Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- من دخترم دو ماهشه دو قاشق مرباخوری شربت بی بی سد دادم الان نگرانم ک مشکلی پیش بیاد چیکار باید بکنم
- ازمایش.
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم پنج سال و نیمشه شما زحمت کشیدین آزمایش کلی نوشته بودین طبق درخواستم خداروشکر جواب گرفتم همه خوبه فقط M.C.H.C 31.9 هستش و L زده و چون رشت نیستم نیاوردم خدمتتون امروز جواب اماده شد چه خوراکی یا شربتی بدم؟
- اکسپکتورانت
سلام پسر۶ ساله دارم سرفه خلطی میکنه بعضی اوقات شربت اکسپکتورانت خوبه؟
- جوش زیر گردن
سلام بچه من ۶ ماهه است چند روزه زیر گردنش قرمز شده و جوش های سر سفید زده چه پماد بزنم خوب بشه
- پسرم 16ماهشه سه روزه اسهاله هرچی دارودادم فایده ندارد سفکسیم بدم
- اسهال
سلام بچم ۲ماهشه این ۱ماهه اسهال داره دکتر بردم دارو نوشته اصلا خوب نشده اسهالش کفی و ابکی بعضی مواقع سبزرنگه بنظر شما چ دارویی بگیرم ممنون
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
من جوانه گندم را خودم درست کردم نوزاد نه ماهه میتونه با ماست بخوره که بهش بدم ممنون
- Expert Game of Chess Courses and Where for Locate These
The game of chess remains a great methods to train the brain. Whether you’re new to chess or already playing, there’s always a better plan to practice. The game helps build problem-solving with practice. If you’re just starting, understanding how the pieces move can be a smart place to start. Don’t worry if you lose at first, because every game teaches what to improve. Playing often against different opponents helps you improve faster. Watching games can really speed things up, particularly when you focus on how plans are formed. With experience, you will see tactics sooner. Most importantly, stay relaxed. This game rewards patience, and it becomes more enjoyable as you practice. https://chessmaxacademy.livejournal.com/1119.html [url=https://www.fansplans.com/sxsw-2023/#comment-11882]Chessboard Finales and Tactics geared towards Sealing that Triumph[/url] 86aede3
- کودک من 4سالشه تو خواب به سختی میتونه آب دهان قورت بده و سرفه میکنه
- شیر خشک
سلام جناب دکتر ،وقت بخیر .دوشنبه یعنی ۱۰ مهر دخترم رو برای چکاپ ۶ ماهگی اوردم خدمتتون و فرمودید سرلاک شروع کنم . در حال حاضر شیر خشک نان کامفورت میخوره متاسفانه یادم رفت بپرسم که همین شیر خشک روباید ادامه بدم یا نه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- رژیم غذایی
سلام وخسته نباشید عدم تحمل لاکتوز در نوزادان چه نوع رژیم غذایی رو میخاد برا بچه و مادر ؟
- گریپ میکسچر
سلام میشه به نوزاد سع ماهه ولی دلش درد میگیره ابن دارو رو داد مقدارش چقدر باشه
- قد و وزن کودک
سلام دخترم 4 سالشه هم وزنش کمه هم قدش تو
- کشش نوزادبعداازچندساعت خوابیدن
خسته نباشیدبچه من الان میشه یک سال ولی بعداهزچندساعت مثلا۵ساعت بدنش خسته میشه وکشوقوس میکنه کمکش دستموزیره کمرش میدازم تابدنشوبکشه گاهی خسته میشه ازاین شانه به اون شانه کزدن وگریه میکنه چکاربایدکردهمه هم میگن طبی هست یکساله خوب میشه ولی بچه من الان یک سالشه دیگه
- درمان خروسک
باسلام و عرض ادب. آقای دکتر دخترم ۳سالشه دیروز خدمت شما آوردم به خاطر گرفتگی بینی و گرفتگی صدا و سرفه شما اسپری مومتازون و شربت پلارژین و سفیکسیم تجویز کردید سرفه ش بهتر شده ولی گرفتگی صدا هنوز داره آقای دکتر دخترم خروسک گرفته؟چقدر زمان میبره خوب بشه؟چکار دیگه ای باید براش انجام بدم ؟ممنون از پاسخگویی شما
- مدفوع خونی نوزاد
سلام اقای دکتر دیروز در پوشک پسرم کمی خون اندازه یک مو دیدم این نشان دهندهی چیست
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- با سلام نوزادی از مشکل جنسی رنج میبرد
با سلام و خسته نباشید دکتر عزیز نوزادی ۶ ماهه در دوستان من وجود دارد که موقع تولد پسر بود ولی کم کم دارد دختر می شود کودک در عراق زندگی می کند و باتوجه به شرایط عراق دکتر خوبی در آنجا پیدا نمی شود و دکتر هایی که رفتند گفتند مشکلی ندارد و عادی ست و هیچ آزمایشی ازش نگرفته اند ، می خواهند به تهران بیایند و در جست و جوی دکتر می گردند باید چه کاری انجام دهم عکس هایش هم موجود هست
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد

