Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- سلام دخترم چهار ماهشه شربت استامینوفن پاراکید بدم اشکال داره یاباید قطره بدم بهش
- جواب
ببخشید چرا جواب نمیدین
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- قرمزی پوست صورت
سلام آقای دکتر پسرم پنج ماهشه از یک ماهگی پوست صورتش قرمز شد بعد یه ماه پوست سرش از ملاج به پایین خشک و پوسته پوسته شد دکتر یه شامپو داد سرش بهتر شد فقط همونجا وسطش یکم هنوز زبره ولی پوست صورتش هر روز بدتر میشه خیلی زبر و خشک و قرمز شده موقعی که میخارونه خون میاد پماد آد ، پماد کالاندولا ،کرم نرم کننده کودکان با پماد دست ساز دکتر از اینا که زدم دو روز خوب میشه باز دوباره از اول بدتر میشه نمیدونم چکار کنم
- پرش دست وپانوزاددر خواب و بیراری و
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهو ۲۰ روزش پرش دستو پا در خواب داره طبیعی تا کی این جوری
- کرمک
سلام دکترخسته نباشیدمن یه پس ده ساله دارم که کرمک داره بعدش بردمش دکتربراش مبندازول۱۰۰نوشت یکیشواین هفتا ویکی دوهفته بعدبهش بدم بعدش گفتن کل خانواده بخورن منم یه پس ۵ماهه دارموخودم شیرمیدم وکترگعتن اشکال نداره هم خودتون وهم پسر۵ماهتون بایدمصرع کنیدماهم بکی دوهفته پیش ویکی امروزخوردیم اقای دکتراشکال نداره؟من خیلی میترسم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
با سلام دخترم پنج ماهه هست بینیش گرفته و اچشم هایش را میخارونه واب از چشماش میاد چه شربتی بدم بهتره
- شربت ۲
سلام ببخشید آقای دکتر دوباره مزاحم شدم من بچم دو سالشه حالت خلط بی رنگ داشت در مدفوع که بعد از نیم ساعت جذب میشد حالا دو روزه بهش شربت نئوتادین میدم اون خلطا رفتن یعنی بنظر شما حساسیت غذایی داشته؟اسهال نمیشد کهیر هم نمیزد
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
باسلام و وقت بخیر . ببخشید دخترم ۹ ۶خواستم بپرسم شربت آزیتروماسین رو ۱۰cc هر چند ساعت مصرف کنه
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- شوربودن تعریق نوزاد
باسلام ببخشید من نوزاد ۱۱ماه دارم که به تازگی متوجه شدم عرق پسرم شور هستش وقتی توی اینترنت سرچ کردم مطالبی درمورد بیماریcfخوندم که خیلی نگرانم کرد وچونکه الان در اهواز شرایط کرونا خیلی وخیم شده نمیتونم بچمو بیرون ببرم برای همین میخواستم بدونم الان چیکار باید کرد راهی وجود داره که بدون آزمایش متوجه سلامتی پسرم بشم
- تغذیه نوزاد
باسلام نوزاد دختر وارد هشت ماه شده به هیچ عنوان سوپ نمیخوره،غذاش شیرخشک وسرلاک برنج وحریره بادام دادم ،ازماه هشتم چه سرلاکی بدم
- غده
سلام دکتر وقتی بچم چند ماهه بود ازتون سوال کردم چند تا غده پشت سرش لمس میکنم فرمودید دست نزنم این غده ها هنوز هست نزدیک سه سالشه بازم مشکلی ندارن؟ در گردنش هست
- تغذیه مادرشیرده
ضمن عرض سلام خواستم بدونم مادر شیرده باید رژیم غذایی خاصی رو رعایت کنه؟ مثل نخوردن گوشت گاو و لبنیات و یا نخوردن گوجه و خیار؟
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید . شربت پدی کلد برا بچه ۱۹ماه با وزن ۱۰/۵ روزانه چند سی سی استفاده شود
- گریه نوزاد
نوزاد ۲۲ روزه ام چند شبی است ساعت یازده دوازده شب که بیدارمیشود برای شیرخوردن، بعد از خوردن شیر نمیخوابد و تا حوالی ساعت سه چهار صبح مدام گریه میکند و دست و پا میزند بطوریکه با بغل و هیچ کاری آروم نمیشود، آقای دکتر علت چیست و چه کاری باید انجام دهیم چون واقعا نگرانیم، ممنونم ازتون

