Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیرو خواب شب
دخترم صدبار شب بیدار میشه گریه میکنه شیر میخاد ۱۱ ماهش سیر باشه نباشه بیدار میشه از شیر شب بگبرم
- سینه خیز 9ماعه
سلام بچم 9ماهشه خودش رو رو سینه میندازه ولی نه جلو میره نه عقب غلت میزنه چیکار کنم بنظرتون؟
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتردخترمن ۵ماهو۵ روزشه از دیروز دماغش هم کیپ میشه هم آبریزش داره خیلی بیقراری میکنه شیرشو خیلی سخت میخوره چیکاربایدکنم؟
- چکاپ
- سلام دخترم ۴ماهشه خیلی گریه میکنه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
سلام دخترم ۴ماهشه خیلی روزها گریه میکنه اماشبا خوب میخوابه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- قطره شیرافزا
سلام وقت بخیر پسرم دو ساله هست؛ از وقتی به دنیا اومد تا شش ماهگی هرروز قطره شیرافزا میخوردم. الان متوجه شدم که نباید این کار رو میکردم؛ میترسم هورمون های زنانه اش زیاد شده باشه؛ چکار میتونم بکنم؟
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. قبلا سوال کردم فرمودید باید معاینه شود می خواستم بدونم تو اینجور مواقع امکان درست شدن وجود دارد یا نه - مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهه پسر فاویسم دارد هفته پیش پیش شما چکاب کردید گفید که دیگه شیر خشک ۱ نده ۲ ببلاک بده چند روزیه شیر خشک ببکاک دو رو چند روزی میشه شروع کردم امروز داخل مدفوع دانه های سیاه دیدم خطر ناکه ؟چیکار باید بکنم خوب بشه یا خودش خوب میشه؟
- درباره نوزاد2ماهه
سلام ببخشید من ی نوزاد2ماهه دارم وازشیرخودم تغذیه میکند ایا میتونم قلیان بکشم چون امکان ترکشوندارم قلیان بکشم ضرری ب بچم نکنه؟
- سلام .ببخشید منیه پسر چهارماهه دارم .میخواستم بدونماحتمال اینکه این بچه امبه کرونا بگیرههست .یه ۱۵ روز هست که خیلی کمسرفهمیزنه با ابریزش بینی داذه بردمش دکتر بهش گایافنزین با یه شربت سرماخوردگیداده یه قرص که صبی نصفیش بدم الانبهتره ولی یه کمسرفه میزنه ..احتمال داره کرونا باشه ..ممنونمیشمجواببدین .
- شربت گریپ میکسچر
نوزاد۲ماهه دارم که ریفلاکس دار آیاشربت گریپ میکسچرمیتونم بهش بدم اشکال نداره؟
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .
- گرفتگی سینه نوزاده ده ماه و خلت ان
سلام آقا دکتر پسر ده ماه دارم که سرفه های خیلی بدی میده خلت روی سینش داره و غذا هم نمی خوره برای سرفه های بدش که خوب سه چی کار کنم
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام من به دخترم ۱۸روزشه شیرخودمومیدم ،بعضی وقتا زورمیزنه خودش پیچ میده حتی وقتی پی پی داره هم این طوریه درصورتی که روزی ۶،۷باراسهال زردداره،،۵روزه شربت کولیکز وپدی لاکت میخوره
- مصرف مكمل و اب در نوزاد
كودكم ٥ ماه و ١٠ روزش هست و ٢ هفته اي هست رفلاكسش بيشتر شده دكترشون به علت كرونا ويزيت ندارند و تلفني گفتن سرلاك و فرني يا حرير بادام بهش بديم. ولي نگفتن چه ميزان و چه قدر و اينكه ايا بعد مصرف اينا اب هم بايد به نوزاد بدهيم ؟ چه ميزان چون دكترشون در دسترس نيستن مزاحم شما شدم راهنمايي بفرماييد.
- سرماخردگی نوزاد
سلام خدا قوت اقای دکتر من پسرم یک ماهی هست هی سرما میخوره خوب میشه ودوباره همین حالت الان ۴ماهو ۲۸روزشه واکسنشو هم نزده الان سرفه ابریزش و بیحاله و اسهاله که ازمایش دادیم برای اسهال جوابش را نیومده پلارژین دادم دو روز الان سیتیرزین میدم دکتر میتونم جفتشو باهم بدم یا باید یکی از دارو هارو بدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

