Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیوست سوال قبل آروغ
آقای دکتر من سرچ کردم فکر کنم رفلاکش برگشته.من فقط بهش سرلاک میدم ۷ ماهشه اما چند روز سرلاک با شیر پاستوریزه مخلوط میکردم بهش میدادم.بعد اون روز دیگه غذا نمیخورد کمرش بلند میکنه و شبا هر یک ساعت تو خواب جیغ میکشه گریه می کنه و بی قراره.ممکنه مال این باشه؟غذا چی بهش بدم چندماهگی غذای جامد بهش بدم؟؟
- بی اشتهای نوزاد چهارماهه
سلام من نوزادم از بعد از واکسن دوماهگی بی اشتها شد و الان ک چهارماهشه خیلی بدتر شده وزن نمیگیره و فقط توی خواب میتونه شیر بخوره امپرازول فاموتیدین دومپریدون همرو دادم و هیچ تاثیری توی اشتها نداشته چکار کنم
- دورسر
سلام دخترم ۱۲ماهشه بادورسر۳۳.۵باوزن ۲۷۷۰به دنیااومدالان دردورسرش ۴۴هس ارلحاظ تکامل وحرکت هم نرماله وزن الانشم ۸۳۰۰وقدشم ۷۲ از۷ماهگی دورسرثابت مونده ولی روی نمودارش خوبه نگرانم کمک کنیم
- بیرون زدن ناف
سلام.نوزاد ۲ماهه.به علت زور زدن زیاد.نافش اندازه توپ شیطونکزده بیرون
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- بالابودن آنزیم کبد
نوزاد ٢ماهه دارم كه سرما خورده بستري شده ازمايش داده أنزيم كبدشون بالا بودن بعضياش و پايين بودن يعني مشكل كبد دارن اقاي دكتر يا براثر داروهاي كه گرفته برا سرماخوردگي اينجور شده
- قرص لووتیروکسین
با عرض سلام و وقت بخیر.نوزاد من در بییت و نه روزگی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 داشت که به علت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی برایش تشخیص کم کاری تیروئید داد و به مدت یک ماه هرروز سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کرد و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11.من احساس میکنم تی اس اچ خیلی پایین اومده.و اللن نظر شما را میخوام بدونم که آیا اصولا تجویز قرص منطقی و به جا بوده و باز هم نیاز به مصرف داره؟ در ضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه و الان هم دوماهشه
- حساسیت
آقای دکتر شما چه شیر خشکی پیشنهاد میدین پسرم سه ماهشه
- سرماخوردگی دختر ۹ ماهه
سلام
دختر نه ماهه ای دارم که سرما خورده ترشح چرکی بینی داره چه دارویی بهش بدم اصلا دارو بدم یانه
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر. میشه قطره آدزیر رو با غذای بچه مخلوط کنیم بهش بدیم؟ چون طعمشو دوست نداره میریزه بیرون
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- استفراغ
سلام. خسته نباشید. دندون درآوردن باعث استفراغ میشه. نوزاد دارم تو نه ماه هست. شسرمادر میخوره. هنوز دندون نداره. گاهی موقع غذا خوردن عق میزنه و به فاصله ی یک هفته دو بار هنگام غذا خوردن بالا آورده. خودمم شکم درد داشتم. دکتر برام کلیدینیوم سی تجویز کرده. ممکنه بخاطر دارو باشه؟ جایی خوندم که کلیدینیوم سی باعث مسمومیت نوزاد میشه.
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- غذای کمکی
سلام.وقت بخیر.برای غذای کمکی پسر ۹ ماهه میتونم تخم مرغ کامل زرده و سفیده بهش بدم؟ممنوعیت ها چه چیزهایی هست
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. سوالم این بود دلیل کش و قوش ها و کشیدن بدن نوزاد توسط خود نوزاد چیست ؟
- بي اشتهايي كودكح
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه كلا غذا نميخوره هيچيي تحت هيچ شرايطي غذا نميخوره همه راهها رو امتحان كردم دهنش رو محكم ميبنده فرموديد آزمايش بده آزمايش هم داد بردم دكتر گفت آزمايشش سالمه ولي همچنان همينطوره دو ماه هم هست كه وزنش ثابته نيم كيلو هم جديدا كمتر شده چيكار كنم از دست اين بچه
- سلام استامینوفن پاراکید را برای نوزاد۵کیلویی چقدر بدهم
- سندرم تکان دادن
سلام دخترم سه ماهه است واز فاصله نیم متری خورد به زمین حالا استفرغ میکنه میترسم که مغزش آسیب دیده باشد.
- کودکم
سلام.. پسرم یه ماه و4 روزشه 3روزه احساس میکنم یه گونش بزرگتره ازون یکی سرشم ازفرقش هر وطرف گودی داشت کمی الان اونطرف که گونش بزرگتره اونم گودیش پرشده وازبین رفته.. خیلی میترسم چیکارکنم نشانه ی چی هست اینا.. لطفاجواب بدین ممنونم..
- درخواست ارائه راهکار برای درمان زردی نوزاد ۱۵ روزه که وقتی زیر دستگاهه میاد پایین ولی بیرون بیاد میره بالا
سلام دختر من روز دوم تولد زردیش رو ۱۳ بود ۲۴ ساعت بستری شد اومد رو ۸ ترخیص شد بعد سه روز حس کردیم دوباره زرد شده دستگاه اجاره کردیم ۴۸ ساعت متناوب زیر دستگاه بود..بعد ۴ روز متوجه شدیم که مجدد زرده...بردیم آزمایشگاه خصوصی گفتن عدد زردیش ۱۹ هست(از دست) بعد یساعت بردم بیمارستان اونجا بعد ازمایش گفتن روی ۲۳ هست...بعد دوروز اومد روی ۱۴...دستگاه رو سینگل کردن مجدد رفت رو ۱۷....باز دبل کردن رفت رو ۱۵....چرا این اعداد اینقدر بالا پایین میشه؟عفونتی نداره..ازمایشاتش پاکه...گروه خونیش مثل مادرش o مثبت هست...روزی یکبار دفع مدفوع و چند بار دفع ادرار زیاد....درمونده شدیم بخدا علت چی میتونه باشه؟شیرخشک و شیر مادر رو باهم میخوره...۴۰ هفتگی به دنیا اومد و بصورت طبیعی با وزن ۳۸۰۰

