Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین دی۳$
سلام دخترمن ۱۱ماهش تموم شده ۸کیلوهست و شیرخشک خورده از ۴ماهگی دندون درنیاورده و امپول ویتامین د۳ با دوز سیصد هزار روز یکشنبه زدیم و باز دوباره ۵شنبه دکتر دیگه ای تجویز کردن ولی نگفتیم که قبلا زدیم اونم سیصد هزار بود دوتا در۵روز حالا چکار کنیم مشکلی نداره؟؟؟؟؟
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- کوتاهی قد
باسلام آقای دکترخسته نباشین من پسری دارم ۷ساله ک قدش خیلی کوتاهه وزنشم کمه ولی خیلی ناراحتم براقدش ازبچگی هم کلیییی شربت ویتامین وتقویتی گرفتم اصلاااافایده نداشت میشه لطفا راهنمایی کنین ممنونم خداخیرتون بده
- حالت تهوع واستفراغ
پسر دوسال ونیمه دارم که به مدت تقریبا دو ماهه که اشتهاش خیلی کم شده و بادیدن غذا بهش حالت تهوع دست میده وقتای میل به غذا پیدا کنه خیلی کم میخوره اگه حتی یه قاشق بیشتر بهش بدم بالا میاره بعدشم همش میگه خستم خسته شدم بدنم درد پاهام درد میکنه خیلی عصبی هم شده تو این مدت بردمش دکتر فقط بهش مولتی ویتامین دادن که هیچ تاثیری نداشته ازمایش عفونت اداریم دادم منفی بوده فقر اهن هم نداره
- در مورد ماوری که شیر میدهد و سرم نرمال سالین گرفته است
- میزان خوردن شربت سفیکسیم
میزان خوردن شربت سفیکسیم ۱۰۰ در کودک سه سال و نیمه با وزن ۱۵ کیلو چه قدر است ؟
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- برآمدگی قفسه سینه
دخترم ۳ سالشه امروز متوجه شدم یک طرف قفسه سینش برآمدگی داره
- دندان
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۳ ماهه فاویسم دارد چهار دندان جلو پایین و در آورده الان دیدم که لثه چانش ترکیده دندان داره در میاره آنگاه که لثه ضربه خورده پوستش کنده شده زود نیست دندان جلویی رو درنیاورده عقبی رو دربیاره چیکار بیاد کرد
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- سرما
سلام آقای دکتر بچم مریض شماست حالت تهوع داره و بالا آورد سه بار الان کمی نان سوحاری و ابجوش دادم خورد و کمی تب و شرفه و ابریزش . سیموسپان و استامینوفن بدم یا بیارمش مطب ؟ و اینکه اگر معده درد داشت چی بدم؟ اگر حالش بد شد چون مطب نییتسن فردا کجا ببرمش؟
- تداخل دارویی
بعد از سیتریزین چند ساعت بعد میشه استامینوفن داد کودک ۶سال
- عوض کردن شیر خشک نوزاد
سلام پسرم از شیر خشک آپتامیل یک تا 6 ماهگی و آپتامیل 2تا یک سالگی. از یک سال به بعداز چه شیر خشکی باید استفاده کنم.وزنش 9کیلو.500گرم هستش
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- قرص یدوکینول
دکتر هر ساعت اعدد گفته مصرف بکنه برای کودک ۶ ساله ایا میتوانم نصفش را بدهم ضرری برای پسرم ندارد که کامل قرص رابخورد با تشکر
- سلام دخترم ۳ سال و ۶ ماهشه الان تب داره وهیچی تو خونه نداریم ب جز شیاف ۱۰۰ میشه همونو نصف کنم استفاده کنم
- مطب؛
سلام آقای دکتر سال نو مبارک آقای دکتر دخترم بیمار شماست مریض شده تب و گلودرد داره چهارونیم سالشه با وزن ۱۵ کیلو چیکار کنم ؟ شما کی مطب تشریف میبرید؟
- کاغذ خوردن
سلام دکترمن چند ساله که میل خوردن به کاغذ دارم و ۱۲ سالم هست چند سال پیش هم میل به خوردن نخ و خاک داشتم و ترخدا بگید چیکار کنم؟
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- میزان مصرف آزیترومایسین
برای بچه ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو چقدر شربت آزیترومایسین مصرف کنم

