Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- سلام امشب میخواستمدبخورم زمین پسرم از کمر خم شد عقب یکم گریه کرد براس
ش اتفاقی افتاده الان م خوابه
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- ابریزش دهان
سلام و عرض تشکر از شما دکتر باوجدان نوزاد سه ماه من بعد از واکسن دوماهگی دچار کم اشتهایی شده و استفراغ هایش بیشتر شده که گاهی پنیری گاهی شیر است که بالا می آورد لطفا راهنمایی کنید موقع شیرخوردن بایستی حواسش به اسباب بازی پرت شود تا شیر بخورد و فقط شبها به راحتی شیر میخورد هم شیر مادر هم شیر خشک گیگوز میدهم
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- اگزماویبوست
سلام،ببخشید پسرمن۴ماهشه،از ی طرف یبوست داشت از ی طرف اگزمای صورت،باهررژیمی ک کفتم خوب نشد شیرخشک دارم بهش میدم،واسه نفخش قطره بی بی کر بهش میدم،شکمش روون شده روزی۶،۷بارشکمش کارمیکنه دکترش گفت قطره پدی لاکت۸ساعته بهش بدم،میخاستم ببینم پدی لاکت یا بیبی کر هیچکدومش باعث تشدیداگزما میشه یا ن؟من الان واسه نفخش یاهمون روون بودن شکمش بایدچکارکنم؟کدوم قطره رو بهش بدم؟یااگرباعث تشدید اگزماش میشه کلا قطعشون کنم؟؟
- قی کردن چشم
سلام وقت بخیر ، پسر من از بدو تولد چشم چپش مرتب قی میکنه و کثیف میشه ، الان سه ماهش هست ، چندین بار دکتر بردم و قطره تجویز کردن ولی تاثیری نداشته ، بخصوص وقتی گریه میکنه شدت قی کردن بیشتر میشه ، لطفا راهنمایی کنین که چیکار باید بکنم ، ممنونم .
- یبوست
بچم چهار روزه یبوست گرفته باید چکار کنم
- نوزاد
سلام پسرم 7ماهشه چن روزه مدفوع ابکی داره؟ وگوشش میخارونه ؟علت چی میتونه باشه؟
- ازمایش
دختر پنج ماهه من در آزمایش گلبول های سفید 11300بود پلاکت 450000و هموگلوبین11.5داشت کشت ادرار،و مدفوع سه نوبته مشکل نداشتن،ولی بسیار بیقرار ی میکنه،آیا این اعداد برای نوزاد که در ابتدا 5ماهگی هست طبیعیه ؟و اگر عفونت دیگری در بدنش باشه چطور باید تشخیص بدیم، در ضمن موقع شیر خوردن بیقراری میکنه و صورتش وچشماشو میماله، قد وزن و دور سر رو نمودار نرمال هستش ،حدود یک ماه قبل از این آزمایش به علت عفونت گلو وافت دهان آنتی بیوتیک مصرف کردهبود در ضمن شیر خشک رو عوض کردیم واپتامیل اچ آ بهش میدیم ولی مدفوعش حالت اسهالی وبلغمی داره ولی تو کشت مدفوع باکتری وخون در مدفوع دیده نشد،نفخ شدید داره و تخلیه باد ااز شکمش زیاده موقع شیر خوردن خیلی سرش رو تکون میده آیا ممکنه آلرژی به پروتئین گاوی شیر باشه؟
- ایاخوردن اهن بیشترسرین سولفات عوارضی دارد
سلام ببخشیدمن به دخترم مولتی ویتامین دادم تابرم آب بیارم قطره آهن روبرداشته ریخته بودزمین نمیدونم خورده بوددهنش بوی اهن میدادویه جوری احساس خفگی داشت برش گردوندم خوب شد میشه کمکم کنی چی کارکنم
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام دخترم 8ماهشه سرفه های خشک داره تببش قطع ووصل میشه چه دارویی میتونم بدم
- شیر خشک
پسر من شیر خشک اپتامیل پپتی سئنو میخوره حساسیت داره ولی درست نمیخوره میتونم شیر بیومیل سوی بهش بدم
- نحوه مصرف پودر نکسیپد
من دخترم ۳ ماهش بعصی وقتا خیلی زیاد بالا میاره و گاهی پنیری و حالت استفراغ وزنش ۶۲۰۰ آقای دکتر این پودر و تجویز کردن ۱/۴ بسته... میخواستم بدونم هر چند ساعت باید بدم؟ و در چه مقدار شیر باید حل کنم؟ به طور معمول دخترم هر ۲ ساعت ۶۰ cc شیر میخوره... ( چون دیدم بعضی سایت ها نوشته با اب جوشیده نیم ساعت قبل شیر میدن ولی نوزاد که آب نمیخوره !!!) و آیا با دارو کولیکez تداخل داره؟ یا منعی برای مصرف هردو نداره؟؟؟
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- زردي نوزاد
سلام براي زردي نوزادي كه ٩٨/١/١٨ به دنيا اومده و ٩٨/٠١/٢١ آزمايش زردي داده و total bilirubin 13.7 و direct bilirubin 0/4 است چه تجويزي داريد؟؟؟ ممنون ميشم سريع پاسخ بديد
- نوزاد
با سلام نوزاد۳ ماهه من عصرها اصلا شیرمرا نمیخورد روزها هم فقط در خواب شیر مرا میخورد چکار باید کرد؟
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهه دارم که خیلی گریه و بی قراری میکنه تو شبانه روز کلا ۸ساعت نمیخوابه وقتی هم که گریه میکنه اصلا لب به شیر نمیزنه سینه رو نمیگیره متخصص اطفال قطره کولیکز داد ولی خوب نشده بعضی وقتا بعد خوردن شیر از دهنش تکه های سفید رنگی پنیری میریزه بیرون لطفا راهنمایی کنید
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم 4روره مدفوع نکرده و فقط بادمعده بادرد میده نگرانم.ماساژ ورزش.تحریک مقعدم کردم جواب نداده.کمک کنید

