Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کف دست و پا
- اسهال
سلام پسرم ۳ماهش تموم شده مدفوع ابکی داره ۳بار یا ۲باریا گاهی اوقات ۴بار در روز اما تب و بی حالی و بی اشتهایی نداره ایا مشکلی هست اقای دکتر نگرانم
- سلام اقای دکتر، پسرم 8سالش وقتی سرما میخوره گوشش عفونت میکنه بعد چن روز مصرف دارو گوشش خوب میشه سر درد میگیره، طوری ک ماه قبل یه هفته بستری بود بخاطر مشکوک بودن ب مننژیت، خواستم دلیلش رو بدونم
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
باسلام و وقت بخیر . ببخشید دخترم ۹ ۶خواستم بپرسم شربت آزیتروماسین رو ۱۰cc هر چند ساعت مصرف کنه
- سرفه
شرمنده آقای دکتر که اینقدر مزاحم میشم دخترم از دیروز آبریزش بینی هم پیدا کرده سرفه هم هنوز میکنه فقط ازیترو بهش میدم با شربت پلارژین این آزیترو که امروز روز پنجم که میدم بهش پلارژینم از پنج شنبه شب دانش تا چند روز خوبه پلارژین بدنش ؟ اگه چه علاعم دیگه ای دیدم دوباره ببرمش دکتر؟ممنون ازتون ،🌷
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- دندان در آوردن کودک هفت ماه
سلام خسته نباشید
بچم آبریزش بینی داره دستش رو یه طرفه گوشش میبره . در روز ده بار هم مدفوع میکنه اسهالی با زور میکنه ولی اسهال هست . بعد بی خوابی شبانه گرفته . آب دهان زیاد داره. لطفا راهنمایی کنید.
- عسل
سلام دکترجان ممنونم از اینکه وقت میگذارید و با حوصله به سوالات جواب میدید سلامت باشید انشاالله ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست وزن کمه حدود۸۳۰۰ میشه بهش عسل بدم و اینکه ازمایش کلی بدم برای وزنش؟
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
سلام ببخشید سوالی دارم آیا کودک 6و7ساله می تاند برای عفونت کلو قرص سفکسیم 200یک بار در روز مصرف کند در صورت مشکل گوارشی چکار کند پیشایش ممنون
- یبوست کودک ۶ ماهه
پسر من خوب آروغ میزند گاز معده دفع میکند خوب شیر میخورد تقریبا یک ماه هست که اصلا مدفوع نمیکند وهر ۴ یا ۵ روز با شیاف گلیسیرین مدفوع میکند و اصلا هم گریه یا تب یا ... ندارد مشکل خاصی دارد
- مدفوع روشن
سلام ،پسر دو سال و نیمه ای دارم که بعضی وقتها مدفوعی روشن میشه ،همیشه اینجوری نیست اما احساس میکنم وقتی ژله میخوره اینجوری میشه ممکنه از خوردن ژله یا یه ماده غذایی باشه یا مشکلی هست
- شیرخشک
ایامیتواندرغذایکمکینوزاد،وتهییهفرنیازشیرخشکحلشدهدراباستفادهکرد؟
- قطره آهن و یبوست
پسر ۱۰ ماه دارم،قطره آهن که بهش میدم یبوست میگیره،چه قطره ایی پیشنهاد میدین که یبوست نیاره
- زردی کف پا
سلام خسته نباشی من پسرم ۴ساله شه کف پاهاش خیلی زرده می خواستم علتشو بفهم چیه ممنون میشم جواب بدین
- فاطمه
سلام آقای دکتر پسرم بخاطر کم اشتهایی و وزن کمش دکتر بهش شربت زینک گلوکونات داد الان تموم شده میخواستم بدونم میتونم هر شربت زینکی بهش بدم یا همون گلوکونات بدم
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
سلام وقتتون بخیر. پسرم 6، 7 ساله ست دکتر براش سفیکسیم 100 هر 12 ساعت داد و تشخیصش عفونت روده بود اما نگفتن چند سی سی بدم؟ از پریشب تبش شروع شد و فاصله تباش کمه
- دفع مخاطی
سلام آقای دکتر خیلی خیلی ببخشید چرا با اینکه رژیم دارم خیلی سفت و سخت باز دفع بچه ۶ماه م مخاطیه؟
- فتق کشاله ران

