Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام دخترم داره دندون در میاره خیلی داره اذیت میشه برا تسکین خارش لثش شما چی پیشنهاد میکنید
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۰ ماهشه یک دفعه تب کرده آب دهنش هم زیاد میاد همه میگن از دندون در آوردن اما خیلی تبش زیاد
- غده چربی
سلام. دخترم الان یک ماهشه از وقتی به دنیا اومد کنارسرش یک غده بود بردمسونو تشخیص لیپوما دادند ایا این غده ها خطرناک اند؟ ممکنه خودش از بین بره؟
- علایم بیماری متابولیک
سلام ببخشید من یه پسر دارم که خداروشکر سالمه وازدواج فامیلی هستیم، الان یه دختر ۴ ماهه دارم از موقع تولد کوچک بود قدش ۳۳و وزنش ۲۸۰۰بود الان وزنش کمی خوبه ولی قدش باز کمه به پهلو میشه ولی غلت نمیزنه دست وپا خیلی تکون میده تمرکزش خوبه میخنده ولی میخوام بدونم علایم بیماری متابولیک چیه
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- ترس نوزاد
دخترم هفتاد و چهار روزه هست و تا بحال چند مورد حالت ترس بي دليل ازش ديدم. يكباره ميترسه و خودش را عقب مي كشد. دوبار موقع شير خوردن و يكبار موقع عوض كردن پوشك، اين اتفاق افتاده. آيا اين مسئله طبيعي هست؟ علت ترس نوزاد چه چيزى ميتواند باشد؟
- لوچ کردن چشم
با سلام کودک هفت ماهه ای دارم که تاکنون دوبار متوجه شده ام چشمانش را لوچ میکند،مثلا در مدت نیم ساعت چندین بار این کار را تکرار میکند اما بعد از آن تا یک هفته بعد دیگر این کار را انجام نداد،مشکلی وجود دارد؟
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- شیر مادر
سه ماه از زایمانم میگذرد اما همچنان شیر افزا مصرف میکنم،چکار کنم شیرم زیاد بشه فقط برای نصف روز میتوانم پسرم را شیر دهم و از شیرخشک استفاده می کنم
- عرق کردن ..
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یازده ماهشه وقتی میخوابه تمام بدنش سرده و عرق میکنه بهش قطره ویتامین و آهن هم میدم علتش چی هست ؟
- شربت سیترازم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره سرماخورده عطسه ابریزش داره چندماه پیش ک سرماخورده بود دکتر بهش شربت سیترازم داد الانم میتونم بهش بدم؟ فقط نمیدونم چقد باید بدم
- خراب شیر خوردن
- وزن کم نوزاد
دخترم با وزن ۲۶۰۰ به دنیا آمده والان که ۴ ماه و چند روزش هست، ۴۷۰۰ وزنش میباشد. شیر خودم رو میخوره. به خاطر کمبود وزن آپتامیل pdf هم میدم. اشتهاش کمه شب تا صبح نمیخوره.
- دانه های پوستی
با سلام ..بچه ده ماهه حساسیت غذایی داره و بعضی مواقع آلت تناسلی و صورتش جوش میزنه ...چند روزه پشت یکی از دستاش پر از جوش و دانه شده دلیلش چی میتونه باشه آیا برا همون حساسیت هست ..برا درمانش چکار کنیم ؟؟؟
- سلام وقت بخیر .نوزدادم ۲۰ روزش هست و سرفه های شدید دارد و باعث کبودی می شود و همش استفراغ با خلط دارد شما چه تجویزی می کنید؟ پیش دکتر هم بردیم ولی متاسفانه جواب نگرفتیم
- رشد نوزاد
سلام وقت بخیر درسن ۴ ماهگی دور سر ۴۵ قد۷۰ وزن ۹ ایا طبیعیه
- مصرف قطره پلارژین برای نوزادفاویسمی
سلام خسته نباشیدنوزاد۶ماهه دارم خیلی سرفه میکنه فاویسم هم داره کتوتیفن تجویزکردن اصلاگیرنمیاد میشه ازقطره پلارژین استفاده کنم
- پسر ۱۰ ماهه از شب تا صبح تو خواب غلت میزنه و ناآرومعلتش چی میتونه باشه؟
حدود دو ماهی هست ک پسرم تو خواب غلت میزنه و ناآروم چن بار هم دکتر بردم هر کدوم ی تشخیص دادن سونو شکم و ریفلاکس هم گرفتن مشکلی نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- قطره اهن
سلام دختر هفت ماهه ام به پروتیئن گاوی حساسیت داره الان یه قطره آهن گرفتم لیپوزوفر با طعم تافی شیری آیا بهش بدم چون به شیر حساسیت داره اشکال نداره بهش بدم

