Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه دارم باقلایی خفیف داره شربت پلرژین اسکال نداده بهش بدم.
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمهاط بینیی
سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمخاط بینیی
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- رفلاکس
سلام دخترم ۴۲روزشه خیلی بی قراری میکنه بردمش دکتر برای کولیکش شربت گریپ میکسچر داده ولی احساس میکنم ریفلاکس داره همه میگم براش خوب نیست الان چیکار کنم یه قطره دیگه هم داده اونم نعنایی
- طریقه مصرف اموکسیسیلین
پسرمن متولد مهر ۹۸ هست و یه دوره ازیتروماسین مصرف کرد ولی هنوز خوب نشده بود گوش درد گرفت و دوباره تب دکتر این شربت را داد ولی روی جعبش نوشته هر ۸ ساعت۱ قاشق مرباخوری یعنی دریته؟نباید ۱۲ ساعتی باشه؟
- حساسیت
سلام دخترم بعد از مصرف شربت سفکسیم سرفه داره که اذیتش میکنه الان ۵ روزه که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش از شربت دادم میتونم مصرف رو قطع کنم
- رشد کودک
سلام.بچه من 35هفته دنیا اومد و نوزاد نارس بود وزنش 2.150بود.و اینکه بندناف من دوشریانی بود به جای سه شریانی.الان بچه م هشت ماه و نیمه وزنش6100هست به نظر شما وزنش پایینه و نیاز به بررسی داره یا به خاطر نارس بودنش رشدش کمه. ممنونم راهنمایی بفرمایید
- سرفه
سلام لطفا یک ضد سرفه قوی برای کودک یکساله معرفی کنید متشکرم
- تب بالا
دخترم بعد از واکسن ۱۸ماهگی تب شدید داره الان ۳روز هست پایین نیومده تب ۴۰درجه هم داشت ک آپوتل زدم الآنم بروفن دارم هر ۴ساعت میدم ولی پایین نمیاد
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- سرماخوردگی دخترم
باسلام چن روز پیش خواهرزادم سرماخورده سرفه وابریزش وداشته دخترم ۵ونیم سالشه وازش گرفته وفعلا سرفه های تک داره آیا شربت ستادین دی واسپری سدیم کلراید تاثیر داره یا انتی بیوتیک باید مصرف کنه اخه خواهرزادم انتی بیوتیک مصرف کرد
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- فاویسم
سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالشه و فاویسم داره به خاطر کم اشتهایی و (وزن کم ۹ کیلو ۴۰۰ ) پدیا شور براش گرفتم میخواستم بدونم چون فاویسم داره مشکلی ایجاد نمیشه ؟
- تکرر مدفوع
سلام اقای دکتر بچه ام ۳ سالشه ودر روز سه الی چهار بار مدفوع میکنه ایا طبیعی هست ؟
- سرماخوردگی شیرخوار
سلام دخترم حدود ۸ ماهه دورزه که ابریزش بینی و کمی سرفه داره خیلی بیقراری میکنه و توی خواب همش گریه میکنه.تب هم نداره دلیل اینهمه ببقراری خصوصا در خواب چیه؟ چه دارویی مجاز هست براش؟؟
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام دخترم ۵ سال داره امشب یهویی تب کرد نه سرفه داره نه آبریزش بینی فقط تبش بالای ۳۹ هست بهش دوبار شیاف ۱۲۵ گذاشتم توی ۶ ساعت فرق نکرده بنظرتون چیکارکنم
- خلط بینی در خواب و اذیت شدن
با سلام دختر شش ساله دوهفته پیش سرما خورده الان تو دماغی حرف میزنه شبها موقع خواب انگار که اذیت بشه یه خلطی توی حلق یا بینیش باشه اینجوریه من ایروکاست بش میدم سرفه نداره ولی تو خواب اذیت میشه
- تزریق
برا بچه ی چهار ساله چند دوز واکسن آنفولانزا بایستی تزریق شود؟
- نخوردن آب
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه شیرمادر میخوره خیلی خیلی کم آب میخوره به همین دلیل یبوست میشه باکلی زور زدن شکمش کارمیکنه ومدفوع خشک داره چه راهی داره که بتونم آب بیشتری بهش بدم ؟ممنون

