Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیرون زدگی مقعد
با سلام دختری سه ساله دارم که هفته یکبار بیرون روی دارد اما بیرون روی او با درد و بیرون زدگی مقعد و ترس بیش از اندازه از مدفوع کردن همراه است لطفا بگید چیکار باید کنم ممنونم
- سلام پسرم ۶ سالشه چند روزه سرفه داره پدی کاف و کتوفن و پلارژین دادم
هنوز سرفه دارهمی خواستم قبلا دکتر بهش سفکسیم داده بود که مصرف نکرده بودم یه دارو دیگر خورد الان سفکسیم ۱۰۰ منزل دارم می خوام بدم وزنش ۲۵ کیلو روزانه ۵ سی سی بدمبا تشکر
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- میزان دارو
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سال و ۶ ماه داره واسه گلودردش شربت سفیکسیم ۱۰۰ گرفتم وزن پسرم ۱۵ کیلو ۶۰۰ داره چه مقدار دارو باید بهش بدم و هر چند ساعت؟؟ ممنونم
- کودکم۲۰ماهه است چندسی سی بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰بدم ۱۱کیلووزن داره
- تب کودک ۱۳ماهه
سلام خسته نباشید پسر من ۱۳ماهشه دوروزه تب داره دیروز تبش عادی بود اما از صبح امروز خیلی شدید شده انگار تو آتیشه من بهش قطره استامینفون میدم هر ۴ساعت اما تاثیری نداره میشه راهنماییم کنید،🙏
- شربت اموکسی سیلین برای کودک فاویسم ضرر دارد
- نفخ شیرخوار ۴ ماهه
با سلام پسرم ۴ ماهشه ولی هنوز نفخ و دلپیچه داره. مدفوعش هم یکبار در روز و مخاطی است. چرا هنوز این نفخ و دلپیچه شدید ادامه داره؟
- ارامش
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه برای راحت دراوردن دندوناش چقدر شربت استئوکر میتونم بدم بهش؟درروز چندسیسی؟
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- قطره آهن
- وزن گیری کودک
سلام آقای دکتر دختر ۱۴ماهه از ۶ماهگی وزن گیری خیلی کمی داره همه چیز و چک کردیم هیچ مشکلی جز آلرژی به گندم و پروتین گاوی نداشت که البته اینارو هم تاحدودی می خوره کالپروتکتین ۲۶ بود دفع قند و چربی نداشت فقط پی اچ مدفوع ۶ بود باید چی کار کنیم ؟ گاهی وزنش بالا میره دوباره میاد پایین دلیلش چیه ؟
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه الان چند وقته مدفوعش سفت شده ببخشید اول دفعش ک میاد خیلی سفت سیاه بعدش بهتر میشه علتش چیه؟؟؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- ویتامین های ضروری کودکان
سلام من قطره آهن فروگلوبین و زینک پلاس به دخترم میدم درصورت حذف زینک پلاس چه مولتی به ایشان بدم
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- دندان کودک
- خواب شب
سلام. آقای دکتر پسرم یکسال و بیست روزشه. خیلی بدخواب داره میشه. با اینکه بعد از ظهرها فقط یکبار میخوابه از ساعت ۴ تا ۶ حدودا. اما شب خیلی دیر میخوابه و هر کاری میکنم زودتر نمیخوابه. شبها حدود ساعت ۲ یا ۳ با کلی تلاش میخوابه. بعد با اینکه قبلش شام سوپ میدم بهش و شیر هم میخوره اما ۳ تا ۴ ساعت بعد بیدار میشه و گریه شدید میکنه که گشنمه. شیر میخوره دوباره راحت میخوابه. کلا هر ۳ تا ۴ ساعت بیدار میشه. چطوری شیر شب رو قطع کنم؟ نگرانم این الگوی خواب تو رشدش تاثیر بد بزاره. البته تا دو ماه پیش اینجوری نبود. دندانهای بالاش هم یکمی دراومده
- سوال در مورد پشت سر
سلام خسته نباشید ببخشید پشت گوش دخترم یعنی پایین تر اونجا که مو رشد کرده سه تا اندازه نخود باد کرده میخواستم ببینم چیه
- مسمومیت دارویی
سلام دختر دو سالم یک دونه قرص ال دی خورده باید چیکار کنم ؟؟چه عوارضی داره

