Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیاف
سلام بچه ام ۹ ماهش تموم شده وزنش ۹ و نیم کیلو هست دو روز تب داره دکتر بهش شیاف استامینوفن داده گفته هر ۶ ساعت و ۲ سی سی ایبوپروفن بهش میدم ولی بازم تبش میره رو ۳۸ و ۳۹ میخواستم بپرسم میتونم شیاف هر ۴ ساعت استفاده کنم ،؟ ممنون
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من 50روزشه آزمایش دادیم زردیش 10.5بوده میخواستم ببینم براش ضرر نداشته باشه وزنش هم5.2است
- شیردهی
سلام.اقای دکترمن در سوال قبلی پرسیدم باتوجه ب اینک ضعیفم ومیزان شیرم کمه ایا احتیاج ب شیرخشک کمکی شمافرمودید در صورتی ک وزنش خوب باشه.دخترمن وزن گیریش اصلا خوب نیس نمودار وزنشم مستقیم طوری ک در عرض یک ماه فقط دویس گرم اضافه کرده کم خونی هم داره.الان توهشت ماهه روزی سه الی چهار بارغذای کمکی میدم بهش.ایا شیرخشک کمکی بهش بدم؟چن بار در روز بدم؟.
- کم کاری تیرویید
سلام خسته نباشید نوزاد من 7 ماهه است تازه امروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند ک تیروویید 6.2 است تازه جوابو ب من دادن حالا من باید چ کاری بکنم اگه ایا علائمی هست ک من متوجه کم کاری تیروویید بشم
- سلام دختر11ماهه سرفه مکنه
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من 2ماه و نیم ش عطسه و گاهی سرفه میکن بهش شربت سرما خوردگی کودکان بدم اشکال نداره چون سنش کم
- نخوردن قرص تروئید
سلام.آقای دکتر من دختر9ماه دارم شیر مادر هم میخوره.من تروئید کم کار دارم اگه قرصمو نخورم واسه دخترم مشکلی پیش میاد؟
- بیمارستان
سلام دکتر . بیمارستان طرف قراردتون چیه ؟
- دخترم ۸سال ونیم داره و۳۰ کیلو وزن گوش درد وسرماخوردگی داره چه مقدار سفیکسبم بهش بدهم
- باسلام پسرم ۷ ماهه است ازوقتی شروع کردم بهش فرنی بدم بدنش جوش های ریز زده متخصص رفتم شربت انتی هیستامین داده ولی تاثیر نداره مشکلش شدیدتر شده خارش هم داره
حساسیت به لبنیات داره پایان ۶ماهگیازمایش داد دکتر گفتن خوب شده ومن میتونم لبنیات بخورم چون فقط شیرخودم میخورد.بعدش بدنش جوش زد دکتر گفتن دیگه لبنیات نخورم واقعا خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مشکلش شدیدتر شده
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- زردی کف دست وپا
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- سلام من دخترم سرماخورده رفتم پیش پزشک سفکسیم برای دخترمداد دخترم ۷ماهشه
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر توی سوپ بچه که 8ماهش تموم شده میتونم کمی گوجه بریزم؟
- نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر من از مراجعین شما هستم امروز متوجه کبودی روی باسن پسر سه ماهم شدم که تا الان نبود یعنی بدو تولد این کبودی وجود نداشت علتش چی ؟؟
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام دختر ۸ ماهه ام یه از هفته پیش سرماخوردگی گرفته بردمش دکتر براش سه تا شربت :سرما خوردگی کوریزان و اموکسی کلا ۱۵۶ و ایبوپروفن بهش داد بعد از مصرف دخترم اسهال شد پزشکش شربت اموکسی کلا عوض کردوبجاش شربت سیفکسیم ۱۰۰تجویز کرد ولی باز هم بعد از مصرف شربت سیفکسیم ۱۰۰اسهالش خوب نشد و حالا خیلی ابکی بی رنگ شده
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم

