Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادارسوختگی شدیدنوزاد
دختریماهم بعدازبستری شدن توبیمارستان بخاطرعفونت ناف دچارسوختگی پای شدیدی شده که با پمادهای رایج مثل کالاندولا زینک و ان ان خوب نشدالان دوهفته است
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزادم سرما خورده به علت سرفه شدید ۴ روزه بستریه گفتن ریشم یکم درگیر هست ولی بهتر شده یکم خس خس سینه داره ایا طبیعیه از بیمارستان خسته شدم میشه مرخصش کنن
- تب
سلام آقای دکتردخترم پنج ماهشه تبش ۳۷.۵_۳۸آیاتبش بالاس ببخشیدتب چندباشه بالاس ونیازبه معاینه داره لطفاراهنمایم کنیدممنون میشم
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم باشیرمادر تغذیه میشه وحدود یک ماهه شکمش دیربه دیرکارمیکنه اغلب باشیاف یا دادن ترنجبین اتفاق میفته رفلاکس هم داره چیکارکنم مشکلش حل شه و منم چه تغذیه ای داشته باشم بهتره لطفا راهنمایی کنیدممنون
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه
سلام نحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه چه مقدار و آیا عوارضی دارد. ممنون و سپاس
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- اسهال و استفراغ 9ماهه
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام دکتر دخترم یک ماه و نیم چند روز از قطره بینی سدیم کلراید 65 درصد استفاده می کنم اوایل خوب بود حالا احساس میکنم دارو زیاد اثر نمی کند چکار کنم میشم از قطره بهتری استفاده کرد تشکر
- نشستن کودک
سللم دختر من چن روز دیگه هفت ماهه میشینه اما هنوز نمیتونه یه تنهایی بشینه، آیا مشکلی هس؟ چکار باید کنم
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- نوزاد۱۱ماهه
با سلام آقای دکتر بچه من ۱۱ماهشه از امروز صبح سرفه میکنه با آبریزش بینی. وقتی سرفه میکنه بالا میاره بعد قورت میده. خیلی بی تاب و بیقراری میکنه چی براش خوبه؟اصلا هیچی نمیخوره ورنمیخوابه
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- هیدروسل دو طرفه در جنین
سلام. خسته نباشید.من هفته 38 بارداری هستم. سونوگرافی نوشته هیدروسل دوطرفه در جنین مشاهده شد. خواستم ببینم این بیماری که مربوط به اب اطراف بیضه هاست خطرناکه؟ آیا نیاز به عمل داره؟
- آب بینی غلیظ
سلام دکتر بسیار متشکرم که به سوالم جواب میدید ،پسرم 6ماهه هست تبش برطرف شده فقط چند ساعت یکبار مخاط بینیش کمی غلیظ تر شده چه دارویی بدم ،قبلا ۴روز سیتیریزن داده بودم،لطفا راهنمایی کنید متشکرم ،درپناه حق پیروز باشی
- مقدار مصرف سیفکسیم
با سلام دخترم هشت ماهه است و براش سفکسیم ۱۰۰نوشتن مقدار مصرفش چقدره با نچتسکر
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید

