Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- آموکسی
سلام وقت ب خیر آموکسی ۱۲۵ برای کودک ۲۰ ماهه که خلت گلو دارد صلاح میدونید بهش بدهم؟
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
سلام پسرم سه ماهشه رفلاکس پنهان داره اما بالا نمیاورد سه چهارروزه انگار پشت حلق و بینیش خلط هست و امروز هربار شیر خورد بالا اورده میتونه علتش سرماخوردگی باشه؟؟؟؟
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- سرفه
ایا امپول دگزامتازون میشه برا کودک ۴ ساله؟
- شیرخشک
آقای دکتر شیر پاستوریزه رو بجوشونم یا مستقیم از یخچال به بچم بدم؟
- شربت ویتامین
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و نه ماهشه ، دو بار شربت ویتان بهش دادم مجدد همین شربت براش تهیه کنم یا شربت دیگری تجویز میفرمایید قبلش هم شربت هایی همچون کیندر،آسماویت،ایمونس ساندروس زینک هم تجویز فرموده بودید سپاس از شما.
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- عفونت ادرار
با سلام اقای دکتر دختری دارم هفت ساله که یک هفته پیش موقعی که از مدرسه امد گفت که سوزش ادرار دارم و موقعی که ادرارم تخلیه میشود دو تا پهلوهام درد میگیرد و من همان روز او را به دکتر عمومی بردم واب او نیز سی و هشت درجه بود و دکتر بدون انجام سومو و ازمایش گفت عفونت کلیه دارد وسفیکسیم صد صبح وشب یک قاشق غذا خوری به او داد همراه با سه امپول که گفت برای عفونت کلیه است و بعد تب ولرزش خوب شد اقای دکتر بعد از انکه سفکسیم را تا هفت روز خورد بعد از چند روز از خوردن و گذشتن سفکسیم او را برای سونوگرافی کلیه وکشت ادرار ببرم که جواب به طور دقیق باشد ممنون
- ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- دورسرنوزادپسر
سلامدورسرنوزابدوتولد۳۳بوده۳۸هفتهسزاریندنیالومدهالان۶ماهشتمام شدهدورسرش۴۲استنرماله
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- علت سبز شدن مدفوع نوزاد۴ماهه
- شربت آزیترومایسین ۱۰۰
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای پسرم که هفت ماهشه و ۱۰ کیلو وزن داره چقدر میشه برای سرماخوردگی
- راه رفتن کودک
سلام دخترم ۱سالو خورده هست نه ۴ دستو پا میره نه سینه خیز فقط غلط میخوره و میشینه و دستشو به جایی نمیگیره وایسه آیا دخترم مشکل خاصی داره یا ویتامین دی و کلسیمش کم هست ؟؟؟
- لرز شدید دربرابر محیط،عرق سرد بعداز سه روز مصرف دارو
سلام پسرمن سه سالشه،متاسفانه لوزه ی بزرگی داره،مرتب مریض میشه،گش درد میگیره،باز با گوش درد شروع شد.دکتر بهش آزیترو۲۰۰،کتوتیفن،ایبو بروفن کودکان داده،خودمم براش پلارژین کیدز ومکمل هم گرفتم.ولی الان بعد از سه روز باز گوش درد داره،جدیدا لرز شدید پیدا کرده،عرق سرد میزنه،موهاش کامل خیس میشه.چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهشه دوسه روز روی شکمش دون دون قرمز ریزبود حالا قرمیزیش رفته ولی دون دون ها هستن روی پوست انگارتوگوشت باشه دست بزنی حس میشه ازحساسیت یاچیزدیگه
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- تغذیه – کودک یک سال ونیم
سلام، دختر یک سال ونیمه ای دارم که هیچی نمیخوره، فقط گاهی اوقات یکم نون خالی یا ویفر میخوره، لب به لبنیات نمیزنه، فقط شیر خودمو میخوره، کم خونی یا مشکل دیگه ام نداره، غذارو از دهنش درمیاره میریزه دور. واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم. اگه میشه راهنمایی بفرمایید

