Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- سلام خسته نباشید آقای دکترپسرمن ۵ماهش یکم سرماخورده مشکل معده داره ولی خیلی دست به چشماش میزنه گریه میکنه
- مسمومیت دارویی
سلام اقای دکتر من به اشتباه به جای شربت کتوتیفن یه قاشق شربت تئوفیلین جی به فرزندم دادم بچه ام ۷ ساله اش ديگه بعد اون هیج دارویی بهش ندادم ترسيدم مسموم شه میشه راهنمایی کنید. ممکنه به یکبار عوارض داشته باشه. ممنون میشم .
- از شیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر ازشما سوال کرده بودم که به خاطر بارداری پسرم که یک سال وسه ماه دارد از شیر گرفتم وشما در پاسخ گفتید شیر خشک یا شیر پاستوریزه کم چرب بدهم پسرم شیر نمی خورد اگر شیر خشک خورد چه شیری میتونم بهش بدم
- بوی بد دهان
سلام و خسته نباشید من دختر ۵ساله دارم که از پایان ۲ سالگی بعداز خواب بوی بد دهان داره..و به مرور بدتر میشه دکتر بهش اورالاک و مترونیدازول و کپسول امپرازول داد که کپول و ساشه رو نتونست بخوره و بااورالاک و مترونیدازول عالی شد ولی دوباره برگشت.. دوباره دکتر یه سری داروی دیگه تجویز کردو گفت همیشه باید دارو بخوره و درمان قطعی نداره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید و اینکه قرص هم نمیخوره
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشین من دخترم تب داشت بعد تب جوش های ریز کل بدنشو گرفته با خارش شدید
- کف دست و پا
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- سلام گوش پسرم عفونت کرده بر اثر سرماخوردگی 7سالشه و ۱۹ کیلو وزنش چه مقدار سفکسیم باید بهش بدم و هر از چند ساعت
- دخترم ۵ روز اموکسیسیلین خورده اسهال شده چکار کنم
- علایم دندان در آوردن کودک
- لوزه چرکی
تب 38.5
- استفراغ
سلام دختر ۴ماهم،شیرخشک پپتی چونیور رو بالا میاره حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سومین روزه بهش میدم .وزن تولد ۳۴۰۰ ۴ماهگی۵۸۰۰
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- مقدار مصرف شربت سفكسيم ١٠٠ براى دخترم. سه سال و نيم و ١٥ كيلو و ن داره. گوش درد
- خواب شب
سلام. آقای دکتر پسرم یکسال و بیست روزشه. خیلی بدخواب داره میشه. با اینکه بعد از ظهرها فقط یکبار میخوابه از ساعت ۴ تا ۶ حدودا. اما شب خیلی دیر میخوابه و هر کاری میکنم زودتر نمیخوابه. شبها حدود ساعت ۲ یا ۳ با کلی تلاش میخوابه. بعد با اینکه قبلش شام سوپ میدم بهش و شیر هم میخوره اما ۳ تا ۴ ساعت بعد بیدار میشه و گریه شدید میکنه که گشنمه. شیر میخوره دوباره راحت میخوابه. کلا هر ۳ تا ۴ ساعت بیدار میشه. چطوری شیر شب رو قطع کنم؟ نگرانم این الگوی خواب تو رشدش تاثیر بد بزاره. البته تا دو ماه پیش اینجوری نبود. دندانهای بالاش هم یکمی دراومده
- غده لنفاوی
سلام دکتر پسر سه سال و نیمه هستش یکی دوبار سرما و انفولانزا گرفت هر وقت مریض میشه میگع دلم درده برمش سوونو میگه غده ی لنفاوی دور نافش بزرگ شده خیلی نگرانم می ترسم چیز بدی نیست خطرناکه
- جواب ازمایش
سلام اقای دکتر.دخترم ۵ سالشه،ازش ازمایش گرفتم گلبول سفیدش باید بین ۸ هزار تا ۱۰ هزار باشه ۱۲ هزاره،این مشکلی به وجود نمیاره؟.دور چشمشم یه کم کبوده و زینکشم کمه.ممنون میشم اگه پاسخ بدید

