Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- اسهال سبزرنگ
باسلام پسرم 6ماهشه واکسنشوکه زدم شب تب کردبهش استامینوفن دادم روزبعداسهال باتب شدیدواسهالشم سبزرنگ رگه های خون داخلش بودبعدبه دکترمراجعه کردم آزمایش نوشت سفکسین دادباorsمصرف کردم تبش قطع شده ولی هنوزاسهالش آبکی سبزرنگه آزمایششم wbc-6-8نگرانم میشه راهنمایی کنید
- کم اشتهایی نوزاد ۷ماهه
وقت بخیر پزشک گرامی نوزاد من اشتهای خیلی کمی داره در طول شبانه روز تقریبا ۳۰۰ میل شیر میخوره وزنش هم خیلی پایینه احساس میکنم سوء تغذیه داره بهش شیر خشک میدم شما چه نوع مکمل یا شربتی رو پیشنهاد میدید تا وزنگیری عالی داشته باشه
- خواب آلودگی در دوره درمان اسهال طبیعی است یا نه
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم که اسهال داشت ورفلکس معده رفتم پیس پزشک دارو تجویز کرد دارم بهش دارو می دم ولی خیلی بی حال وخواب آلودس آیا این طبیعی است؟
- سلام دخترم ۵ماهه است دستگاه تناسلی موی زاید درآورده میخواستم بدونم طبیعی یا باید به دکترمراجعه کنم؟
- استفراق وبی اشتهایی ودل درد کودک
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- خوردن خود سرانه قرص
سلام خسته نباشید .خترم دو سال و نیمه هست 5 تا قرص اسید فولیک و با هم خورده ایا خطرناکه؟؟
- خس خس کردن نوزاد
با سلام ببخشید مزاحم شدم نوزاد دو ماهه و نیمه ای دارم که سینه اش کمی خس خس میکنه و بینی هایش حالت گرفتگی دارد ولی گرفته نیستند فقط موقع گریه فکر میکنم بینی هایش حالت گرفتگی دارد مشکلش چی میتونه باشه؟؟؟
- جاری شدن اشک چشم
سلام اقای دکتر. نوزاد دوماهه دارم. از یه چشمش اشک میاد همون چشمش نسبت به اونیکی کوچیکتر هم هست. علت چی هست؟ و چیکار کنم؟
- سرفه وگلودرد
سلام آقای دکتر ما یک کودک ۲۴ ماه داریم که سرفه می کنه ودکتر بهش قطره استامینوفن فن پاراکید داده ۱۰ کیلو وزن داره چقدر باید از قطره استامینوفن به ش بدبم
- خونابه خشک دور دهان
سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۷ ساله س دوروز صبح خونابه دور دهنش خشک هست آزمایش داده انعقعاد خون ۱۵ شده بجای ۱۳ علت چی میتونه باشه کمک کنید
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- تمورمغزی
بچهیکهتمورمغزیداریبایدچطورعملکنیم
- رگه هاي سياه در مدفوع نوزاد
- گوارش و غدد
سلام بچه ام استفراغ کرد بدون اسهال.به علت تکرر استفراغ تحریک شد و کمی خلط خونی داد..17شهریوربستری شد..مشکل گوارش بهبود پیدا کرد..دیدم دارن هر روز ازمایش میکنشش..مقدار اسید خونش هفت و نیم بود به وزن نوزاد9800هفت ماهه نمیخورد بچه بازیگوش و طبیعی..ترخیصش کردم با مسیولیت خودم تا ببرمش متخصص غدد..اما الان تب میکنه و کمی اسهال داره شیرش رو کم کم در وعده های بیشتر میدیم تا معده اش بهم نریزه..چیکار کنم نمیدونم دکتر
- لنف نود متعددباقطر5 میلی متر
- مدفوع سیاه نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید،پسرم سه چهار روزی یک رار مدفوع میکنه و قیرمانند و به رنگ قهوه ای،،هم غذا میدم هم قطره لیپوزوفر
- سلام اقای دکتر از چه سنی میشه به نوزاد موز داد
- تب
با سلام و عرض ادب... میخواستم بدونم برای نوزادان شش ماه به بالا با دماسنج های دیجیتالی برای گرفتن تب، دماسنج چه عددی را که نشان بدهد نشونه تب است؟!؟ و چه محدوده آیی تب محسوب نمیشه؟ دختر هشت ماهه آیی دارم که دو روزه با دماسنج دیجیتالی دمای بدنش ۳۷٫۶ است با استامینوفن پایین میاد و چند ساعت بعد دوباره تا حدود ۳۷٫۵بالا میره. گوشش را مرتب دست میکشه و بینی و دهان را میخارانه. ممکنه بخاطر دندون درآوردن باشه؟!؟

