Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- ضزبه ب سر
باسلام اگ ضربه ب سر نوزاد وارد شده باشه و ب اصطلاح ضربه مغزی شده باشه از رفتارهاش میشه فهمید یا ن ممنون
- شیرخوردن نوزاد
پسر۴۸روزه ام خوب سینه رونمیگیره وهنگام شیرخورن گریه میکنه وسرش وعقب میکشه ومجبور میشم شیرم وبدشم باقاشق بدم سیرش کنم ولی موقعی که خوابهساعتی پنج دقیقه میخوره وسریع اروغ میزنه لطفا راهنماییم کنید
- قطره متوکلوپرامید
سلام این قطره رو میشه در صورت تهوع و رفلاکسش به نوزاد ۵۶روزه داد؟ چند قطره میتونم بدم
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- گردن نگرفتن نوزاد ۴ماهه
- آروغ زدننوزاد
سلام اقای دکتر علت آروغ نزدن نوزاد چهل روزه چی هست؟ من آروغ بزنه یا نزنه بعد هر شیردهی یک ربع به پشتش ضربه میزنم ولی اکثر اوقات آروغ نمیزنه وهمیشه هم نفخ شدید داره . چیکار منم آروغ بزنه؟
- زردی صورت
نوازادمن که ب دنیااومده بودزرد16بوددکترقرص وشربت به دادمصرف کردم اومد7الان صورتش زردشده چکارکنم داروهایی که قبلا استفاده کردم براش رادارم آیااستفاده کنم براس آیاختنه یاحجامت کمکش میکنند
- کبودشدن پای نوزاد هنگام بغل کردن
سلام اقای دکتر وقتتون به خیر من یه نوزاد سه ماهه دارم که تپل هم هست وقتی بغل میگیرم پاهاش کبود وقرمزمیشه انگاربهش خون نمیرسه ولی وقتی درازمیکشه کاملا خوب میشه علت ش چی هست؟
- مصرف زیاد ویتامین آ.د
سلام اشتباهی به مدت 20 روز به نوزاد80 روزم قطره مولتی ویتامین وقطره آ.د رو باهم دادم مدتیه که بیقرار شده ایا مشکلی براش پیش میاد وخطرناکه باید چکار کنم؟
- صبحانه
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزادم تازه وارد نه ماهگی شده اصلازرده تخم مرغ اپز نمیخورم ی کم میزارم دهنش انگار میخواد بالا بیاره میشه بفرماید ب نوزاد نه ماهه م صبحانه چی بدم الان چ چیزای براش خوبه باتشکر ممنون میشم راهنمایی بفرماید
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام ،خسته نباشید ،بنده نوزاد سه ماهوشش روزه ای دارم که به تشخیص پزشکش دچار رفلاکس پنهان شده، و فقطم شیر خشک میخوره که از بدو تولد تا الان نان 1میخورده اماباتوجه به رفلاکسی که داره دیگه دو روزه ببلاک ای ار میدم اما دوروز پیش که از شیر خوردن امتناع میکردو شیر نمیخورد پیش دکترش که بردیم این شیرو تجویز کردن تا دیروز که 4روز از مدفوع نکردن میگذشت مدفوع کردو رنگش سبز مایل به سیاه و رگه های زرد رنگ داخلش بود میخواستم بدونم آیا ماله شیر ببلاکه یا ماله اینه که چند روزی درست شیر نمیخورده این چند روزه که میگم حدود 11ساعت میشد تا شیر میخورد همون شیر نان 1
- کمخونی
سلام دکترپسرم ۸ماهو۱۸روزشه یک هفته بخاطرتب بستری شددکترش گفت کمخونی شدیدداره واشتهاشم کمه چه چیزی واسه کمخونی واشتهاش بدم ممنون از راهنماییتون
- مصرف قطره پلارژین برای نوزادفاویسمی
سلام خسته نباشیدنوزاد۶ماهه دارم خیلی سرفه میکنه فاویسم هم داره کتوتیفن تجویزکردن اصلاگیرنمیاد میشه ازقطره پلارژین استفاده کنم
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوازادم ۳ماهشه وازشیرخودم فقط تغذیه میکنه الان ده روزه اصلامدفوع نکرده ومشگل دیگه ای نداره لطفا میشه راهنمایی کتید.ممنونم
- نظر شما درمورد واکسن پرونار چیست؟
- اسهال
سلام.پسرم رادمهر کیا که تحت نظر شماست روز یکشنبه به دلیل اسهال پدی لاکت رو شروع کردیم.امروز تقریبا اسهال برطرف شده وبه دفع ۳ بار در روز رسید. اما از عصر دمای بدن 36.8تا ۳۷ درجه شده.ایا باید سفکسیم رو شروع کنم یا مجدد بیاریمش مطب؟۷ ماهه وزن ۹.۵
- لرزش پای نوزاد
بعد واکسن دوماهگی هردوپا ولی همزمان نیست هرچند روزی یکی از پاها برای چند ثانیه شروع به لرزش میکنند وچند روز دیگه موعد واکسن 4ماهگیه چکار کنم میترسم بدتر شه ویا این حالت براش بمونه
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- سوختگی پای بچه
سلام پسرمن یکسال ودوماهه وپاهش چندماهه دچارسوختگی ادار شده هرکارمیکنم خوب نمیشه ومن باردارم وشیرگاومصرف میکنه

