گالاکتومید گرفتم تا شیرم زیاد بشه و دیگه بهش شیرخشک ندم.میخواستم بدونم اگه من بخورم برای سنگ کلیه پسرم خطری نداره؟سنگش از نوع اوریکه.ممنون.
- نوزاد
علت ساییدگی پای نوزاد به هم چیست
- رفلاکس
سلام خسته نباشیدقطره دایمتیکون. برای رفلاکس نوزاد5ماهه مفیده؟طریقه مصرفشوتوضیح دهیدممنون
- کم وزنی
پسرم ۳سالشه اصلا اشتها نداره ۱۱کیلو هستش چ شربتی بهش بدم
- مدت استفاده
سلام و خسته نباشید خواستم بدونم شربتهاو داروها تا چند وقت بعد از باز شدن قابل استفاده هستند!!ممنون از جوابتون
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر برای دل درد نوزاد 50روزه میشه آب جوش و آبنبات یا نبات داد
- آموکسی سیلین
سلام اقای دکتر سرما خوردم میتونم آموکسی سیلین واستامینوقن بخورم به بچه شیر میدم ؟

