Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه های مادرزادی
با سلام دخترم شش ماه داره روی کمر قسمت پایین و همینطور پای سمت راستش لکه های قرمزی داره که زیاد هستند میخواستم بدونم آیا این لکه ها براش مشکلی پیش میارن ؟دکتر که بردم گفتند همانژیومه
- بیماری زنان
سلام من ۳۰ سالمه و هر ۲۵ روز یه بار پیریود میشم ولی ازقبلا شوهرم از راه کاندوم جلوگیری میکرد الان رفتم خودم واکسن ۳ ماهه زدم برای جلوگیری بعد الا که پیریودم تموم شده با دل درد دارمو لکه بینی هم دارم به نظر شما این علاعم از اون واکسنی که زدم هست یا نه ممنون میشم راهنمایم کنید
- 123321
سلام بچه ام 4ماهشه شیرخشک ببلاک میدم 2تاخورده این سومی شکمش زیاد کار میکنه روزی 3بار همیشه هر2روز شکمش کارمیکرد وزنشم بهتربالا میرفت الان چه شیرخشکی بدم شیر خودمم میدم
- دوزمصرف سکفسیم
سلام وقت تون بخیر .اگه ممکنه دوز مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۴ ساله رو بفرمایید.ممنون میشم.
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- سوپ
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من وارد8 ماهگی شد اصلا سوپ دوست ندارد میتونمسوپ نپزم یا حتما باید به سوپ بدم؟ وسوار دیگه در موردزرده تخم مرغ هر زوز بدم یا یک روز در میان. ممنون
- سلام دختر من از دیشب تب کرده و وقتی سرفه میکنه سینش خلط داره چی کارکنم البته واسه تبش شیاف هر۶ ساعت استفاده میکنم ولی واسه خلط سینش نمیدونم باید چی کارکنملطف میکنید کمکم کنید
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر پسرم ۷ سالش هست و دو هفته تکرر ادرار و زیر دل درد داشت، دکتر بردم و آزمایش ادرار ش مثبت بود و شربت آموکسی سیلین دادن ،الان بعد از مصرف دارو پسرم دلدردش خوب شده ولی همچنان تکرر داره لطفا راهنماییم کنید
- سلام
ببخشید آقای دکتر پسرم ۴۰ روزشه نفخ شدید داره بیشتر قطره ها وشربت های خانواده میکسچر وکولیک رو امتحان کردیم جواب نداد چ راهی پیشنهاد می کنید؟
- سفکسیم
سلام وقت بخیر برای کودک ۱۸ ماهه شربت سفکسیم به چه صورت مصرف شود ممنون از پاسخگوییتون وزن کودک ۸ کیلو
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد من پنج ماه و ۲۲ روز هست با وزن ۲۸۰۰ بدنیا آورد. الان ۶۹۰۰ میباشد . در دو ماهه اخیر فقط ۴۰۰ گرم اضافه کرده است. آیا وزن او نرمال است؟آیا وزن گیری در دو ماهه اخیر مناسب است؟
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- شیرخشک برای کودک یک ساله
سلام اقای دکترخسته نباشید کودک یکساله ای دختردارم ک وزنش خیلی پایینه وبدغذاس شیرخودمومیخوره .میخواستم شیرخشک کمکی خوب چ مارکی بهش بدم ک یکم تپل بشه و وزنش بره بالاممنون میشم راهنماییم کنین .
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- یبوس
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهشه هرروز یه بار مدفوع میکنه بعضی وقتها بوی مدفوعش خیلی بده میشه چیکار کنم چی بدم بهش خوب بشه
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- سرماخوردگی
بچه من یک سالشه و عفونت ریه داره وخلت هم داره وکلش میکنه وسینش صدامیده گلوش هم وقتی میخنده صدامیده اگه خشک کن آموکسیسیلین۱۲۵بدم خوبه
- سلام دخترمن ۶ماهه هست تودست پاهاش وکمرش جوش قرمز هست چه دارویی بهتره براش

