Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد تکاملی کودکان
آیا کودکان نارس از نظر رشد تکاملی مانند حرف زدن عقب تر و کندتر از کودکان ترم می باشند
- دندون در اوردن
سلام خسته نباشید ایا بچه تو سن هشت ماهگی دندون درمیاره و ایا تب متوسط رو به بالا میگیره و اسهال میشه
- آبله مرغااااان
باسلام آقای دکتر فردی که آبله داره اومد تو یه جا بعد ما رفته باشیم اونجا اصلا ندیدیمشا چون اونجا نبود ممکنه بچه ماهم آبله بگیره مثلا اشیارو اون لمس کرده باشه و بچه ماهم لمس کرده اونجارو میتونه منتقل شه بهش
- قطره پدی لاکت،
سلام.پسرم دو روزه که آنفولانزا گرفته.بردمش پیش دکتر بهش انتی بیوتیک داده و گفت احتمال داره که اسهال هم بشه(آزیترومایسین .پلارژین کیدز،استامینوفن)مصرف میکنه. من تو خونه قطره پدی لاکت دارم. امروز از صبح پسرم با اینکه اصلا اشتهایی نداره و به زور یه مقدار کم بهش غذا میدم دو بار شکمش کار کرده و مدفوعش تقریبا شل و بلغمی هست . میخواستم ببینم میتونم از این قطره بهش بدم؟آيا برای این وضعیتش مؤثره؟پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهشه و ۱۲ کیلو و۸۵۰ گرم وزنشه اگر این قطره براش خوبه میشه لطف کنید مقدار و نحوه مصرفش رو بهم بگید؟
- سرما خودگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پیش شما پرونده داره از امروز بعضی وقتا آب ریزش داره بعضی وقتا بینیش میگیره کلافه میکنه چه داروی بهش بدمکه زود خوب بشه ۶ سالشه وزنش هم ۱۶ کیلو هستش واکسن آنفولانزا هم زده
- سرقه
برای سرفه دخترم چی بدم خوب باشه سرفه هاش خس خس میکنه
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- تاخیرگفتار
سلام..پسربچه من ۳سالشه الان نزدیک ۱سال ونیمه فقط همین ۱۰تاکلمه رو اونم اگه من بگم تکرار میکنه ولی مدام کلمه بابا رو باخودش تکرار میکنه..به حرفامون قشنگ گوش میده هرکاری بگیم برامون انجام میده شنواییش خیلی خوبه ارتباط چشمی هم داره.بردم پیش پزشک اطفال یکماهه شربت اویترات وقرص روتین مصرف میکنه وتا الان تاثیری نداشته...به نظر شما مشکلش چیه؟
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم
- علت سبز شدن مدفوع نوزاد۴ماهه
- سلام عرض ادب ازحال
سلام پسر من ازحال داره اندامین بهش بدم خوب یا توصیه شما چی
- سلام دوز دارو
سلام آقای دکتر بچم سرما خورده و سرفه میکنه شربت کواموکسی کلاو با دوز ۴۵۷ برای بچه با وزن ۱۷ و نیم کیلو چقدر باید بدیم ؟
- سرماخوردگی و گرفتگی بینی شدید ۱۴ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ ماهشه،الان سومین باره که پشت سرهم سرمامیخوره،الان دو شبه که بخاطر گرفتگی شدید بینی نمیخوابه،و قطره بینی که براش میزنم فقط کمی بهتر میشه و خیلی افاقه نمیکنه، بردمش دکتر گفت چون قبلاً آنتی بیوتیک خورده این سری بهش نمیدم و فقط شربت و اسپری بینی داد،بذج ۷ سفکسیم و هفته ی پیش هم آزیترومایسین مصرف کردم براش
- خط واژن
با سلام دخترم ۷ سالشه خط واژنش بستس خیلی زیاد نیست در کودکی به راحتی باز شد اما الان دوباره بستس ایا پماد الان بزنم جواب میده چه پمادی بزنم
- سرماخوردگی کودک پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من حدودا ی ماه میشه ک سرما داره ۳ ۴ روز پیش بردمش پیش فوق تخصص بهش دارد داد برای بینیش و سرمای اصلا سرفه نمیکرد همین ک اومدیم خونه سرفه هاش شروع شد بچم کلافس شبا نمیتونه بخوابه پلارژین و سیمو نی نی کلد بش میدم چیکار کنم درمونده شدم توروخدا کمکم کنید ☹️😔
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- شربت سرماخوردگی
سلام وقت بخیر . میخواستم بپرسم وقتی بچه ۵ ساله سرمامیخوره بجای شربت پلارژین اگر نبود چه شربت سرماخوردگی بدیم ؟ کوریزان خوبه یانه
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- شیرخشک
سلام .پسرم ۱۰ ماهشه. تا ۶ماهگی شیر خشک آپتامیل میخورده و مشکلی نداشت از وقتی آپتامیل آپتامیل ۲میخوره شکمش اسهالی شده روزی ۵بار دفع داره و همین باعث شده که التهاب شدید در قسمت پا داشته باشه لطفا راهنمایی کنید چه شیر خشک بهش بدم ؟

