Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی وسرفه
کودک پنج ساله ای دارم آبریزش بینی وسرفه دارد چه دارویی تجویزمیکنید
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- اختلال خواب
سلام من از تکون دس و پا تو خواب بچم فیلم گرفتم ب متخصص نشون دادم گفتن تشنج نیست.میگم خدایی نکرده بیماری چیزی نداشته باشه ک تکون میخوره
- سلام اقا دکتر پسرم یک سال هشت ماهش شربت اموکسلین۱۲۵چند سی سی بدموچند ساعتی
- ادرار کم
سلام نوزاد پسر ۶ماهه ای دارم باوزن ۸.۵۰۰کیلو وقد ۶۸سانت ودورسر ۴۳ به تازگی شروع به دادن غذای کمکی کردم ازنظر فعالیت و تغذیه مشکلی نداره و خوابشم خوبه ولی مدتیه احساس میکنم ادرارش کم شده طوریکه توطول روز ۳یا ۴بار پوشکشو عوض میکنم درضمن التش فرورفتگی داره طوریکه فقط سرش پیداس و موقع تویض پوشک با کشیدن دست پیدامیشه ایا مشکلی هست
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- سلام وخسته نباشیدخدمت شما اگه امکان داره تواین اوضاع کرونایی جواب من مادرنگران روبدیدمن دخترم چهارسالش تموم شده ولی دوسال پیش ناخن پاش ۲یا۳تاش ازسمت پاین جدا میشدن دکتربردم زینک دادگفت کلسیمش کمه بعدازدوسال دوباره امسال اینطورشده حالاخیلی میترسم که مشکلش جدی باشه ازلحاظ خوراک عالیه وزنش۱۵کیلوالبته این بارناخن جدا نشدرشدکردتا به ابتدا رسیدگرفتم ۳تاازناخن دیگش یک خط افقی روشه وجدا نشده
سلام .شوهرم دو هفته مبتلا به کرونا شد.الان خوب شده.پسرم دوساله نیم است .یک شب تب کرد و صداش گرفته ایا امکان داره اونم کرونا گرفته باشه.من باید چیکار کنم .علائمش در کودکان چطوری است.خواهش میکنم توضیح بدبد.
- تب
سلام پسرم فردا ۹ ماهش میشه از بعداز ظهر تب داره تبش ۳۸.۲ بود قطره دادم ۳۷.۲ شد الان ۳۸ .۸ سرش و گردنش داغه ،لثه اش التهاب داره داره دندونم در میاره نمیدونم چکار کنم خیلی اذیته لطفا جواب بدید میترسم بخاطر تبش بی قراره
- سرلاک
باسلام پسر من ۱۱ماهش امروز تموم میشه میره داخل دوازده ماه خواستم بدونم که چه نوع سرلاکی براش بگیرم چون و زنش کم ممنون از شما
- سلام نوزاد سه ماهه دارم سرفه میکنه چیکار باید بکنم
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- شربت کیتوتیفن
سلام انشالله که سلامت باشین.دکتر شربت کیتوتیفن برای پسرم که 4.5 سالش برای سرفه داده ولی دوزش تو نسخه درست دیده نمیشه.میشه راهنمایی کنید هر 12 ساعت چقدر بهش بدم؟
- شربت
سلام اقای دکتر من ۴ شنبه دخترمو اوردم ویزیت کردین وسرفه میکرد بهش شربت ازیترومایسن و دکسترومتورفان دادین والان دیگه سرفه نمیکنه باید قط کنم یا ادامه بدم چون داروهارو دادنی بدنش سرد میشه و عرق میکنه چون عذا ولیناش کمه صعف میکنه بدنش
- زردی گهگاه کف پا وصورت
- ویتامین
سلام واحترام اقای دکتر شربت مولتی ویتامین کیندریوروویتال ب پسرم میدم ازنظر ویتامیناش کامل؟یا جداهم بدم بهش.ویتامین دی کم داشت توازمایش براش آمپول ویتامین دی نوشت دکترش زدم.ازاین ب بعد همون شربت ۵سی سی کافیه...؟پسرم ۱۸ماهشه.
- اسهال
سلام دکتر دخترم پنج ماهشه بهش فرنی دادم سه روزه مدفوعش خلطی و اسهالی روزی جهار بار میره بیرون.، بهش یک ونیم سی سی کلو ترماکسازول دادم چرا با خوردن غذا اسهال میشه
- یبوست
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۵روزه شکمش کار نکرده درد شدید تو قسمت پهلوها داره .شربت سناگل دادم-شیاف گذاشتم اصلا اثر نداشته ممنون میشم بهم شربت با طریقه مصرف راهنمایی کنید ۳سال و ۴ماه با وزن ۱۲کیلو هست.
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه ایا میتوانم قرص ایروکاست بهش بدم قبلا این قرص را به خاطره خس خس سینه خورده بود براش مشکلی پیش نمیاد

