Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام مقدار مصرف آزیترو مایسن 200 در کودک 6 ساله و 16 کیلو چقدر است؟
- لرزش دست وپا
باسلام و خسته نباشید خدمت شما من پسری 4ساله دارم که در وقت خواب چه شب چه بعد ظهر حالت یک تیک در حد 5ثانیه در دست و پاهاش حس میشه میخواستم بدونم خطرناک علتش چیه
- rutor9 com
Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking [url=https://rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad.com]рутор зеркало[/url] A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor9.net rutor-24forum com Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
- سلامودرود
دکتر دخترم ۱۴ماهش شده یکماه پیش یه دونه دندون ازپایین نیش زده فقط دیگه درنیاورده همه علائمم داره بیقراره،،،آدزوفر میدم بهش و زینک ویتامین د۳ هم تزریق کردیم دوتا واقعا دیگه خسته و کلافه شدیم چیکار کنم؟ کلسیم میتونم بدم؟
- ملاج نوزاد
سلام خوبید ببخشید پسرم 46 روزشه دیشب بالا آورد بعدش ملاج جلو سرش خالی شد از دیشب تا حالا بهش شیر دادم بازم خالیه مشکلی داره هروقت می خوابونمش پره ولی بلندش که میکنم خالیه
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم یازده ماهشه سرماخورده احساس میکنم گلوش هم دردمیکنه ،آقای دکتر میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟؟ چند سی سی؟ ۹کیلو داره ،،،ممنونم
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- پسرم دچار اگزما سبورئیت شده آیا درمان دارد
اگزما سبوریت پسرم همراه با خارش پوسته پوسته شدن در چند ماهگی مشکلش برطرف میشه اصلا درمان دارد.؟
- سلام پسرم 5سالشه و18کیلو وزنشه مقدار مصرف اموکسی کولا 457رو میخواستم بهم بگین در ضمن تب هم داره ممنونم
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.من دخترم 3سال و2ماه داره.الان 3هفتست سرماخورده ولی هنوز آبریزش بینی داره وبا شربت سرماخوردگی کوریزان وسیتریزین قطع نشده.قطره سدیم کلرید هم براش میزنم.دیگه چیکار کنم تا آبریزشش قطع شه؟؟واینکه سرفه ام داشت وبا شربت برم هگزین بهتر شده اما با اینکه سرفه اش کم شده اما سینه اش خلطیه.میشه لطفا بگین چیکار کنم چی بهش بدم؟؟
- گرم بودن بیش ازحد پاهای دختر۷سالم مخصوصا شبا ازچیه
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- درد پشت سر کودک وخون مردگی لاله گوش
- درمورددانه های ریز بعدازتب
سلام دختر۶سالهام بعدازدوروزتب واحساس دلدرد شدید فقط روی شکم وپشت دانهای ریز درآورده است این دانها از پایین گردن تا آلت تناسلی هست. والان هیچ مشکلی نداره .من بهش فقط شربت استانین فن دادم
- امپول بتامتازون برای کودک چهار و نیم سال به اندازه یک سوم دکترشون گفته تزریق بشه ایا عوارضی دارد
- فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- یبوست
درود آقای دکتر دختر من یکسال و هفت ماهش هست یبوست شدید داره چنان زور میزنه گریه میکنه اما نمیتونه مدفوع کنه من چند روز شیر خشک رو ازش گرفتم و شیر ماجان رو میخوره اما باز خوب نشده و قبلاً دکتر شربت راکسی ژل داد اما اونم زیاد جواب نداد،شما چی تجویز میکنید؟

