Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد پایین آوردن تب کودک
سلام من پسرم دو روزه تب داره شربت استامینوفن بهش می دهم ولی فایده ای در پایین اوردن تبش نداشته پسر من ۴ سالش است می خواستم بپرسم شیاف استامینوفن ۱۲۵ خوبه بگیرم و استفاده کنم
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- درد و تورم و قرمزی پشت گوش دختر ۲ساله نیمم چیه و چکار باید بکنم
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- واکسن
سلام آقای دکتر بچه ۴ ساله در هربار تزریق واکین باید کامل تزریق کنه یا نصفش رو ؟
- سرماخوردگی و سرفه صدا دار ۳ساله باوزن 13کیلو
درود بر دکتر عزیز... دخترم دوسه روزه سرما خورده امروز دیگه خیلی آبریزش داشت و سرفه کرد یکی دوبار. سفکسیم 100هر 12ساعت میدم ۴سی سی. داروهای دیگه هم دارم. بنظرتون چی بدم دیگه بهش؟ ممنونم ازتون دکتر عزیز
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- شیر
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من یک کودک چهارده ماه دارم که دیگر شیر مادر نمی خورد روزی دوبار به آن شیر خشک ببلاک می دهم وروزی یک بار شیر پاستوریزه کم چرب یک لیوان در شیشه شیرش می دهم این مقدار شیر برایش کافیست یا میتوانم شیر پاستوریزه را بیشتر بدهم وهچنین آیا شیر کم چرب مناسب است یا شیر پرچرب ممنون از بابت وقتی که گذاشتید
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- کپسول سفیکسیم ۴۰۰
آیامیتوان کپسول سفیکسیم ۴۰۰رانصف کردوبه پسر۹سالم بدم مشکلی ایجادنمیکنه
- سوختگی انگشت کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم چند روز پیش دستش خورد به شیشه بخاری سوخت تاول زد بعد ترکید الان قرمزه خیلی بده همش میگه میسوزه دوسالشه چه پمادی میتونم بزنم براش

