Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد نوزاد
سلام .ببخشید دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که دائم دل درد دارد وشیر نمی خورد وقتی به اواب نعنا با نبات می هم تا چند ساعت خوب شیر می خورد وخوب می خوابد ایا اشکالی دارد روزی دوسه مرتبه چند قاشق به او بهم ؟؟؟
- گرانولوم
سلام هفته ی قبل نوزادم رو اوردم پیشتون نافشو سوزوندین گفتین اگه باز قرمز شد بیارینش چند روز قبل معاینه کردین گفتین خوب شده الان دوباره قرمز شده چیکار کنم؟
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه از بدو تولد هر دو مجرای اشکیش بسته بودن دو ماهی میشه یکیش باز شده ولی یکی دیگه همچنان قی میکنه و بستس در واقع دکتر تشخیص دادن نیمه باز ه من قطره های جنتامایسین و کلوبیوتیک ویک قطره دیگه استفاده کردم جواب نداده میخواستم این دوماه هم تلاشمو کنم اگه باز نشد ببرم دکتر چشم میخواستم شما یک قطره دیگه معرفی کتید واینکه شنیدم همزمان با قطره چشم قطره بینی هم ریخته بشه درسته ؟آیا در آینده پولیپ نمیاره واون رو هم چی بگیرم ؟سپاس فراوان بابت پاسخگویی شما
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من ۴۰ روزشه و شدیدا نفخ داره و رفلاکس داره و بینیش کیپ هست شما چه دارویی رو براش تجویز میکنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من پسرم ۱ماهشه سرماخوردگی داره و دماغ اش بسته است نمیتونه درست شیر بخوره چیکار کنم چه دارویی بدم تا خوب بشه راهنمایی کنید لطفا
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن انفولانزا که فرمودین دردو نوبت باید تزریق بشه یعنی نصفشو یه بار بزنیم نصفشو در بار دیگه یا نه دوبار کامل تزریق کنیم ؟ اگه دوبار کامله چقدر باید فاصله بین تزریق ها باشه ؟ واسه نوزادم باید دوبار نصفه تزریق بشه؟ میشه کامل توضیح بدین ممنون
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید
- گلودرد
نوزادم داخل شش ماهه یه کمی سرفه میکنه و آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- تعویض شیر خشک
سلام به پسرم ۸ماهه پپتی جونیور دادم الان نیست میخام شیر دیگه بدم بهش بهتره جایگزین چه شیری باشه
- سلام دکتر برای اسهال دختر ۴۳روزم آزیترومایسین نوشته بدمش؟اخه آزیترومایسین مال اسهال مگ نیست
- شیرخشک
سلام دکتر دخترم امروز پنج ماهش تموم شد از کی باید شیر خشک نان اچ ا دو رو براش شروع کنم؟
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس ای داره و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیاست باید بهش بدم؟ممنون میشم
سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس تب و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟ممنون میشم

